דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להיות ראשון זה מחייב! הכול על כתיבת תוכן לאתרים 

מאת    [ 02/09/2011 ]

מילים במאמר: 327   [ נצפה 2047 פעמים ]

חשבתם שלבנות אתר מסתכם רק בדומיין, תבנית יפה ושם אטרקטיבי? כדאי שתחשבו פעמיים. עם התחרות הבלתי נגמרת שיש היום ברשת האינטרנט, כל אחד צריך להשקיע לא מעט זמן וכסף כדי שיכירו את האתר שלו, יכנסו לבקר בו ובתקווה יהפכו להיות לקוחות אמיתיים. מה חשוב לדעת על כתיבה לאתרים ואיך מקפיצים את האתר למעלה בגוגל?

למיקומו של אתר אינטרנט בעמוד הראשון חשיבות מכרעת לכמות הגולשים הצפויים לפקוד אותו. הסטטיסטיקה מראה כי לא רק שחלק גדול מהגולשים כלל לא ממשיך הלאה לעמוד השני של תוצאות החיפוש, אלא שהוא גם עוצר ב-3-4 תוצאות הראשונות.

מי רוצה להיות ראשון?

אז איך מוודאים שהאתר יהיה על המפה ולא מוסתר תחת ערימת האתרים המתחרים? פשוט מאוד; כותבים תוכן, והרבה. כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט הינה חיונית לכל אתר ולא משנה במה הוא עוסק או איזה שירות הוא מציע לגולשים שלו. כדי שמנועי החיפוש יסרקו אותו באופן תדיר וכדי שהגולש ימצא בו ערך מוסף כלשהו, כל אתר חייב להכיל כתיבה איכותית, מקורית ומעניינת.

קצב כתיבת התוכן לצורכי קידום אתרים ולפנים האתר נתון פעמים רבות בשאלה בקרב מקימי ומקדמי האמרים. בעיקרון ניתן לומר כי ככל שכמות התוכן תגדל, כך יגדל גם הסיכוי להתקדם מעלה בתוצאות החיפוש.

ומה מעבר לכתיבת תוכן לאתרים?

כמובן שקידום אתר כולל בתוכו פרמטרים רבים שהם מעבר לכתיבת תוכן. הדבר הראשון שיש לוודא כשמקימים אתר הוא שהוא מותאם לסריקה אופטימלית של מנועי החיפוש, כלומר שנעשתה בו אופטימיזציה פנימית איכותית ומוקפדת. מבלי לעשות כן, גם כתיבת תכנים בקצב מסחרר לא תתרום לקידומו במנועי החיפוש מאחר ואיזשהו מרכיב מאוד בסיסי לוקה בו בחסר.

הדבר השני שיש לדאוג לו מעבר לכתיבה הוא קישורים נכנסים לאתר. איך מקבלים אותם? זה פשוט. מוצאים אתרים מתחרים רלוונטיים עם ציון דירוג גבוה ומקבלים מהם קישור. בנוסף, יש לפרסם תוכן באתרי מאמרים עם שיכילו קישורים נכנסים לאתר. דרך נוספת תהיה להרשם לפורומים ובלוגים ולהכניס גם שם קישורים לאתר.

כתיבת תוכן לאינטרנט חייבת להיות קודם כל חכמה. רוצים להעלות את האתר שלב? פנו עוד היום לשירותי כתיבת תוכן במחירים אטרקטיביים במיוחד באתר תכנים!

עוסקת בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט ולצורכי קידום אתרים מזה מספר שנים, ידע נרחב בקידום והקמת אתרים אופטימליים למנועי חיפוש. ליצירת קשר והזמנת תכנים כיתבו ל-iditgal@yahoo.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב