דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיטת כוכבים מעופפים מוסברת 

מאת    [ 18/10/2007 ]

מילים במאמר: 834   [ נצפה 4565 פעמים ]

כוכבים מעופפים לאנשי מקצוע,
מאמר חשוב של Shen Zhu Reng (מאסטר שן)
מאת: מאסטר ג'וזף יו, תרגום - מרכז ג'וזף יו לפנג שואי בהנהלת מאסטר מרינה שולמן
www.fsrc.co.il marina@fsrc.co.il 03-7411080

זהו המאמר החשוב ביותר בספרו של מאסטר שן. לצערי המון אנשים הטוענים שהם משתמשים בפנג שואי של כוכבים מעופפים (XUAN KONG) או שלא למדו את המאמר הקריטי הזה או שלא הבינו אותו. לכן תרגמתי אותו לאנגלית כדי שהיועצים במערב יוכלו להבין את תורת הכוכבים האמיתיים האמיתית. זה גם עוזר לסינים של היום המתקשים להבין את הכתב הסיני העתיק.
QING NANG XU אומר "אל הדרקון שעל ההר לא ילך לתוך המים, ואל הדרקון שעל המים לא יטפס על ההר". המשפט הזה הינו המפתח המרכזי לטוב או לרע והמפתח למזל או לאסון. זו דלת הכניסה החשובה ביותר לתאורית ה- XUAN KONG .
הר שולט על האנשים ומים שולטים על הממון. אם אל הדרקון מחבב או שונא זה משפיע על הכל באופן החזק ביותר. אם הם בטעות מתהפכים זה יפגע באנשים ויגרום להפסדים כספיים ויביא למאות אסונות. לכן אל הדרקון הנקבע על ידי מפת ההר אסור שירד אל המים. חייבים לשים את כוכב ה- WANG (הנוצץ) על הר גבוה ואדמה מוצקה. אל המים הנקבע על ידי מפת המים אסור שיעלה להר. כוכב ה- WANG צריך לחיות בבריכות, נהרות או מקומות נמוכים ולחים (מערה 1). זה כלל חשוב כאשר מסדרים את כוכבי ההר והחזית. אין להפכם.
אני אראה זאת על הדוגמא של תקופה 7, הר YI וחזית XIN, W3. כל השאר זה אותו הדבר. כדי לסדר דרקוני ההר אנו נמצא ש- 5 בכוכב הזמן נמצא על צד ההר (ארמון העורף). שימו 5 באמצע. מכיוון ש- YI הוא יין הוא נע אחורנית. כוכב מעופף 7 מגיע להר (ארמון העורף). 7 - הכוכב השליט והוא WANG (נוצץ,מלא מרץ) צ'י. ניתן 8 ל- KUN. 8 זה שליט העתיד והוא שנג צ'י (הצ'י הטוב). לכן הכיוונים של 7 ו- 8 צריכים להיות גבוהים מבחינה טופוגרפית. אם 9 זה KAN (גם כן) פוגש את הגבעות אז אלי הדרקון על ההר נמצאים במקום המתאים. כאשר הצ'י של WANG ו- SHENG (שן-צ'י) ממוקמים במקומות גבוהים זה מועיל לפוריות בני האדם. הצ'י המחליש 6 (השליט היוצא) נמצא בכיוון XUN. הצ'י המת 4 נמצא בכיוון QIAN. אם המקומות של XUN ו- QIAN גבוהים אזי לכוחות של חולשה ומוות יש עוצמה. לכן טוב יהיה שיהיו מים בכיוונים XUN ו- QIAN, כך, הצ'י של החולשה והמוות "מוטבלים" במים וה-שה ( SHA ) צ'י מתבטל.

לסידור דרקוני המים נמצא ש- 9 במפת הזמן נמצא בצד החזית. השתמשו ב- 9 במרכז. מכיוון ש- 9 זה DING שזה יין הוא נע אחורנית. הכוכב המעופף 7 על מפת החזית מגיע לאזור החזית. 7 זה הצ'י הנוצץ (WANG) בתקופה הנוכחית. 8 נמצא ב- QIAN וזה השן צ'י העתידי. לכן, אם יש מים באזורי (כיווני) DUI ו- QIAN אז אל הדרקון שבמים נמצא המיקום מתאים. כאשר SHENG ו- WAN נמצאים במים זה מעיד על מקור חזק (בעל מרץ, נוצץ) של עושר. 6 זה הצ'י המחליש (השליט היוצא) כאשר הצ'י 4 ו- 5 הם צ'י מת (לא זמינים). אם יש שם מים אז הצ'י המחליש והמת יהיו חזקים וה- SHA (שה-צ'י) נשמר. לכן שלושת הכיוונים GEN, LI ו- KAN מתאים שיהיו גבוהים והם לא רוצים שהמים יופיעו. במקרה זה הצ'י המחליש ושל המוות יהיו ממוקמים במקומות הגבוהים.
חשוב להדגיש שכאשר מסדרים את דרקוני המים דרקוני שן (SHENG) ו- WANG מקומם במים. באותו זמן כאשר מסדרים דרקוני הר הצ'י של מוות וחולשה צריכים להימצא גם כן במים. ניתן לראות שמים ב- DUI וב- QIAN יכולים להרוג שני ציפורים במכה אחת. מצד שני אם ישנם הרים באזורי ZHEN, KUN ו- KAN זה מיקום מתאים.
כמסקנה אם אנו יכולים להבחין בחולשה או במרץ של חמשת האלמנטים ולכלול אותם לתוך אלי ההר (הערה 2) אז נוכל למנוע לא רק שכוכב המים של התקופה יעלה להר וכוכב ההר של התקופה ירד למים אלא גם תקבלו תוצאה מדהימה של קבלת ההר והרס השה (SHA) צ'י.
הערה 1: ברור שמים אמיתיים מועדפים, לא רק מקומות נמוכים. בערים הכבישים יכולים להחשב לנהרות.
הערה 2: הכללת החולשה והמרץ של חמשת האלמנטים באלי הדרקון. חמשת האלמנטים מתייחסים לאלמנט של מים והר. מים והר יכולים להיות מסווגים לתוך חמישה סוגים לפי צורתם. מכיוון ש- 7 זה מתכת, המים הטובים ביותר ל- 7 הם מים בצורת אדמה או מים בצורת מתכת. מים בצורת אש יהיו הגרועים ביותר. למרות ש- 8 זה אדמה המים בצורת אש לא מתאימים מכיוון שזו צורת מים גרועה. מים בצורת אדמה הם הטובים ביותר.
מאסטר שן אמר לאנשים את חשיבות השילוב של הצורות עם הכוכבים.
פרשנות: הערה נוספת לדוגמא זאת הכרחית. כדי להשתמש בטכניקה זו החשוב ביותר הוא לתמוך בכוכבי שן ו- WANG. אם באותו זמן זה יכול להרוס גם את ה- SHA Qi, זה יהיה מושלם. המים באזורי DUI ו- QIAN ישמשו את שתי המטרות. ההרים באזורי ZHEN, KUN ו- KAN גם כן משרתים את שתי המטרות. אבל אם יהיה לנו הר ב- GEN הוא יתן כוח לצ'י מת- 2 הגורם למחלות. עבור Li ההר דווקא מתאים. למרות ש- 1 הוא צ'י מת (לא זמין), הוא צ'י שימושי.
במרכזי FSRC בארץ ובעולם, תוכלו ללמוד את טכניקת הכוכבים המעופפים ברמה הגבוהה ביותר.
מתורגם ע"י מרכז ג'וזף יו לפנג שואי ומטפיזיקה סינית
כל הזכויות שמורות.

מאסטר מרינה שולמן, המובילה בתחומה בישראל, מייעצת לארגונים, ולאנשים פרטיים, מנהלת מרכז ג'וזף יו לפנג שוואי בישראל.

מרינה ממשיכה את חזונו של מסטר יו ופועלת להקמת דור חדש של יועצי פנג שוואי קלאסיים בישראל.


מרינה בוגרת לימודי תואר ראשון בתולדות האומנות באוניברסיטה העברית . לאחר הלימודים נסעה ליפן שם חיתה 15 שנים ושימשה כמרצה בכירה באוניברסיטה של ה- Interpol ביפן. היא הוסמכה כמטפלת בשיאצו על ידי מסטר קימורה מייסד שיטת ז'ן שיאצו

בשנות ה-90 החלה להתעניין ב Fuu Sui שהוא הפנג שואי היפני

בשנת 2003 השתתפה בסמינר של Master Joseph Yu,.
בשנת 2004 הפכה לנציגתו הבלעדית בישראל .ב2007, מרינה הוסמכה כמאסטרית לפנג שוואי.










מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב