דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצלחה אישית ועסקית 

מאת    [ 01/09/2011 ]

מילים במאמר: 598   [ נצפה 2171 פעמים ]

תכנון נכון של העסק הביתי יאפשר לכם ניצול נכון של משאבים כגון זמן, כסף, כח אדם וכו'.
ישנן דרכים רבות בהן ניתן לפעול מבלי לפגוע ברווחים של העסק וליפול קורבן להצלחה.

להלן 10 דרכים להצלחת העסק וצמיחתו.
1- מקדו את העסק- למוצר או שירות אחד והימנעו מהפיתוי בהתפרסות של מספר מוצרים או שירותים. במידה ואכן קיים מבחר אופציות, בחרו מוצר אחד או שניים אשר באמצעותם, תוכלו לבנות בסיס עמיד ורווחי ולשווק אותם באמצעות קידום מכירות, פרסום במדיה וברשתות החברתיות. פעל בכל האמצעים בכדי להגביר את מכירות המוצר.

2- קו מוצרים משלים- כאשר המוצר או השירות נקלט בשוק והחל להניב פירות של הצלחה, נצלו את ההזדמנות הזו ושווקו מוצרים המשלימים את אותו הקו, באמצעותם ללקוח יהיה מגוון רחב יותר של מוצרים ויהפוך את המוצר ליוקרתי. חשוב לזכור, בעלי החנויות מעדיפים להחזיק בחנותם מלאי של קו מוצרים אטרקטיביים ללקוח ולא מוצר אחד בודד.

3- הגדלת מכירות ללקוחות קיימים- איתור לקוח פוטנציאלי קיים, דורש הרבה פחות מאמצים מאיתור לקוח חדש ונקודת הפתיחה איתו הרבה יותר טובה היות ויש לו היכרות עם מוצר האם. על כן, מומלץ לפנות אליו פעם לפעם כלקוח מועדף ולהציע לו שירותים או מוצרים משלימים. רצוי להעמיד בפניו פיתוי שלא יוכל לסרב לו כגון הנחה על קניה גדולה או ברכישת כמות מסוימת של מוצרים, יינתן מוצר אחד חינם ובכך להגדיל את מספר המכירות מבלי להקריב יותר מידי מהרווחים.

4- עזרה מבחוץ- רצוי להשיג עזרה של סטודנטים,פרילנסרים, מתמחים וכל מי שיכול לעזור בחלוקת פלאיירים, ניירת משרדית, שיווק טלפוני, שיווק באינטרנט וכו' על מנת לאפשר לכם להתמקד ולהקדיש זמן לפיצוח וניהול העסק.עובדים אלו אינם עובדים במשרה מלאה ויאפשרו לחסוך בעלויות העסקה של עובדים קבועים. כמו כן, חשיבות רבה בזמן התלבטויות כשיש מישהו נוסף שמכיר את העסק מסייע בקבלת החלטות ואף רעיונות אסטרטגיים (במידה והאדם הינו אמין בעינכם...).

5- אתר אינטרנט ושיווק ברשתות החברתיות- באמצעות אתר אינטרנט ניתן להקים חנות מקוונת ולהציע את המוצרים למכירה און-ליין . כך ניתן להגיע ללקוחות פוטנציאליים בארץ ובעולם וזאת מבלי להחזיק בחנות פיזית ובכך לחסוך עלויות כגון: דמי שכירות, הוצאות אחזקה, שירותים עירוניים, מוכרים ועוד. לצד החיסכון זכרו שיש להשקיע משאבים בקידום ושיווק האתר לפתוח ולקדם כרטיסים ברשתות החברתיות והם מאמרים, לינקים רלוונטיים ומילות מפתח הקשורים לעסק ולהשתתף בפורומים ולהעלות פוסטים בתחום.

6- שיתופי פעולה עסקיים- במטרה לקדם את העסק שלכם, שיתופי פעולה עם בעלי עסקים מהתחום הינם הכרחיים לעסק ויכולים לחסוך זמן וכסף ולקדם ולשווק אותו היות והמטרה הינה משותפת. מצאו עסקים משלימים שמוצריהם יחד עם שלכם מאפשרת את המשוואה של אחד + אחד יוצא יותר משניים

7- קהלי יעד- אתרו את קהל היעד הרלוונטי של המוצר או השירות שלכם ושווקו אותו באופן ממוקד. בדקו אם ניתן לשווק את המוצר גם לחנויות או אם נמכר לחנויות, בדקו אם ניתן להתחיל לשווקו בשוק הפרטי. באמצעות פילוח של קהל היעד, ניתן לבצע מכירה ממוקדת סביב ג'נדר, גיל, אזור גיאוגרפי, דת וכו. שווה בדיקה!

8- שיווק יצירתי- היו יצירתיים ואתרו נישות בהם תוכלו לשווק את העסק הביתי שלכם בצורה ממוקדת ומכוונת מטרה. היכנסו לפורומים באינטרנט עם שם המשתמש שלכם אשר יצרתם לעסק ומתגו עצמכם כמומחים בתחום, ענו על שאלות של הגולשים, קבעו מועדי הרצאות ביתיות, פרסמו בעיתונים, באינדקסים חינמיים, ועוד. וודאו כי שמכם, שם העסק ולוגו העסק יופיעו תמיד וילווה אתכם בכל תהליך השיווק.

9- התרחבות גיאוגרפית- עם הקמת עסק חדש, השמועה הופצה מפה לאוזן בין חברים ומכרים ובסביבה הגיאוגרפית הקרובה לביתכם. כעת חשוב להפיץ את הבשורה ולהתרחב מבחינה גיאוגרפית ולהציע את השירות או המוצר בפריסה ארצית ואף עולמית. מומלץ לעשות זאת בהדרגה ולאחר תקופה בה העסק עובד בסביבתכם הקרובה ונותר לקחת צעד אחד קדימה להתרחבות העסק.

10- העיזו ובדקו – האם קיימת משמעות עבורכם דרך התרחבות באמצעות זכיינות או מפיצים מורשים. ייתכן כי לעסק שלכם יש פוטנציאל ושמישהו אחר יוכל לפעול על-פיו או להפיצו לאורך זמן.

 

אמיר ברמלי, מנכ"ל קבוצת רוביקון, מומחה להערכת סיכוני אשראי והשקעות. בקבוצה זו עסקים שונים בחלקם אחזקות מלאות ובחלקן אחזקות חלקיות. הקבוצה מתמחה בהשבחת חברות, ניהול עסקי מתקדם וחדירה לשווקים המאפשרים הזדמנות עסקית מבטיחה וריאלית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב