דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה כבר יש בראשון לציון? 

מאת    [ 01/09/2011 ]

מילים במאמר: 593   [ נצפה 1917 פעמים ]

יש לכם כבר תאריך? אתם כבר מוכנים? פה זה המקום להבין לעומק את כלל הדברים הראויים לציון על אירועים גדולים... בואי להתרשם מהעולם הגדול של החתונות והאירועים: אולמות אירועים, הפקת חתונות ושמלות כלה!

נו, מצאתם כבר גן אירועים לחתונה?

הפרט החשוב ביותר בכל חתונה, הוא אולם האירועים בו תתקיים החגיגה. אפשרי שזה יהיה גן ארועים, ויכול להיות בטבע. רק אחרי קבלת ההחלטה על מקום האירוע, יהיה אפשרי להחליט על מועד החתונה, סגנון החתונה ואף לבחור את כל הדברים הקטנטנים שיהפכו את האירוע לחלום של ממש. מוכנים להתחיל לתכנן?

כיצד עושים בחירה של אולם ארועים? רוצים גני אירועים בראשון לציון?

המון זוגות שמתחתנים מתחבטים שבועות ארוכים לפני שהם מצליחים להחליט, ולא חסרות סיבות לכך. אולמות אירועים שונים האחד מן השני בדברים רבים; תכולת האורחים המקסימלית, מערכת הסאונד, אופן ההגשה וכמובן המיקום בישראל. מומלץ לדעת איזו חתונה אתם חולמים לארגן, זה מאוד יעזור לכם כאשר תחפשו את אולם האירועים שלכם…

כשבאים לאולם חתונה כי אתם רוצים להתרשם, יש לשים לב לדברים מסויימים: האולם נראה לכם מצוחצח ונקי? הגודל בכלל מתאים לכמות האורחים? כמה בדיוק מלצרים מסתובבים במקום? איש לא אוהב אוכל ממוחזר או שירות לוקה בחסר... כדי להישמר מפני תקלות בזמן הארוע, ודאו שאתם מקבלים מענה לשאלות הרציניות!

בחרו נכון מלכתחילה!

את טקס החתונה תערכו פעם אחת בלבד (זו לפחות השאיפה...), מהסיבה הזו אין מקום לטעויות. צריכים לדעת איך עושים את האירוע? הכי טוב זה לא להתפשר לעולם על פרטים קטנים! זאת אומרת, בהנחה ותמיד רציתם מקום עם מפל מים, מגיע לכם לקבל זאת…

בואו לקרוא על השלב הבא...

אם סוף סוף מצאתם אולם חתונה - עליכם להתייחס אל הדברים הקטנים. למשל, עיצוב אירועים... אם יצא שעוד לא ידעתם שזה קיים, אז שתדעו לכם שזו אומנות אמיתית. עם כמה מקצוענים אמיתיים שיש להם מעט ניסיון בעבודות עיצוב וחן, אפשר בלי בעיה לגרום לכך שיום החתונה שלכם יהיה מדהים וייחודי. בעזרת שימוש במפות שולחן מעוצבות, לדוגמא, באפשרותכם לשדרג במהירות את המקום. המוזמנים שיגיעו ירגישו מהרגע הראשון שהם חלק מאירוע ייחודי לגמרי והם יהנו באופן שלא יצא להם בחייהם... אולי זה יהיה האירוע שלכם!

רק לאחר שסיימתם עם סוגיות העיצוב, ניתן לסדר את דברים קטנים…

לרובנו ודאי יצא בעבר להיות נוכחים בחתונה של חברים טובים. הארועים האלה הם פעמים רבות זהים - "דגים", אלכוהול זול והפעלות זולות. אם המטרה היא לתכנן ארוע לגמרי שונה, יש צורך בטיפת מחשבה וחדשנות. באופן זה, ידברו על האירוע שהרמתם גם חודשים אחרי... צריכים להבין יותר בנושא שירותים לאירועים?

מה עושים עם המזון?

עבור המוזמנים שלכם הפרט הכי מעניין הוא האוכל. בחירת חברת הקייטרינג היא בעלת השפעה רבה על השמחה מאותו ארוע, בגלל זה רצוי שלא להתפשר בבחירה הזו. אז באמת מומלץ לבחור רק בקייטרינג משובח ומנות בגודל אנושי. אף אחד לא מעריך אוכל זול ושמנוני או, למשל, כזה שמונח על צלוחיות קטנטנות. מומלץ בחום לבזבז כמה גרושים כדי להיות בטוחים שהאוכל שיוגש יהיה מצוין ומשביע!

מה לגבי אולמות אירועים בראשון לציון? שירותי מוסיקה כבר הצלחתם לבחור?

רק אחרי שפיטמתם את האורחים שלכם, רצוי גם להעניק להם בידור, ויש הרבה דרכים לעשות זאת. אז במה מתחילים? אי אפשר לחשוב על מסיבה ראויה בלי להזכיר מוזיקה. שהרי למה לא להשכיר דיג'י? עם אחד כזה יש אפשרות להרקיד ולשמח את כל האורחים לאורך כל המסיבה... כל שנותר לכם זה להיסגר מראש על סוג מוסיקה שאתם אוהבים, ואת כל השאר יבצעו עבורכם.

בעזרת שפע האינפורמציה שכאן, תכנון ארוע מוצלח יהיה ממש קל… לעצות, טיפים ומידע שכדאי שתדעו - חזרו אלינו לכל הפרטים, למאורע המשמח שלכם.שיעבור בשלום!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב