דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו אימון אישי להצלחה? 

מאת    [ 31/08/2011 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 2380 פעמים ]

רבים מאתנו לא מרגישים כי הם ממצים את כלל היכולות שלהם. אנשים רבים חשים כי הם לא נמצאים במקום האידיאלי בחייהם וכי חסר להם איזהו מרכיב סודי באמצעותו יוכלו להיות מוצלחים יותר. אימון אישי להצלחה יכול לסייע לכל אותם אנשים אלה ולכל אחד מהמצבים שצוינו, להעניק כלים אימוניים שונים באמצעותם ניתן יהיה למצות את הפוטנציאל האישי ולהצליח בחיים.

כיצד פועל אימון אישי להצלחה ?

אימון אישי להצלחה פועל על פי אותם העקרונות החשובים המנחים את האימון האישי, ופועל בשיטה דומה אך באופן ממוקד יותר. בעוד אימון אישי מסייע למתאמן להכיר את עצמו טוב יותר, את היתרונות והחסרונות, הקשיים והעוצמות, הרצונות והחששות שיש לו בנוגע לחייו בכללי, אימון אישי להצלחה יתמקד בגורמים שיובילו את המתאמן להצלחה האידיאלית בחייו, בהתאם לתחום שיבחר. במרבית המקרים, אימון אישי להצלחה יהיה אימון אישי להצלחה בחיים האישיים. אימון אישי להצלחה זה, יסייע למתאמן לבחון את עצמו ואת דרכי התנהלותו, לבדוק האם הם מקדמים אותו או מעכבים אותו, לסמן לעצמו את המטרה ולפעול באמצעות הידע שרכש (אודות הגורמים שמעכבים אותו והגורמים שמקדמים אותו) אל עבר הגשמת מטרתו. באופן זה, המתאמן פועל במטרה להשיג את ההצלחה בחייו, בהתאם לאופיו, להתנהלותו ולתכונותיו. כמו כן, ניתן לומר כי במהלך אימון אישי להצלחה המתאמן יתמודד עם עברו ועם פעולותיו הקודמות, יסמן לעצמו את העתיד, ויפעל בהווה למען הגשמת העתיד המוצלח.

יתרונות אימון אישי להצלחה

אימון אישי להצלחה טומן בחובו יתרונות רבים אשר מסייעים למתאמן להצליח בחייו והגשים את עצמו. מעל הכל, יש לציין כי אדם שיבחר לפנות לקבלת אימון אישי להצלחה מבצע כמעט חצי מהתהליך. עצם העובדה שהוא מודע לכך שהוא זקוק לסיוע על מנת להצליח בחיים, הכוחות להצלחה והכלים להצלחה נעוצים עמוק בתוכו ושהוא מעוניין להתמודד עם עצמו, להתעלות ולהגשים את עצמו, הם חלק נכבד וחשוב בתהליך ההצלחה של כל אחד ואחד מאתנו. נוסך על כך, אימון אישי להצלחה מאפשר למתאמן לפעול בצורה הנכונה בעזרת הכלים האימוניים הנכונים, הכרת תכונותיו וקשייו, גיוס העוצמות והיתרונות החיוביים שבו, באופן שיאפשר לו להגשים כל שאיפה ומטרה שיסמן לעצמו בחייו. כך, באמצעות העקרונות הבסיסיים של אימון אישי להצלחה, המתאמן זוכה להתנהל נכונה במהלך הטיפול ואף לאחר סופו. מאחר והכלים שנרכשים הם כלים הקשורים למתאמן בלבד, ורק בכוחו לפעול על פיהם (הם אינם נעשים על פי הוראות המאמן האישי אלא על פי הכוונה של המאמן האישי, בעוד התשובות, ההחלטות והפעולות נעשות בידי המתאמן), כך יוצא שגם עם תום אותו אימון אישי להצלחה, המתאמן יודע כיצד לפעול בכל אחד מהמצבים שעתידים לבוא לו.

ד"ר כרמי אומרו- מנהל מכון פתרונות. מומחה לתקשורת בינאישית, ייעוץ זוגי, טיפול זוגי, גישור וסכסוכים בתחום המשפחה. פועל באמצעות גישות פילוסופיות ותרגומן לחיי היום יום, מרצה ומנחה סדנאות 0528-979-934




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב