דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדבקות לרכב - 10 טיפים חשובים 

מאת    [ 31/08/2011 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 2838 פעמים ]

כלי רכב רבים "מתהדרים" עם מדבקות לרכב לטובת מטרות שונות כגון פרסום, מיתוג או לצרכי עיצוב הרכב באופן אישי. הודות לשיפורים טכנולוגיים משמעותיים בשנים האחרונות הנוגעים לא רק לאיכות ההדפסה וההדבקה אלא גם לעמידות המדבקות, ניתן כיום לעצב מדבקות לרכבים אשר יעמדו בגאון כנגד השחיקה הטבעית אל מול כוחות הטבע וישמרו על המראה שלהן לאורך זמן. ולמרות זאת, כאשר באים לבחור מדבקות רכב כדאי מאוד לשים לב לעשרת הדברים הבאים, אשר יקבעו את איכות המדבקה ויחסכו מכם הרבה אי נעימויות בעתיד :

 

מדבקות לרכב - עיצוב ושירות מקצועי ולא ברירת מחדל

ארבעת הדברים הראשונים עליהם יש לתת את הדעת בבחירת מדבקות לרכב הינם :


    • עיצוב מדבקות לרכב צריך להיעשות ע"י מעצבים מקצועיים וגרפיקאים שכן מידת החשיפה של המדבקה הינה גדולה ודורשת תשומת לב יתרה גם לפרטי העיצוב הקטנים.
    • תכנון מדבקות לרכב חייב להתבצע בצורה סימולטנית עם הלקוח ובתיאום מקסימאלי עימו. יש לבחור חברת מדבקות לרכב אשר מאפשרת תכנון הדדי של המדבקות. לעולם אל תאשרו הדפסת המדבקות בטרם תראו את הסקיצה הסופית שלהן ותגמרו אומר בלבכם על גודלן המדויק.
    • היעזרו באנשי מקצוע לטובת התקנת המדבקות. מדבקה לרכב אשר הודבקה בצורה חובבנית, תפתח עם הזמן מראה אופייני של "בועות" וסדקים אשר ישרתו את המטרה ההפוכה אשר לשמה היא יוצרה, תראה מוזנחת ותשדר חוסר הצלחה.
    • שירות ואחריות הינם שני גורמים אשר מהם אין להתעלם בבחירת מדבקות לרכב. רק חברה גדולה בעלת מערך שירות גדול ואדיב יכולה לספק מענה הולם לבעיות ובקשות מיוחדות טרם ההזמנה ולאחריה. התרשמו מרמת השירות והזמינות של נציגי החברה בטרם תסגרו עסקה.

 

איכות המדבקות

בין אם אתם מעוניינים במדבקות לרכבים פרטיים או מדבקות למשאיות דעו לכם כי קיים מגוון רחב של איכויות בכל הקשור למדבקות לרכבים. האלמנטים אשר קובעים את איכות המדבקות הינם :


    • ככל שחומרי הגלם אשר מרכיבים את המדבקה איכותיים יותר, כך היא תוכל לשרת אתכם ולהישאר במצבה הראשוני זמן רב, דבר אשר חשוב ביותר בפרסום ומיתוג עסקים ושידור של הצלחה ופעילות.
    • הקפידו לרכוש מדבקות לרכב אשר בעלות אלמנטים המגנים עליהן מפני קרינת השמש. מדבקות לא איכותיות אשר אינן מצוידות בחוסמי קרינת UV מאבדות מצבען ודוהות במהירות רבה מרגע רכישתן וחשיפה שלהן לשמש.
    • מדבקות איכותיות לרכב אינן אמורות לעבור אינטראקציה קבועה עם צבע הרכב ולכן יכולות להיות מוסרות בקלות לפי הצורך מבלי להשאיר סימנים ונזקים כלשהם.
    • יש צורך ברזולוציית הדפסה גבוהה, במיוחד כאשר מדובר במדבקות גדולות במיוחד.
    • עובי המדבקות חייב להיות מינימאלי כך שמפלס המדבקה יראה כחלק מהזרימה הטבעית של צבע הרכב.
    • בחרו בחברה אשר מספקת ומתקינה מדבקות לרכב מסוגים שונים על מנת שלא תהיו מוגבלים בחופש הביטוי האישי שלכם או בסוג הרכב כגון מדבקות רשת לרכב, מדבקות למשאיות, עיטוף רכבים ועוד.

 

חברת פרסום רוטשטיין הינה עסק משפחתי שנוסד בשנת 1999 ומתמחה במיתוג ושילוט רכבים מסחריים, שילוט רכבים , שילוט משאיות ומסחריות. החברה כוללת סטודיו גרפי המומחה ביצירת מדבקות לרכבים ושילוט המיועד להיות בתנועה וכן צוות מתקינים מקצועי ואדיב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב