דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה לא לעשות ברשת החברתית - טיפים קצרים לחיים בריאים 

מאת    [ 31/08/2011 ]

מילים במאמר: 535   [ נצפה 1872 פעמים ]


מה לא כדאי לכם לעשות בקהילה החברתית הגדולה בעולם,או איך תהפכו את ההתנהלות שלכם ליותר נעימה אל מול ה"סובבים" אתכם ברשת ועל הדרך גם שפרו את שיווק המסר שלכם...תהנו.

 

לא שולחים הודעות על אירועים מיותרים לחברים שלנו | נתבו את המסר לאותם אנשים שאתם מכירים ושלחו אותו כשהוא מותאם על פי מידה. לפחות מבחינתי – הסיכון הוא שתפסידו לחלוטין את החברות בדרך זאת וזה סיכון גדול מדי לקחת. השתמשו בכלי זה בתבונה למרות שהחשיפה שם מפתה.

.לא שולחים מיילים קבוצתיים שלא לעניין ואאוט אוף קונטקסט | בהמשך לנקודה הקודמת – כלי המייל אינו בגדר כלי של ספאם. אין לנצל את צינור ההתכתבות באופן שיחבל ברעיון. מיילים קבוצתיים נועדו לשתף פורום של חברים בנושא משותף ! חשבו על הצד של הקוראים לפני שאתם פועלים לנוחותכם או מתפתים לקלות שבלחיצה.

לא “תוקעים” לינקים שיווקיים על הקיר של החברים שלנו | Facebook זהו הסלון הוירטואלי שלי – מעין בית פרטי במרחב הדיגיטלי (או לפחות אחד מהם). ממש כשם שאינכם נכנסים “כך סתם” לביתו של מישהו וזורקים לו פלייר שיווקי לתוך הסלון – באותה מידה אל לכם לנהוג במרושל גם בזירה זו. זוהי הדרך הבדוקה לחסל יחסים בניגוד למטרתכם המקורית, כשרציתם לבנות אותם. כדאי לכם לשמוע לי בנקודה הזו – השיווק בFacebook הוא מיסודו שיווק שיחתי, שיווק המאופיין בתוכן, ערך ועניין. אך אם תבואו אל מעגל החברים שלכם בפוש מלא מבלי להתייחס במודע למפת האינטרסים שלכם, תקבלו ממש את התוצאה ההפוכה לזו שאליה התכוונתם !

לא מעלים באופן חוזר ונשנה את אותו המסר | כמו שאומרים, “עד כאן” . העיקרון של הרשת החברתית הוא להעביר ידע, ליצור קשרים, לשמר קשרים שנוצרו ולהעביר ערך – אל תטרטרו אותי כל היום עם מסר חוזר ונשנה רק משום שכך ציפיתם להגיע לתודעה בניוז פיד שלי – מובטח שאם תעשו זאת, במקרה הטוב תועברו לHide ובמקרה הגרוע יותר פשוט תחדלו מלהיות.

לא מזמינים לקבוצות – עמודי אוהדים ופורומים סגורים ללא בקשה מוקדמת | עוד מחלה של הרשת החברתית היא לנסות לדחוף לנו את הנוכחויות המיתוגיות ואת הפורומים בנושאים מנושאים שונים. אם אתם מעוניינים שאנשים יצטרפו אליכם, אם אתם רוצים שמעגל החברים שצברתם ימצא בכם עניין – צרו עניין. להזמין אותי חזור ושוב לעמודי אוהדים, פורומים וקבוצות שונות בנושאים הזויים – לא יועיל כהוא זה! תנו לנמען להחליט על ידי פעולות חכמות אם כדאי לו להיות שם – והאמינו לי שאם תעשו זאת חכם תרוויחו פי כמה !

לא מתייגים בתמונות המוניות | לא מתייגים מכל וכל אם הדבר הוא מחוץ לקונטקסט | כלי התיוג הוא כלי עוצמתי מאין כמותו, אבל, אני חוששת שראשי Facebook אט אט מבינים שאנחנו משתמשים בו לא נכון.מדובר על כלי בעל פוטנציאל אדיר ליצירת קישורים חכמים, חיבורים אשר מתיישבים היטב עם הקונטקסט – אמצעי מצויין לרקימת יחסים ולהעמקת הדו כיווניות והפרגון. זה כלי שדרכו אתם מספרים לאחרים שהם קשורים לתוכן מוגדר שיצרתם ולא הפוך. אל תנצלו אותו למטרות סרק, בבחינת abuse, אל תתייגו בחוסר טעם וללא קשר למתרחש. במלים אחרות, אין להתייחס אליו ככלי לדחיפת מסרים – אלא ככלי ערכי שנועד ליצירת קשרים וחיבורים חכמים !

לא מזמינים אנשים לחברות בעוד שסוגרים את הקיר שלנו בפניהם | זוכרים - המיתחם מוגדר מלכתחילה כמייצג הרשת החברתית …אם אנחנו כאן ואנחנו מזמינים אחרים להיות חברים שלנו מן הסתם ניטיב לעשות אם נחשוב על נושא הדו כיווניות . אין טעם להזמין מישהו לחברות אם איננו מתכוונים שיראה אי פעם את מה שאנחנו חושבים. הרשת החברתית מתפקדת אחרת מתחנת רדיו – בשונה מגלי השידור החד כיווני, השידורים שלה הם דו צדדיים.

 

ניר חוליNir Huli שיווק בניו מדיה, עם נגיעות של רשתות חברתיות בטעמי אפרסק מוגז עדין


לפוסטים נוספים כנסו ללינק


הישארו מעודכנים ולחצו לייק לדף הפייסבוק 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב