דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתחתם עסק חדש? כל הריהוט המשרדי שלכם כבר קיים? עיצבתם נכון? 

מאת    [ 31/08/2011 ]

מילים במאמר: 527   [ נצפה 1708 פעמים ]

פתחתם עסק חדש? המון בהצלחה שיהיה לכם. אנו מאחלים המון בהצלחה והרבה שנים של הצלחות מקצועיות. אך האם כבר חשבתם איך אתם הולכים לעצב את המשרד שלכם? האם כבר בחרתם כיסאות מנהלים, שולחנות מנהלים? האם כל הריהוט המשרדי שלכם כבר קיים? עיצבתם נכון?

כל השאלות האלו והרבה מאוד אחרות, צריכות להטריד אתכם, אם אתם מתחילים לעצב בדיוק עכשיו. כדי לנסות ולהקל עליכם מעט את השאלות הקשות, החלטנו להעלות מאמר מעולה שיגע בכל הנקודות החשובות האלו.

צוות chr   עד המשרד, פנוי לכל בקשה או שאלה שעלולה להיות לכם.

לכל עסק ועסק נחוץ ריהוט משרדי טוב ואמין. לריהוט המשרדי פונקציה של שירות צרכי העסק תוך כדי היותו נעים והרמוני למראה. ריהוט משרדי אסתטי וחדש משדר אוירה של מקצועיות ואכפתיות. עיצובו של המשרד בעזרת ריהוט חדיש ועדכני וודאי שישנה את פניו ויעניק להם מראה רענן.

עם זאת, לא כל עסק יכול להרשות לעצמו רכישה גדולה של ריהוט משרדי. לעיתים עסק חדש צריך לחכות לתזרימי מזומנים יציבים וסדירים בכדי לחשוב בכלל על ריהוט מחדש של המשרד. עם זאת, יכול כל משרד לרכוש כסאות מנהלים איכותיים, שולחנות משרדיים וספריות.

כסאות מנהלים – שיגרמו לעובדים לא לקום מהכיסא

כסאות המנהלים החדישים ביותר הינם כסאות מתגלגלים, גדולים, בעלי משענות ידיים ומשענת גב רחבה. כסאות אלו עשויים לרוב עור או חומר דמוי עור. בנוסף לכך, מוצעים כיום גם כסאות מנהלים יוקרתיים העשויים חומר נושם ודק במיוחד הנראה כרשת.

חומר זה מאפשר אוורור של הכסא ומנע הזעה עליו בימות הקיץ החמים. על כסא המנהלים להיות מותאם בגובהו אל גובהו של שולחן משרדי הסמוך לו.. יש לוודא כי ידיות הכסאות גבוהות מן השולחן או נמוכות ממנו אך אינן נתקעות בו. כסא מנהלים זה הינו כסא משרדי מתכוונן לכל גובה ומצב משענת

עיצוב מחדש של המשרד

לא כל משרד יכול להרשות לעצמו את אופציית ההעזרות במעצב פנים, אך עם זאת זו אפשרות נהדרת לשינוי פני המשרד ועיצובם לכדי פנים חדשות. עיצוב פנים של המשרד יעשה לפי אופי העסק והאמירה האישית אשר הוא נושא עימו אל לקוחותיו.

עיצוב המשרד יכול להיעשות בעזרת שבירת קירות, פתיחת חלונות חדשים בקיר, יצירת יציקות גבס כחצאי קירות, ספריות או מדפים, צביעת קירות וכיוצא בזה. שינוי החללים במשרד יוכל להפתיע אתכם מרמת ניצול החלל החדשה אשר נוצר במשרד לפתע.

גם בחירת ריהוט משרדי עדכני הנה חלק אינטגרלי מעיצובו המחודש של המשרד שלכם. בחירת הריהוט יכולה להשתולל בצבעיו וליצור שילובים מעניינים בין חומר וצבע, אור וצל. הריהוט המשרדי יכול לכלול גם פינות ישיבה מעניינות לרווחת הלקוחות ועובדי המשרד.

איך בוחרים ריהוט משרדי?

בחירה של ריהוט משרדי איכותי יכולה להתבצע ביחד עם מעצב הפנים של המשרד או על ידכם במידה ואינכם משתמשים בשירותיו של מעצב פנים. על הריהוט המשרדי להיות פונקציונאלי, עמיד ומשרת את מטרותיו לצד יופי, אסתטיקה וחזון אישי בעיצוב.

בחרו בחומרים עמידים כגון עץ מלא מחופה לכה ומתכת. חומרים אלו יחזיקו בשלמותם ימים רבים ויצדיקו את קנייתם. השתמשו בריפודים בצבעים אשר אינם בהירים מידי ואשר יצריכו תחלופה גבוהה. נסו לבחור בריהוט אשר ישדר את האוירה אותה אתם רוצים ליצור במשרד שלכם.

בחירת הריהוט יכולה להיעשות דרך חנויות ריהוט משרדי וביתי מובילות. כמו כן, גם האינטרנט מציע מגוון של ריהוט לקנייה מקוונת וזולה יותר. וודאו כי מדדתם את חללי המשרד וכי הריהוט העתידי אכן מתאים להם בגודלו. יש לציין כי כל האמור במאמר זה הינו בגדר של המלצה בלבד.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב