דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פליירים ומגנטים 

מאת    [ 30/08/2011 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 3467 פעמים ]

פליירים:

כיום בשוק קיימת תחרות גדולה בין כל נותני השירות או החברות העוסקים במכירה של מוצרים, התחרות לוקחת את עולם הפרסום למחוזות שאינו הכיר בעבר, למרות שאת הגרעין ורמזים לעולם הפרסום הקיים היום אנו היינו יכולים לראות עוד לפני יותר ממספר עשורים. אחת השיטות הנפוצות ביותר בעבר והיום היא חלוקה אינטנסיבית של פליירים, חברות רבות מבססות את הפעילות הפרסומית שלהם דווקא על ידי חלוקה אינטנסיבית של פליירים בכל שיטה אפשרית- בעזרת מגנט על דלתות, על גבי שמשת הרכב בעזרת המגב, בתיבות הדואר ובעוד מגוון רחב של דרכים אטרקטיביות שעולם הפרסום מכתיב.

מי בעצם קבע שחלוקה של פליירים היא שיטת פרסום אפקטיבית וכדאית? אם כן, כאשר אנו מדברים על פליירים אנו מדברים על שיטת פרסום זולה יחסית, ניתן ליצר בעזרת בית דפוס כמות של 10000 פליירים במחיר שלא יעלה על 1500 שקלים, לא קיימת בכלל השאלה של האם פרסום על ידי פליירים הוא זול או לא, התשובה כאן היא די ברורה מאחר וכמעט כל שיטות הפרסום השונות יהיו יקרות יותר מפרסום על ידי פליירים, לכן חברות ועסקים בראשית דרכם יבחרו כמעט תמיד את אופציית הפרסום שעומדת במסגרת תקציבם הדל.

מבחינת כדאיות אנו מוצאים כי על פי המחיר של הפרסום על ידי פליירים, אכן מדובר בשיטת פרסום כדאית. אפקטיביות של פליירים יכולה להימדד בדרך אחת בלבד: כאשר בתקופה שלאחר חלוקת הפליירים אכן אנו רואים כי הביקוש לשירות או המוצר המתפרסם הוא אכן עלה, כדי שהפליירים יהיו אפקטיביים יותר ניתן לשלב בפליירים מבצעים כמו: "כל המציג מודעת פרסום זו זכאי להנחה של 5%",

מבצעים מהסוג הזה מעלים באופן קריטי את החשיבות של הפליירים והשימוש בהם.

לא משנה היכן תבחרו לבצע הדפסה של פליירים, הדבר החשוב ביותר הוא לקבל ייעוץ מבית הדפוס לגבי העיצוב של הפלייר, בתי דפוס הם בעלי ניסיון בתחום הדפסה של פליירים ותמיד חשוב לקבל ייעוץ מבעל ניסיון בכל הקשור לפרסום. מקצועיות של בתי דפוס נמדדת על ידי איכות העבודה שהם מבצעים, לכן חשוב לבקש מבית הדפוס לראות פליירים לדוגמא שהודפסו על ידם בעבר.

בקשה אחת קטנה מאיתנו: אל תציעו חמישה אחוז הנחה, זה פשוט נשמע מצחיק. אנחנו בהחלט מבינים שזה נורא אטרקטיבי לרשום על פלייר הנחה כל שהיא במספרים גדולים, אבל אל תרשמו חמישה אחוזים- זה לא נראה טוב. 

מגנטים-

 

אם אתם שייכים לתחום שנקרא בעלי מקצוע, מאוד מומלץ לכם להשתמש בפרסום מגנטים. זה לא שזה הכי טוב בעולם, ממש לא. אבל מגנטים זה כל כך יעיל, עד שלפעמים קשה לי לעכל, למה אנשים לא משתמשים במגנטים יותר? הרי זה כל כך זול, כל כך פשוט וכל כך נתון למניפולציה, עד שזה נהיה רווחי בטירוף פשוט. תחשבו על זה רגע: לקוח מרוצה? שימו לו מגנט, מה יותר קל מזה? ככה הוא ימשיך לחזור.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב