דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הורוסקופ: חודש ספטמבר 2011 לבני כל המזלות: 

מאת    [ 30/08/2011 ]

מילים במאמר: 1467   [ נצפה 4159 פעמים ]

הורוסקופ/תחזית לחודש ספטמבר 2011 לבני כל המזלות

מאת: חוה מזר, אסטרולוגית. טלפון: 5731540 03

כל הזכויות שמורות ©   

אי מייל: chava3@netvision.net.il

 

הורוסקופ/תחזית  לחודש   ספטמבר  2011

 טלה

אתם בתקופה מאומצת ותחושה של אי נוחות המפריעה לתפקוד תגיע לשיאה לקראת ירח מלא בימים 10-12 בחודש. לכן מומלץ לאמץ ימים אלה למנוחה ולרגיעה ולהתרחק מכל אלמנט מלחיץ ומגביל. זאת, כדי לא להקצין בעיה אישית או בריאותית מטרידה שעלולה לפגוע בביטחון העצמי שלכם. אתם מאבדים סבלנות במהרה, בעיקר כשנדמה לכם שמנסים לשלוט בכם או לכפות עליכם משהו. כמו תמיד, אתם רוצים שיאפשרו לכם לפעול בדרככם ללא התערבות. שימו לב לימים שבהם הקסם והכריזמה מסייעים לכם, אך בד בבד יש בצידם גם כוכבים כפייתיים של תככים ומזימות. לכן יש לסגל עירנות ופתיחות גבוהה כדי למנוע מוקשים. המחצית השנייה של החודש מכוננת יותר. טיפ החודש:  ונוס מול מזלכם לקראת המחצית השנייה של החודש תעצים את קסמכם האישי.

שור

זוהי תקופה להתארגנות מחדש המבטיחה אפשרות של אופק מבטיח. הצורך שלכם לצמוח ולהתפתח בולט עכשיו יותר מתמיד וחשוב לקבוע לעצמכם יעדים ומטרות. ברגע שתגדירו מה שחשוב לכם באמת, יהיה לכם קל יותר לעשות זאת. התקופה דורשת התייעלות, חריצות ומעשיות, אין זמן לפטפוטים ולתיאוריות – המעשים הם שקובעים. מה שייעשה החודש בצורה בוגרת ומודעת למטרות מפוקסות יצור תנאים להישגיות מרשימה. על הפרק עומד פרויקט מאתגר ויצירתי, ואלה מכם ששואפים למצוינות יימשכו אליו בזכות הכיוון העוצמתי שהוא נושא בתוכו. תקופת מזל בתולה מציבה תמיד סטנדרטים גבוהים, אבל לא כאלה שאי אפשר לעמוד בהם. טיפ החודש: המישור הקשור לעבודה, לתפקיד ולמעמד מקבל תאוצה רצינית. היכרות חדשה עשויה להתחיל בתחושת גורליות.

תאומים

החודש הכל חשוף ולוהט ומצב הרוח שלכם יהיה קדורני. מיקום מארס בבית הכספים שלכם מרמז שאתם נוטים לעודף הוצאות עד ה- 19 בחודש. הירח המלא בימים 10-12 בחודש, בין מזלות בתולה ודגים, מתיש אתכם ומומלץ לא להיגרר למתחים ולקונפליקטים מיותרים ומתישים. שהות ממושכת בבית עלולה לגרום לכם לאבד את סבלנותכם. לחלקכם נוח שם, אך אחרים עלולים להרגיש מוגבלים. לקראת המחצית השנייה של החודש יחזור השקט לחייכם ועימו הפעילות בזכות ונוס במאזניים ומארס באריה. עכשיו כבר נוצרים אפשרויות ותנאים מבטיחים לצאת מהשיגרה ולהתנסות בחוויות מעשירות. שימו לב להיכרויות דרך האינטרנט וגם באמצעות התכנסויות שונות. טיפ החודש: המחצית השנייה של החודש מביא ציפייה ולאדרנלין סוחף. אם מעיזים - מצליחים.

סרטן

התקופה מלמדת על הצורך בהתבוננות יסודית, עניינית ופרקטית. החשיבה שלכם חייבת להיות מבוססת בעיקרה על עובדות והתמקדות נכונה ומדויקת בפרטים. תקופת מזל בתולה מצפה מכם להימנע מפזיזות ולגלות תכליתיות בנוגע להחלטות מחייבות. התקופה סוחפת להוצאות גדולות, אך מרמזת גם על הכנסות. שימו לב שאתם פועלים באופן אחראי ומחושב לגבי הוצאות מסוימות. כוכב מארס במזלכם דורש עירנות, מודעות ורמה מסוימת של דריכות. הימנעו ממתחים שעלולים לגרום לקונפליקט בשל ניגוד אינטרסים או בגלל חילוקי דעות. המחצית הראשונה של החודש מביאה עימה כמה בונוסים חברתיים כדאיים ונעימים ומאיץ יוזמות ואינטראקציה תקשורתית. טיפ החודש: אתם כמהים לחום ואהבה. תובנה שמגיעה מתוך הקרביים מאפשרת לבחון ולהבין את נקודת המבט של השני ולחוות רגשות בעלות עוצמה.

אריה

תקופת בתולה מכבידה עליכם. אין ספק בכך. ימים 11-12 בחודש נוטים להתיש אתכם, אבל אין כל מקום לחשש. עניינים של כספים ופיננסים עלולים באיזשהו אופן להדאיג אתכם, אבל חשוב שתדעו כי המציאות בהחלט עשויה להפתיע לטובה, בתנאי שאתם מחושבים, בעלי תושייה  ופרקטיים. אנשי העסקים שביניכם חושבים על פרויקט או השקעה, ייתכן בנדל"ן. החודש סוחף להוצאות, אך גם מאפשר מירווח נשימה וכספים שחיכיתם להם צפויים להגיע. כבר לקראת המחצית השנייה של החודש תחושו שיש הזדמנות לגייס תומכים לרעיונותיכם, ועם קצת מזל וכריזמה צפוי לפעלתנים ולנחושים שביניכם זרקור מרגש. מי שבורך בביטחון עצמי והעזה יכול לנצל את המומנטום אם ידע לשחק באופן נכון ומוצלח בקלפים המנצחים. טיפ החודש: מיקום מארס עד ה- 20 בספטמבר עלול להחליש אתכם, היזהרו מאדם קנאי ומחרחר ריב.

בתולה

השמש ושהות ונוס במזלכם עד אמצע החודש מבשרים על התחזקותכם. זה הזמן לפעול לטובת עצמכם ואתם תתוגברו בכוחות ובחיוניות לפעול ולהוביל את עצמכם קדימה. אתם פתוחים יותר להתחלות חדשות ודברים שלא כל-כך הצליחו בחודש האחרון, ואף איכזבו אתכם, יוכלו להצליח עכשיו יותר, אם תנסו שוב. כל הסימנים מראים שישנה אפשרות לעשייה רצינית וממוקדת. תשומת ליבכם מופנית לכיוון מהסוג שיאפשר ביטוי מאתגר ועוצמתי. בעבודות שאתם מגישים בולטות יכולות הביטוי וההתמסרות הטוטאלית שלכם. כדאי לכם לסגל פתיחות גבוהה למה שקורה מסביב, להיות ממוקדים במטרה ולשמור על יעילות ארגונית. זהו חודש למציאת בני זוג ולהתחלת קשר חדש, תוכלו ליהנות מעלייה בפופולריות ומהזמנות לאירועים. טיפ החודש: הגבולות הרגשיים והאינטימיים שלכם יתרחבו אם תשמרו החודש על פתיחות. סימנים ליוזמה נועזת מצידכם מקבלים ממשות וצורה  מבטיחות.

מאזניים

האנרגיות נמוכות יותר החודש ומתגנבת תחושה של אי נוחות המפריעה לתפקוד הכללי שלכם. אלה מכם שנוטים להלך על חבל דק עלולים להגביר מתחים לא רצויים, במיוחד בימים 10-12 בספטמבר. כלפי חוץ הפעלתנות נמשכת, אבל הקונפליקטים הפנימיים המתמשכים נוטלים מכם את שארית הכוחות. כוכב מארס בבית הקריירה שלכם עד ה- 19 בחודש מתריע מפני צרות עין ותחרותיות, ולא קל לכם עכשיו לשמור על איזון ורגיעה. היו חשדניים ושימרו על דיסקרטיות כדי לא להעצים מניפולציות שעלולות לפעול נגדכם כבומרנג. המחצית השנייה של החודש תחזיר אתכם לפרופורציות שלהן אתם זקוקים. מיקום מארס באריה, הבית החברתי שלכם, והשילוב של ונוס במזלכם עד ה- 9 באוקטובר, מייצרים ימים פעלתניים בצד ריכוך ואיזון, זה הזמן ליזום ולהעז. טיפ החודש: הימנעו ממאבקי אגו, מישהו בסביבה נוטה למרר לכם את החיים.

עקרב

תקופת מזל בתולה מדגישה את הצד הביקורתי והפרקטי של החיים. הצעה רצינית, בעלת ערך ומשקל, עשויה להתקבל מגורם מכובד וחשוב, דבר שיאפשר להוסיף לתדמית, לסטטוס ולמעמד שלכם. חשוב להפגין ביטחון עצמי ומודעות ליכולות שלכם כדי שכל המיזם הזה יצליח לכם. תרגישו צורך להשיב לעצמכם את החופש והיוזמה בקידום פרויקט חשוב שהוצע לכם ותרבו בנסיעות כדי לזכות בכבוד ובהשפעה, שלבו עסקים עם הנאות. בולטת האפשרות לפגוש דמות מפתח שיכולה להשפיע ולהביא עימה מפגש עם נושאים ורעיונות חדשים. כניסתו של כוכבכם מארס לאריה, בית הקריירה שלכם, לקראת השליש האחרון של החודש, מאפשרת קידום עקשני, אך נחוש והחלטי, לעבר המטרות שתציבו לעצמכם. התקופה מומלצת ליצירת קשר חדש. טיפ החודש: גם ברגעי שפל זיכרו כי אתם עומדים בפני שנה של התקדמות והתרחבות שיביאו לכם ברכה.

קשת

תקופת מזל בתולה מקשה עליכם. שימו לב לירח מלא בימים 10-12 בספטמבר. יהיו מביניכם כאלה שיחושו בדידות, עייפות ודכדוך, ייתכן בשל התמודדות עם ענייני עבודה-קריירה-שותפויות, שעלולה לגרור לקונפליקט. חשוב שתמצאו דרך לתת לבן הזוג או קולגה את תחושת הביטחון מבלי לאבד מתחושת העצמאות שלכם. במחצית השנייה של החודש ניתן לצפות לתנופה מחודשת, הכוכבים עשויים להועיל ולהיטיב וחשוב להפגין ביטחון עצמי ומודעות ליכולות שלכם. להפתעתכם, תזכו בתמיכה מאנשים שדעתם חשובה. הפעילו את כל הקשרים שלכם בכתב ובע"פ. יש לכם הזדמנות לבלוט בזכות יוזמה, העזה ותנופה חברתית שתאפשר לכם לפרוח גם בזכות ריגושים ורגעים של אדרנלין טהור. טיפ החודש: יש בקרבתכם קומבינטור הנוטה לחלקלקות ולתככים, כדאי לכם להתרחק ממנו.

גדי

זהו חודש קובע לקידומכם וייתכנו הצעות לשיתופי פעולה לעבודה חדשה, לפרויקט או אפשרות פוטנציאלית לקידום. אתם פתוחים יותר להתחלות חדשות ומתחילים במימוש תוכניות, כי אין זמן להיסוסים. בני המזל שביניכם יחושו בשינוי אנרגטי רב עוצמה שיביא לתהליך הדרגתי של תמורה משמעותית. כדאי לקחת בחשבון כי בחודשים אלו נוצרת הזדמנות חדשה או התפתחות שיסייעו לאגו שלכם. כוכב מארס מול מזלכם מתריע מגישה נמהרת ומתסכלת, שימו לב בנושא יחסי האנוש, אתם עלולים לפגוע במישהו וליצור בעיה. כדאי לזכור שמארס דוחף ליוזמות, אך גם סוחף לקונפליקט. הימנעו בעיקר מאנשים בוחשים, מפריעים ומניפולטיביים. טיפ החודש: ונוס שולחת איתותים בעלי משמעות מכיוון האוניברסיטה ומגעים אינטראקטיביים בארץ ובחו"ל.

דלי

זוהי תקופה מאמצת. בימים 11-12 בספטמבר תרגישו צורך לנוח, לאסוף כוחות ולהירגע. ייתכן שמחויבויות יאלצו אתכם לבלות יותר שעות במקום העבודה, או להקדיש את מירב המחשבות למציאת פתרונות, אבל המאמץ שתשקיעו עוד יוכיח את עצמו בהמשך. מומלץ להרפות מהלחץ ולאפשר לעצמכם להתאוורר, שכן התקופה משפיעה על הרגשות ועל מצב הרוח שלכם. הרגישים והפגיעים שביניכם ייאלצו להתמודד עם תנאים חיצוניים מתנדנדים ומכבידים. המחצית השנייה של החודש מעידה בהדרגה על חודש מתדלק ואיכותי יותר, במיוחד אלה שעוסקים ביוזמה ובעשייה, לוו את מעשיכם בקריצה ובחוש הומור. תוכניות לנסיעה עשויות לעלות על הפרק, ואנשים שתכירו  יעשירו את עולמכם ואת נקודת המבט שלכם. טיפ החודש: רמת האטרף עולה. ונוס תיכנס למזל מאזניים לקראת המחצית השנייה של החודש ותצטרף למארס באריה. היכרות עם מישהו חדש עשויה להיות נקודת המוצא לקשר סוחף.

דגים

הכוכבים החודש נמצאים בבית השביעי שלכם, שנקרא בית הזוגיות והשותפויות, ותוכלו לשפר מערכות יחסים על כל סוגיהן. תקופת בתולה (מזל אדמה) מצפה מכם הדגים להיות מציאותיים (ואתם כידוע נוטים לריחוף). כוכב מארס בסרטן מאפשר לממש רעיונות ותוכניות בצורה נמרצת, בתנאי שתיקחו יוזמות ותפעלו בתזמון הנכון. ענייני חו"ל עשויים להפתיע, כדאי לצאת, לבלות, להתכתב, לחדש קשרים קוסמופוליטיים ולהרחיב את פעילותכם החברתית. נוכחות ונוס בבתולה, המזל שמולכם, ישפיע לטובה על חיי הזוגיות שלכם, ולפנויים צפוי חודש של הזדמנויות למציאת מועמדים מתאימים לקשר. המחצית הראשונה של החודש מעניקה לכם הזדמנויות לקידום ענייני הלב, להידוק יחסים או למציאת קשר חדש. טיפ החודש: החודש משפיע על תחומים מרכזיים נוספים וכל שיפור בתחום שאתם עוסקים בו ישמח אתכם.

 

 

חוה מזר כותבת במקומונים רבים ברחבי הארץ, באינטרנט, וכן בעולם האשה וב- פנאי פלוס.
http://www.toses.co.il/horoscope.asp




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב