דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך עושים מאגזין חדש ? 

מאת    [ 30/08/2011 ]

מילים במאמר: 577   [ נצפה 2366 פעמים ]

ללקוח האמריקאי תמיד חשוב לו להבין כשהוא קונה מוצר, למה כדאי לו לבצע  את הקניה הזאת ולא את של המתחרה, או איזה ערך מוסף יש לו באריזה, בגודל, בשרות, האם הוא יכול לממש קופון בקופה, כמובן אם לא משתלם לו הוא לא קונה, הוא, האמרקאי ירכוש רק כשיבין את הרווח שיוצא לו בכיס הוא גם מסוגל לנסוע שעה בכדי להגיע לחנות המפעל.  ללקוח האירופאי מאוד חשובה האיכות, רמת הגימור, השיק של המוצר, הבידול שלו מהאחרים, הוא מוכן לשלם יותר על יותר,הוא יודע להעריך איכות, טיב המוצר הוא כמעט תנאי בסיסי למכירה,  ללקוח הישראלי, המזרח תיכוני, מאד חשוב לו לנהל משא ומתן, הוא חייב להרגיש שהוא קיבל הנחה, שהוא קנה בזול, את הביוקר, אנחנו הישראלים, קונים יותר בשוק, בירושלים, למשל, כולם "עושים שוק- מחנה יהודה" זו הוייה ירושלמית כזו, מוכרים קונים, מתווכחים, מקבלים הנחות, ככה אנחנו הישראלים, תרבות המשא ומתן היא מיקס אחד שלם כור ההיתוך ההישראלי, אוסף תרבויות, עדות, סגנונות מסגנונות שונים.

אבל הלקוח החרדי, עלה על כולנה, הוא מתוחכם יותר, מבין יותר, קורא בין השורות, בין המדפים, קונה את הטיטולים ברשת חרדית יחידה אחת, את העוף לשבת הוא קונה איפה שיש מחיר הכי זול, הצרכנים החרדים לא כל כך משתמשים בקופונים, מועדוני לקוחות אצלנו זה מחוץ למועדון, מתי הם כן ישתמשו בקופון, אם זה חינם ללא הצטרפות, אם מימוש הקופון נותן להם דוגמית חינם, החינם במגזר שווה הרבה כסף, יש מיקרים מסוימים שימצאו גם היתר מיוחד להשתמש בחינם שלך, למשל, ראיתי פעם מישהו נכנס למקווה בערב יום כיפור עם מגבת  לבנה שרקום עליה מלון הילטון... או לקרוא את העיתון של השכן בחדר מדרגות, ולהחזירו בגמר השימוש חזרה לתיבת דואר מקופל יפה כפי שהניח המפיץ.

רשת קו עיתונות הבינה לפני עשרים שנה, מה שאחרים הבינו רק בשנים האחרונות, שגם עיתון יכול להיות בחינם, לא צריך לשלם על חדשות טובות, ובוודאי לא על רעות, שלא לדבר על מנוי, הקונספט הלך וגדל ב"ה מעיתון אחד לעשרה עיתונים בכל הארץ, מחלק אחד של עיתון, לשלושה חלקים, הכוללים חדשות, מוסף שביעי, וחלק שלישי על עסקים, "ביזנס", שבו נמצא הטור שלי שאתם כל כך אוהבים, גם אני אוהב את זה שאתם אוהבים .

מתוך הבנת צרכי הקורא החרדי, ואת היכולות הכספיות הלא גבוהות של המגזר, הבינו בהנהלת קו עיתונות, שהוצאה של כמה עשרות שקלים בשבוע, במכפלה שנתית מהווה נטל כבד של כמה מאות שקלים לכל המשפחה, ביננו אף אחד לא שומע, נכון, אני יגלה לכם, כל העיתונים כותבים אותו דבר, אם יש פיגוע כולנו מקבלים את אותו המידע מאותו המקור, אז תסבירו לי למה לשלם על זה כסף, תחשבו כמו הצרכן האמריקאי, למה כדאי לך, הלקוח, לשלם כשאתה יכול לקבל בחינם,

עכשיו כשברור לכולנו, לך הלקוח, לכם קוראים יקרים, ולנו בקו עיתונות, החלטנו להפתיע עוד פעם, אבל הפעם נטו לטובתך הקורא הנאמן שלנו, בילדים שלך, ובכל המשפחה, החלטנו להפוך אחד מתוך שלוש החלקים, את המוסף הנקרא "שביעי",  למגזין כרומו מהודר, בגודל פיזית הוא יהיה גדול מכולם, תוכן תורני ערכי, כתבות מושקעות על גדולי הדור, מלאות צבע וחיים, על קהילות בעולם, מטבח יהודי, על בתוך המשפחה, חינוך ילדים, כל מה שיש לאחרים ויותר, אותו חלק יכנס לכל העיתונים שלנו, בכל רחבי הארץ, עיתון כרומו מהודר בתפוצה ארצית, מה שיקראו ההורים בירושלים, יקראו גם הילדים בבני ברק והדודים בערד, הפצה רוויה ישר לתיבת הדואר שלך, ללא עלות כספית, לנו חשוב להשקיע בקורא, שהוא הלקוח הסופי של המפרסם ושלנו.

כולי תפילה לבורא עולם, שייתן בליבכם אהבה למוצר, ושנצליח למצוא את התוכן הייחודי, שלא תצא תקלה מתחת ידינו, ונזכה לכוון לאבינו שבשמים, מצווה גוררת מצווה, כך אצלנו, רעיון טוב יגרור אותנו לעוד רעיון יותר טוב, כמו המסורת הידועה שלנו איתכם ביחד. 

 

 

 

 

 

אבי בנטוב - סמנכ"ל רשת קו עיתונות דתית הכותב הינו סמנכ"ל ברשת העיתונים הגדולה בציבור החרדי המונה למעלה מעשרה עיתונים בתפוצה ארצית של למעלה מ-200 אלף עותקים! הכותב מתמחה בתחום השיווק כעשרים שנה, מרצה במכללות לפרסום ושיווק, בעל טור במוסף "ביזנס" ומגיש פינה ברדיו קול ברמה, בתוכנית פרסום ושיווק, ומופיע ברשימת כותבי המאמרים של אתר האינטרנט , "כיכר השבת"


כתובת אתר: http://kav-itonut.co.il קו עיתונות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב