דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום כיף בים המלח 

מאת    [ 29/08/2011 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 3639 פעמים ]

לכל אחד מגיעה פעם בכמה זמן הפוגה. קצת זמן חופשי, נטול דאגות וטרדות המוקדש להנאה, בילוי וכיף. רובנו כל כך שקועים בחיי היום יום התובעניים, בקידום הקרייירה, בטיפול בבני המשפחה, בקיום חיי זוגיות תקינה ובעוד אלף ואחד דברים שהינם חשובים ביותר, לא סובלים דיחוי, ולעתים נראים כמו סתם עוד מטלה שיש לעשות. עיסוק מאסיבי ומרוכז כל כך בדברים אלו עשוי לגרום לנו לשכוח למה בכלל אנחנו מנסים להשיג את כל המטרות המעורפלות האלה שלפעמים מותירות אותנו עם התחושה שלא משנה כמה ננסה, כמה נעבוד, כמה נתרוצץ וכמה נילחם, לעולם לא נצליח להשיג את כל מטרותינו.


תחושה זו היא לא לחלוטין לא נכונה. בפסיכולוגיה יש מונח שנקרא "תיאוריית ההפרשים הקבועים" לפי תיאוריה זו לעולם לא נהיה מסופקים לחלוטין. התיאוריה טוענת שאם למשל אנחנו שואפים להעלאה במשכורת מ- 5000 ש"ח ל- 7000 ש"ח, הרי שכשנקבל 7000 ש"ח נשאף ל- 90000 ש"ח, וכך אנחנו לעולם לא נהיה מרוצים וההפרש בין המקום בו אנו נמצאים לבין המדרגה הבאה אליה אנו שואפים נותר קבוע.  אני לא בטוחה אם אני מסכימה עם התיאוריה הזאת .יש משהו מתסכל בהנחה כי לעולם לא אהיה באמת מאושרת ובאמת מרוצה וכי תמיד אכאב את אותו הפרש קבוע שחסר לי בכל רגע נתון. עם זאת קשה להתעלם מהעבודה שנדמה שלא משנה כמה יש לנו וכמה ברי מזל אנחנו, תמיד אנחנו שואפים למשהו יותר טוב – לרמה הבאה.


אנחנו עושים זאת עד כדי כך שלפעמים אנחנו שוכחים לעצור רגע, להסתכל בחיינו ופשוט לקחת פאוזה קטנה בעומס הזה של חיי היום יום ולהעריך את מה שיש לנו. לאמריקאים יש את חג ההודיה שמקיים בדיוק את הקונספט הזה – יום אחד בשנה בו הם לא מתעסקים במה שיכול להיות, אמור להיות או צריך להיות אלא בהוקרת תודה על מה שיש להם.


אני לא אומרת שעלינו להתחיל לאמץ חגים אמריקאיים ואני בוודאי ובוודאי לא אומרת שעלינו להתחיל לאכול תרנגולי הודו ובטטות אפויות עם מרשמלו בתנור אבל אנחנו כן יכולים לאמץ את הרעיון הכללי ולמצוא יום אחד בשנה שעוסק בהנאה, בהוקרת תודה ובעיקר- בעצמנו ובכיף ולא במחויבויות ובמטרות שאנחנו צריכים להשיג.


הדרך הכי מושלמת בעיני לחגוג יום שכזה היא באמצעות יום כיף וכמובן שיום כיף הכי כדאי לחגוג בים המלח. השילוב יוצא הדופן בין הבוץ המינראלי הכהה והעשיר, לבין המלונות והצימרים האיכותיים והמפנקים וטיפולי הספא והמסאז' שמציע איזור ים המלח הופך את האזור לאזור אטרקטיבי מאין כמוהו לבילוי כמה שעות של כיף.

הכי מומלץ באמת לשלב את כל התענוגות הייחודיים שמציע האזור – לצאת בשעת בוקר לא מוקדמת מידי לעבר ים המלח, להתחיל ברחצה מפנקת בימה המלוחה ולצוף במים הנעימים ובשמש החמימה, להתמרח בבוץ  השחור על המינרלים בעלי הסגולות הרפואיות והקוסמטיות שלו ולהמשיך לאחת מהמסעדות המצוינות שבסביבה.

לאחר ארוחת צהריים משביעה כדאי לעבור לאחד מהמלונות היוקרתיים או הצימרים המפנקים שבאזור, לקחת חדר טוב במיוחד, להזמין מסאז' עד לחדר ולשקוע בהנאה ובשלווה. היו בטוחים שכשתקומו לאחר יום כזה לא תזכרו בכלל למה חשבתם קודם שהחיים שלכם הם כל דבר חוץ ממושלמים.

מבחר צימרים באתר Weekend  - המציע מבחר גדול של צימרים בים המלח




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב