דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקליטן לבר מצווה 

מאת    [ 29/08/2011 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 1796 פעמים ]

חגיגת בר מצווה היא ללא ספק האירוע המשמעותי ביותר בחייו של כל מתבגר, ואין חגיגה שלמה ללא שכירת שירותי תקליטן לבר מצווה. גם אם אינכם בקיאים בשירים הפופולאריים שאהובים על ילדכם ועל בני כיתתו, גם אתם תתרשמו מתקליטן איכותי שיודע לשלב בצורה נכונה בין השירים וליצור אווירה מהנה וכיפית באירוע. לצד האוכל והאטרקציות השונות, מדובר ללא ספק בהיבט החשוב ביותר בכל מסיבת בר מצווה המתקיימת כיום.

לא קשה בכלל למצוא כיום תקליטן לבר מצווה באזור מגוריכם, ובדרך כלל תוכלו לעשות זאת באמצעות אתרי האינטרנט השונים. כדאי מאוד שלא להסתפק בתקליטן אחד אלא לפנות לשלושה או ארבעה תקליטנים ולקבל מהם הצעות מחיר מפורטות. אם יש לכם שאלות מיוחדות אל תהססו לשאול אותן לפני חתימת החוזה עם התקליטן, למשל שאלות הקשורות באופי ההולם של השירים, בטיחות הציוד ונושאים דומים.

תכנון מוקדם

כשמחפשים תקליטן לבר מצווה צריך לקחת בחשבון את ההבדלים השונים בעלויות הציוד. תוכלו למצוא תקליטנים בעלי משאית ציוד שלמה, כולל מסכי וידאו וגופי תאורה. כדאי מאוד לבחון עד כמה אתם (ובעיקר הילד אשר חוגג את יום הולדתו) מעוניינים בכך, כיוון שלאפקטים אלו יכולה להיות השפעה חיובית מאוד על האווירה במסיבה כך שבסופו של דבר גם תוספת קטנה במחיר יכולה להיות מאוד משתלמת.

כדאי לקיים מפגש מתאים עם התקליטן כדי לתאם ציפיות, למשל בתחום פס הקול. כהורים עליכם לסמוך על ילדכם שהוא יודע איזו מוזיקה תתאים לאירוע, ולא להידחף יותר מדי עם הצעות משלכם. כאשר אתם שוכרים את שירותיו של תקליטן לבר מצווה אתם יכולים להיות בטוחים שהוא מחזיק מאגר גדול של הלהיטים העדכניים, מהם יוכל הילד לבחור את אלו שמתאימים לטעמו. בנוסף, הוא יוכל לבקש בקשות מיוחדות כגון שירים אישיים וכדומה.

לדעת להתחשב בכולם

אחד הקריטריונים בהם נמדד כל תקליטן לאירועים הוא היכולת שלו להתמודד גם עם אורחים הבאים בדרישות מוגזמות בצורה מנומסת ואסרטיבית. לדוגמא, פעמים רבות נתקל תקליטן לבר מצווה באורח שמתעקש להציק לו כדי שישים שיר מסוים שהוא אוהב אך לחלוטין אינו מתאים לאירוע. תקליטן מנוסה ידע לדבר בצורה מכובדת עם אותו אורח אך יחד עם זאת לשמור על הגבולות הנאותים ולדאוג לכך שהאחריות על פס הקול תישאר בבעלותו הבלעדית.

עם זאת חשוב לציין כי תקליטן לבר מצווה צריך להתחשב גם באורחים המבוגרים יותר, בעיקר אם מדובר באירוע אליו הוזמנו גם חברים של ההורים, בני משפחה מבוגרים יותר וכדומה. מקובל מאוד להקדיש כרבע שעה או יותר למוזיקת "אולדיס" כגון ריקודי שנות השישים, שמאפשרת גם למבוגרים להפגין את כישוריהם על רחבת הריקודים. בנוסף לכך, מגמת הרטרו של ימינו הפכה חלק משירים ישנים אלו ללהיטים מחודשים שגם בני השלוש עשרה יכירו.

iMarry - חתונה של פעם בחיים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב