דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואת מחירי מצלמות 

מאת    [ 29/08/2011 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 3444 פעמים ]

קניית מצלמה היא כיום דבר פשוט וקל עבור כולנו, ופעמים רבות אפשר לבצע אותה באינטרנט מבלי לצאת מן הבית. לפני הקנייה חשוב מאוד לבצע השוואת מחירי מצלמות כדי שלא להוציא כסף מיותר על מצלמה שלא תספק אתכם, או מן הצד השני לבזבז כסף על מצלמה מקצועית מדי שלא תדעו לנצל את יתרונותיה. ניתן לבצע השוואת מחירים באתרים המוכרים מצלמות מכמה חנויות שונות על פי פילוח מדויק של התכונות וטווח המחירים שמתאים לכם באופן אישי.

אחד ההבדלים העיקריים בין מצלמה למצלמה הוא הרזולוציה שלה, או במילים אחרות מהו מספר הפיקסלים בכל תמונה. מצלמות פשוטות במיוחד ייצרו תמונות שיש בהן כמה מיליוני פיקסלים בודדים, ולעומתן מצלמות שנועדו לצלמים מקצועיים מייצרות תמונות באיכות גבוהה של ארבעה עשר מיליון פיקסל ואף יותר. בדרך כלל כדאי לבצע השוואת מחירי מצלמות שהרזולוציה שלהן היא בין שבעה לעשרה פיקסל פחות או יותר, כדי להגיע לתוצאות טובות.

מצלמות רפלקס ומצלמות דמויות SLR

כאשר מבצעים השוואת מחירי מצלמות צריך לקחת בחשבון כי טווח המחירים הוא די רחב, וזאת כיוון שניתן למצוא מצלמות פשוטות שמתאימות בעיקר לילדים ולעומתן ישנן מצלמות משוכללות אשר מיועדות לצלמים מקצועיים. הרבה מן התכונות אותן ניתן למצוא במצלמות אינן הכרחיות, כך שאם אתם מחפשים להוריד במחיר אפשר בהחלט להתפשר על מספר מצומצם יותר של אפשרויות ועם זאת לקבל תמונות באיכות שתספיק לשימושים יום יומיים.

מצלמות מקצועיות הן מצלמות מסוג רפלקס או SLR, ואלו מצלמות שבהן ניתן לראות את האובייקט המצולם דרך עינית אופטית (להבדיל מצפייה במסך דיגיטלי) ואף להחליף עדשות כדי לצלם ממרחקים שונים (זום). ברוב המקרים כדאי להגביל השוואת מחירי מצלמות למצלמות דמויות SLR שהן זולות יותר אך מתאימות לשימוש רגיל. לדוגמא, במצלמות אלו אין צורך להחליף עדשות כדי לצלם מקרוב או מרחוק וניתן להשתמש בכפתור הזום של המצלמה.

אפשרויות שונות – מחירים שונים

מצלמות רבות מציעות אופציות שמייעלות את תהליך הצילום וחוסכות זמן ומאמצים בעיבוד התמונה לאחר הצילום. כך למשל תוכלו לבצע השוואת מחירי מצלמות כשאתם מתמקדים ביכולת ביטול אפקט "עיניים אדומות" ולראות איזו מצלמה מציעה אפשרות זו במחיר הזול ביותר. תכונות נוספות שיכולות לעניין את הצלם החובב הם מייצבי תמונה (המונעים טשטוש עקב רעד השרירים), זום דיגיטלי, שליטה ידנית בזמן החשיפה ומהירות הצמצם וכדומה.

ישנם עוד גורמים המשפיעים על מחירי מצלמות, וכאשר מבצעים השוואת מחירי מצלמות אפשר להשוות למשל בין מצלמות בעלות עמידות למים (לצורך צילומים תת ימיים) או מצלמות קטנות וקלות במיוחד. הדרך החכמה לבצע את השוואת המחירים היא לקבוע מראש את רשימת המאפיינים החשובה לכם ורק אז להתחיל בהשוואה, אחרת תמצאו את עצמכם טובעים בים של מידע שרק יבלבל אתכם עוד ועוד.

באתר רט השוואת מחירים ניתן לקבל הצעת מחיר זולה ומשתלמת לרכישת מצלמות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב