דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


באבלס להורדה לאייפון 

מאת    [ 28/08/2011 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 4445 פעמים ]

זה היה רק עניין של זמן עד שמשחק הבאבלס ששיגע את העולם ימצא את עצמו במכשיר הטלפון ששיגע את העולם לא פחות. כששני דברים שיש עליהם קונצנזוס נפגשים להם בנקודה משותפת אחת, רק טוב יכול לצמוח מזה.באבלס זמין כעת להורדה לאייפון, ואם חשבתם שתצליחו להתעלם מזה, כדאי שתחשבו שוב. סכנת ההתמכרות מעולם לא נראתה כה ברורה וממשית.

את מכשיר האייפון שכבש את העולם בסערה בשנים האחרונות אין ממש צורך להציג. מכשיר עם מסך המגע המאפשר להוריד אפליקציות שונות ומגוונות, כשחלקן הגדול ללא עלות, הפך למכשיר נכסף וכזה שרבים רוצים להחזיק באמתחתם. העיצוב היוקרתי, איכות השמע המעולה והעולם העשיר בתכנים ובמשחקים הפכו אותו להיות מכשיר בעל עוצמה רבה מאוד.

על משחק הבאבלס מיותר להרחיב את המילים גם כן. נציין כי מדובר במשחק פשוט מאוד בו על השחקן לנסות להעלים את כל הבועות הצבעוניות הפזורות על המסך. היעלמותן מתאפשרת רק כאשר הבועה שיש ברשותך באה במגע עם קבוצת בועות מאותו הצבע. ככל שהשלבים מתקדמים, יש פחות ופחות צבעים והזמן הנדרש לביצוע המשימה הולך ומתקצר. ופה טמון האתגר.

באבלס להורדה לאייפון – אפליקציה חדשה ממכרת

עד לאחרונה שיחקנו בבאבלס בעיקר באמצעות המחשב. כיום, זמינה גם האופציה של באבלס להורדה לאייפון כך שבכל מקום אפשרי ניתן להפיג שעמום או פשוט להפיק הנאה מפיצוץ של עוד כמה בועות צבע. באבלס להורדה לאייפון מתאפשר דרך חנות האפליקציות הזמינה לכל משתמש. שם ניתן לחפש אחר אופציית ההורדה ובתוך מספר רגעים, באבלס יתמקם במסך האייפון האישי שלכם.

באבלס להורדה לאייפון מגיע בשני אופנים שונים. האופן הראשון הוא באבלס להורדה ללא עלות שייתן לכם טעימה הגונה מהמשחק. הטעימה הזו בהחלט תבהיר לכם כי מדובר במשחק כה מושך ומייד תרצו להמשיך לשאר השלבים המתקדמים. שלבים אלה זמינים רק בגרסת האייפון המבקשת תשלום של כמה דולרים בודדים עבור ההורדה.

באבלס גם בפייסבוק ובטוויטר

באבלס להורדה לאייפון טומן בחובו גם את יתרונות השיתוף שהלכו ונעשו נפוצות במחוזותינו. לאחר שצברתם מספר כה רב של נקודות ואולי אף הגעתם לשיא חדש תוכלו באמצעות מקשי גישה מתאימים שיופיעו לכם לשתף את חבריכם בהישגים ברשת הפייסבוק או הטוויטר. אם תתנו אישור לכך, הניקוד וההישג שצברתם יירשם באופן אוטומאטי בעמוד הפרופיל האישי שלכם.

רבים המשתמשים שגילו את האופציה של באבלס להורדה לאייפון ,נהנים מהפשטות שבמשחק ובמקביל באתגר הקיים בו. באבלס להורדה לאייפון היא אחת האפליקציות הפופולאריות כיום ולאור ההצלחה שהיא זוכה לה בעולם המחשבים בו עדיין קיימת כמובן האופציה של באבלס להורדה ישירה, אין מדובר בהפתעה. באבלס להורדה לאייפון היא הדרך המומלצת להעביר כמה דקות של הנאה, ולמכורים שבינינו, כנראה גם קצת יותר.

באבלס נט - מגוון רחב של משחקי באבלס ממכרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב