דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם ידעת שאתה יכול להמיר את עודף כושר הייצור שלך, המלאי או עודף הזמן שלך לכסף ? 

מאת    [ 28/08/2011 ]

מילים במאמר: 730   [ נצפה 2192 פעמים ]

כל בעל עסק יודע, (אך לא תמיד פועל כך), שכשיש הזדמנות למכירה אנו חייבים לנצל אותה באופן מיידי, אחרת ייתכן והלקוח ילך למתחרה ואולי יהפוך ללקוח שלו ולא שלנו. ממחקרים שונים עולה כי עלות גיוס לקוח גבוהה פי כמה וכמה מלשמר לקוח. אנו חייבים לעשות הכל על מנת לשמר את הלקוחות הקיימים ובוודאי לא לדחות לקוחות חדשים. בעלי עסקים צריכים לבדוק כל פעם מחדש את הכדאיות בלמכור ללקוח חדש או קיים.     

בעלי עסקים מכירים כיום בערך המבוזבז של פעילויות אשר במידה ולא יימכרו בזמן נתון הם למעשה מתכלים, כמו כן בערך המלאי הבלתי מכור, לדוגמא:


    • עיתון או תחנת הרדיו לא יכולים למכור שטחי פרסום אתמול, מה שלא מתפרסם כעת לא יתפרסם לעד.
    • מסעדה לא יכולה למכור היום את המנות שלא נמכרו בשבוע שעבר.
    • בעל מקצוע (עו"ד, רו"ח, מאמן עסקי וכד') שהיה ללא לקוחות שלשום לא יכול למכור את השעות שעברו.
    • בית מלון או צימר לא יכולים למכור עכשיו את החדרים בשבועות שעברו שהיו ריקים מאורחים.
    • עורך דין לא יכול מישהו הצעת החוק בשבועות האחרונים לאורך זמן
    • בית קולנוע לא יכול למכור כעת את המושבים הריקים של הלילות האחרונים.

 

במילים פשוטות אם לא תבצע את המכירה כעת בכל דרך שתמצא הרי שלא הרווחת דבר (למעשה בחלק מהמקרים הפסדת את העלות השולית של המוצר), ההזדמנות למכירה נעלמה לנצח. כלכלית ופיננסית מה שאנחנו לא מוכרים כעת לא תמיד נוכל למכור בעתיד ויצרנו לעצמנו הפסד צורב. העלות השולית בייצור מוצר או אספקת שירות של המכירה הנוספת הוא נמוך. אנו רק יכולים לקוות כי בעזרת עבודה נכונה אל מול קהל הלקוחות הקים או חדש נדע לנצל כראוי את המלאי הבלתי מנוצל שלנו ולהפיק בעבורו תמורה כלשהיא.

בעלי עסקים רבים מתחומים שונים מבינים את העיקרון והם חשפו את פעילותם בשנה האחרונה לאתרי הקופונים השונים בארץ (על פי הכתבות האחרונות בארץ כ 80 אתרי קופונים ומחזור הפעילות ב 2011 צפוי להיות כ 750 מיליון ש"ח פעילות שהייתה מינורית ב 2010), רוב העסקים נהנו מהחשיפה ומגידול מסוים בפעילותם יחד עם זאת עקב מודל התמחור, בו בעל העסק מקבל רק כ 30-40% ממחיר המחירון שלו, הפעילות העסקית הכוללת לא תרמה מספיק לרוב העסקים. לכן על בעלים העסקים למצוא דרכים נוספות וחדשניות להגדיל את פעילותם העסקית ולשמור על רווחיות טובה.

אחת הדרכים המוצלחות והמומלצות כיום היא הצטרפות לרשת עסקית חדשה אשר פועלת על בסיס הברטר, המולטי ברטר. אם אתה חבר במולטי ברטר, יש לך את ההזדמנות למכור ללקוחות חדשים (שלא הכרת, אלא באמצעות המולטי ברטר) את המוצרים/השירותים או הזמן העודף שלך.

אתה יודע מניסיון העבר שלך שיש לך כאלו ואתה למעשה זורק לפח את עבודתך במקום למכור אותה בעבור כסף חלופי – כסף וירטואלי, אשר תמורתו תרכוש מוצרים או שירותים אשר אתה צריך על מנת להוזיל את עלות המכר של המוצרים/שירותים שלך או לקדם את הפעילות העסקית או פשוט תאגור אותו עד שתמצא בו שימוש.

בדוק את עצמך אתה הרי יודע מה נותר לך בכל יום/שבוע/חודש כמלאי לא מכור או לחלופין כמה מעט תצטרך להשקיע על מנת למכור עוד מוצרים ולקבל לקוחת חדשים. רעיון נוסף הוא לשמר לקוחות באמצעות המולטי ברטר.

האם אתה מעדיף לקבל כלום בעבור מלאי מתכלה או האם אתה מעדיף לקבל משהו עבורו - התשובה היא שעדיף לקבל משהו מאשר לקבל כלום.

אתה לא יכול לרכוש כלום ממה שלא נמכר, אבל אם יש לך את המטבע הוירטואלי, ממכירת המלאי המתכלה או העודף שלך, יש לך את האפשרות לרכוש את מה שתצטרך. בזירת המסחר תחליף את ההוצאות במזומן שהיו לך ובאופן זה תוכל לשמר יותר מזומן בעסק שלך.

בהצטרפות למולטי ברטר אתה למעשה יוצר לעצמך אופק חדש, יותר אפשרויות וגמישות. ללא שימוש במולטי ברטר אתה למעשה משליך לביוב את עמל יומך.    

 

נכון זה לא מזומן, (שהוא המלך) אבל המטבע הוירטואלי הוא למעשה המלכה, הטוב ביותר לאחר המזומן. יש האומרים כי הכסף הוא המלך אך המולטי ברטר חכם יותר.

 בעלי העסקים שהצטרפו  למולטי ברטר מבינים שזו אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות עסקים כיום. כחבר במולטי ברטר אתה מקבל בחינם את הכלים הטובים ביותר לעשות יותר עסקים: חנות וירטואלית ללא עלות, קו אשראי ללא ריבית וללא בטחונות לרכישות במסגרת המולטי ברטר. אתה חופשי לבצע עסקאות ולרכוש מה שאתה צריך, אין מחויבות לרכוש ממי שרכש ממך,  למצוא ולהיחשף ללקוחות וספקים חדשים, מכירות חדשות, לשלב עסקאות מזומן עם ברטר.

 

כעת לראשונה בישראל יש מערכת מולטי ברטר  B2Barter הנגישה לכל בעלי העסקים. בעולם הפעילות כבר קיימת עשרות שנים ובשנים האחרונות לאור התפתחות המחשוב והאינטרנט ניתן לעשות את מה שבברטר הקלאסי לא יכלו לעשות – ברטר רב משתתפים באינטרנט, חופש הבחירה: אתה מוכר את מה שיש לך ורוכש את מה שאתה צריך או רוצה.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב