דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הוצאת ויזה לארהב לילד 

מאת    [ 28/08/2011 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 2237 פעמים ]

חופשה בארצות הברית כמו גם נסיעה לצרכי לימודים או עבודה אינה יכולה להתבצע ללא ויזה לארה"ב, ועבור רובנו כרוך הליך זה בכמה צעדים בירוקראטיים. כל מי שנמצא בטווח הגילאים שבין ארבע עשרה לשמונים צריך לתאם ראיון אישי בשגרירות ולשלם אגרה מיוחדת. רק לאחר הראיון ידע אם זכה לקבל ויזה לארה"ב, וזאת על פי שיקול דעתו של המראיין בלבד.

חשוב מאוד לדעת שמי שנוסע עם בני משפחתו צריך לדאוג שגם ילדים מתחת לגיל ארבע עשרה יקבלו ויזה לארה"ב. חוקי ההגירה בארה"ב התקשחו בשנים האחרונות, בעיקר בשל איומי הטרור, ולא תותר כניסה אפילו לתינוקות בני יומם ללא ויזה לארה"ב. גם תינוקות שאינם חייבים בכרטיס טיסה עדיין צריכים לעבור את ההליך הבירוקראטי המוביל לקבלת הוויזה.

מסמכים הדרושים להוצאת ויזה לארה"ב

הצעד הראשון בהוצאת ויזה לארה"ב לילד הוא הוצאת דרכון, כיוון שללא דרכון בתוקף לא ניתן כלל לפנות לשגרירות. בתקופות עמוסות כמו לפני החגים יכול הליך הוצאת הדרכון במשרד הפנים לקחת מספר שבועות, ואם מוסיפים לכך את הזמן שלוקח להוציא ויזה לארה"ב הרי שמדובר בנושא שיש לתכנן מראש כמה חודשים לפני הנסיעה כדי למנוע עוגמת נפש מיותרת.

לאחר שיש בידיכם דרכון בתוקף עבור הילד עליכם להצטייד במסמכים נוספים כדי לבקש ויזה לארה"ב. קודם כל עליכם לדאוג לצילום פספורט ברוחב ובגובה של חמישה סנטימטרים, שבו נראות פני הילד במלואן. בנוסף, עליכם לשלם אגרה שמחירה משתנה (קצת יותר ממאה שלושים דולר), וניתן לעשות זאת בכל סניף דואר על פי שער הדולר שקובעת השגרירות.

בדואר או בראיון אישי

בשונה ממבוגרים, ילדים עד גיל ארבע עשרה אינם צריכים להתייצב לראיון אישי בשגרירות כדי לקבל ויזה לארצות הברית. אפשר לבצע את כל ההליך באמצעות מילוי טופס הבקשה המקוון באינטרנט והדפסתו (אין למלא את הטופס בכתב יד), ולאחר מכן לשלוח אותו ואת שאר המסמכים הדרושים להוצאת ויזה לארה"ב לילדים באמצעות שירות דואר שליחים.

יחד עם זאת, כיוון שאתם עצמכם בכל מקרה תצטרכו לגשת לראיון על מנת להוציא ויזה לארה"ב הרי שתוכלו לוותר על שירות דואר השליחים ולמסור את כל המסמכים בעת הראיון שלכם. חשוב מאוד להבהיר כאן את הנקודה המבלבלת שגם במקרה זה אין שום צורך להביא את הילד עבורו מבקשים ויזה לארה"ב אלא רק את המסמכים הרלוונטיים עבורו.

ויזה לארה"ב – משימה אפשרית בהחלט

אם כבר יש בידיכם ויזה לארה"ב אל תשכחו לצרף העתק שלה לבקשה עבור הילד, גם אם אתם עצמכם אינכם צריכים להגיע לראיון. אם אתם עדיין בשלבי בקשת ויזה לארה"ב תצטרכו לצרף תלושי משכורת אחרונים שיוכיחו לפקידי ההגירה כי יש לכם עבודה מבוססת בארץ ואינכם מתכוונים לעבוד באופן בלתי חוקי באמריקה.

למרות כל מה שנאמר לא כדאי לקבל את הרושם שהוצאת ויזה לארה"ב היא משימה קשה, ובסופו של דבר רובן המוחלט של הבקשות לוויזה של מבוגרים מתקבלות (מלבד מקרים נדירים כגון עבר פלילי וכדומה). בתחום הבקשות עבור ויזה לארה"ב לילדים כבר אין כל חשש ומדובר אך ורק בבירוקרטיה הכרחית, שאם ממלאים את כל הכללים היא קלה ופשוטה לביצוע.

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל SEOneto.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב