דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגירה לקנדה 

מאת    [ 27/08/2011 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 4707 פעמים ]

הגירה לקנדה:

במציאות הלא כל כך קלה של מדינת ישראל בתוספת לשכר הנמוך שממנו ניזון כמעט כל אזרח, תושבים רבים מחפשים דרכים אטרקטיביות כדי לקפץ מדרגה בחייהם הבוגרים, אחת הדרכים הידועות והמוכרות ביותר במיוחד לאנשים צעירים המחפשים דרך להתחיל את חייכם היא הגירה לקנדה. הגירה לקנדה כמו כל הגירה למקום אחר בעולם מצריכה גם רעב להצליח ומוטיבציה רבה, מעבר לכוחות נפשיים ויכולת הסתגלות בתרבות קצת שונה משלנו.

למי שנבהל מהמושג תרבות שונה משלנו, אין שום צורך להיות בלחץ- התרבות היא מערבית לחלוטין, ישנה קהילה של שלוש מאות אלף יהודים ישראלים בעיר טורונטו בלבד, שתשמח לקבל אתכם ולעזור בכל דבר שתהיו צריכים. אתם ממש לא תהיו לבד, לעולם לא.

קנדה הינה מדינה מערבים מפותחת ביותר, קיימות בה תעשיות מתקדמות מאוד של הייטק ותעשיות שלמות העוסקות במתן שירותים לתושבים הרבים החיים בה. קנדה בדומה לשכנתה ארצות הברית שמה לעצמה בראש סדר העדיפויות שלה את נוחיותם של התושבים, זהו נתון המאפשר לנו להבין שמדובר במדינה מאוד ידידותית שבה כל נושא הבירוקרטיה מתנהל על מי מנוחות. כמובן שמדובר בתעשיות גדולות מאוד וכמו שאנו יודעים- מדינה בעלת תעשיות רבות היא מדינה שיש בה צורך לכמות גדולה של עובדים שיסייעו לשמור על רמת השירות והתעשייה המתנהלים במדינה. הממשל הקנדי ידוע בכך שהוא פועל באופן שמטיב עם המהגרים, ויזת העבודה לקנדה ניתנת לרוב לאלו העוסקים במקצועות המבוקשים והנדרשים בקנדה, המדינה מפרסמת רשימה של מקצועות נדרשים והעוסקים במקצועות הנ"ל מקבלים ויזה לאחר תהליך פשוט.

ישראלים רבים רואים לנכון לבצע הגירה לקנדה, בקנדה ניתן לקבל את מה שלצערנו קצת קשה להשיג במדינת ישראל על אף החום והאהבה שלא ניתן להשיג בכל מקום אחר בעולם. הגירה לקנדה מאפשרת לנו לזכות ברמת חיים גבוהה שמצדיקה את ימי העבודה הארוכים ואת תלוש המשכורת, בנוסף לכך, מדובר במדינה שבה קיימת שלווה ורוגע המאפשרים לחנך את ילדינו בצורה טובה ולהעניק להם נימוסים שילוו אותם במהלך כל חייהם.

אם כן, הגירה לקנדה נשמעת על פניו פשוטה מאוד אך כמובן כאשר אנו מדברים על העתקה של מקום מגורים כנראה שמדובר בתהליך קצת יותר מורכב, הדבר הראשון והעיקרי הוא כאמור לקבל ויזה מהממשלה הקנדית, ישנן מספר דרכים- ניתן לקבל ויזה של תושב קבע, ויזה זו ניתנת לבעלי מקצועות עצמאיים נדרשים על פי תכנית פדראלית של הממשל, בנוסף לכך קיימת אפשרות של אישור הממשל הקנדי למעסיק קנדי להעסיק עובד זר שהוא לצורך העניין הישראלי שמעוניין בהגירה לקנדה.

הגירה לקנדה זה לא דבר פשוט בכלל, אבל אתם חייבים לזכור שמאות רבות של אלפי אנשים כבר עשו את זה לפניכם, אז כנראה שזה כן יכול להיות. בסופו של דבר הכול אפשרי, זה רק עניין של לרצות מספיק.

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב