דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד מתנהל קורס אימון אישי 

מאת    [ 26/08/2011 ]

מילים במאמר: 351   [ נצפה 2603 פעמים ]

אימון אישי הוא תהליך עוצמתי המאפשר למתאמן להתפתח במישור האישי ולהגשים מגוון מטרות שונות בחייו. מי שמעוניין לעבור את התהליך להגשים את עצמו, לעבוד על החולשות שלו והחוזקות שלו ולהתקדם בחיים, רצוי שיפנה אל קורס אימון אישי בעזרתו הוא יוכל להתמודד עם אופיו, עם נקודות התורפה ונקודות העוצמה שלו, להכיר את עצמו טוב יותר ולרכוש את הכלים הנכונים בעזרתם יוכל להגשים את מטרותיו.

כיצד מתנהל קורס אימון אישי?

קורס אימון אישי כולל שני משתתפים עיקריים, המאמן האישי והמתאמן. קורס אימון אישי נערך באמצעות מספר מפגשים הנפרשים על תקופה ממוקדת כלשהיא (תקופה קצרה בדרך כלל) הנקבעת באופן אינדיבידואלי לתהליך אותו המתאמן עובר. במהלך קורס אימון אישי, המתאמן נפגש פנים מול פנים עם הקשיים בחייו, עם הגורמים המעכבים שלו, עם החולשות שלו וכמובן עם רצונותיו ושאיפותיו. באמצעות קורס אימון אישי, המתאמן עובר את כל תהליך ההכרה העצמית לצד בניית שלבים מוגדרים שתפקידם לאפשר לו להגשים את מטרותיו השונות. המאמן האישי מלווה את המתאמן לאורך כל התהליך, מסייע לו להכיר הן את הנקודות החלשות שלו אשר מעכבות אותו מלהגשים את שאיפותיו, והן את נקודות העוצמה שלו. אותו מאמן אישי, אינו מביע את דעתו או אומר למתאמן מה לעשות. לאורך כל התהליך אותו עובר המתאמן במהלך קורס אימון אישי, המאמן האישי רק מנחה את המתאמן אל עבר התשובות, והכוחות שיאפשרו לו להגשים את עצמו ולהתפתח.

למה מתאים קורס אימון אישי?

כאמור קורס אימון אישי מתאים לכל מי שמעוניין לעבור את התהליך הממוקד ולהגשים את עצמו בחיים. קורס אימון אישי מתאים להגשמה עצמית הן במישורי החיים הפרטיים (זוגיות, התנהלות כספית ועוד) החיים המקצועיים (עבודה, קריירה) והם במישורי החיים המשפחתיים ( ילדים, בעל/אישה). קורס אימון אישי יעסוק בנושאים אליהם מכוון המתאמן ויסייע לו להתגבר על כל העכבות והקשיים, להתפתח ולכבוש את היעדים בהם הוא מעוניין. למשל: מתאמן שיתעניין בקורס אימון אישי ויחפוץ להשתפר ולהתפתח בחיים המקצועיים שלו, יעבור את כל תהליך האימון האישי בדגש על התייחסות לחיים המקצועיים, לענייני בחירת המקצוע, מסלול הלימודים, מקום העבודה, מישורי ההתפתחות הקרייריסטית והאיזון בין החיים המקצועיים לבין החיים הפרטיים או המשפחתיים. באופן זה, המתאמן יעבור קורס אימון אישי ממוקד, שיסייע לו לפתור את הבעיות האישיות שלו אשר מעיבות על שגרת חייו ומעכבות אותו מלהגשים את עצמו בעבודה ובקריירה ולהיות מאושר ונינוח.

ד"ר כרמי אומרו- מנהל מכון פתרונות. מומחה לתקשורת בינאישית, ייעוץ זוגי, טיפול זוגי, גישור וסכסוכים בתחום המשפחה. פועל באמצעות גישות פילוסופיות ותרגומן לחיי היום יום, מרצה ומנחה סדנאות 0528-979-934




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב