דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להשתמש בכלי עבודה לפעולות פשוטות בלי להזמין לבעל מקצוע. 

מאת    [ 24/08/2011 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 9348 פעמים ]

 

מי מאיתנו לא היה רוצה לחסוך את הקריאה לאנשי מקצוע ולבצע בעצמו תיקונים ועבודות בסיסיות בבית (כמו למשל תליית תמונות ומדפים, הרכבת רהיטים וכדומה)? אנשים רבים נאלצים לשלם לאנשי מקצוע שיבצעו עבורם עבודות פשוטות בבית, רק בגלל שהם מפחדים להשתמש בכלי עבודה חשמליים. אם גם אתם הייתם רוצים להיות מסוגלים לבצע עבודות בבית ולחסוך לא מעט כסף, במאמר הבא תמצאו טיפים חשובים להפעלת כלי עבודה חשמליים.

הפעלת מקדחה חשמלית

·         בניגוד לכלי עבודה ידניים, כשמדובר במקדחה חשמלית לא מומלץ להפעיל כוח על הכלי. מקדחה חשמלית, מעצם שמה, מבצעת את העבודה בכוחות עצמה.

·         כמו בכלי עבודה חשמליים רבים, גם למקדחה יש משטחי אחיזה מבודדים וידית עזר. חשוב מאוד לאחוז בהם כדי לשלוט במומנט הסיבוב או ההתנגדות של המקדחה.

·         כשמשתמשים במקדחה חשמלית, כמו כל כלי עבודה אחר, חשוב להשתמש רק באביזרים המומלצים על ידי היצרן ולא באביזרים פגומים או שבורים.

·         חשוב להקפיד ולהשתמש במקדח שמתאים לבורג, כדי לא לקלף או לשבור את הבורג בעת פעולת הקידוח.

שימוש במברגות

·         כמו בכלי עבודה רבים, גם כשמשתמשים במברגה חשוב להקפיד על תכנון מוקדם. לכן, לפני שמבריגים בורג למשטח עץ, יש לקדוח מראש חור שקטן בקוטרו מקנה הבורג. כך תוכלו להבטיח שהבורג יתברג בעץ מבלי לגרום לסדקים סביבו.

·         הפעלת מקדחה חייבת להתבצע במהירות נמוכה ואחידה ותוך הפעלת לחץ מתון. הקפדה על עקרון זה, כמו בכלי עבודה רבים, תמנע שחיקה של ראש הבורג.

ליטוש עם מלטשת חשמלית

·         גם עם מלטשת, כמו עם כלי עבודה אחרים, חשוב להגביל את הלחץ שמפעילים כנגד המכונה. ממש כמו המקדחה החשמלית, יש להניח למלטשת לעשות את העבודה. אחרי הכול, זהו היתרון הגדול של מלטשת חשמלית.

·         שימוש בכלי עבודה בבית אינו אומר שאתם חייבים לעבוד בסביבה מלוכלכת. להפך. כשמשתמשים במלטשת חשמלית חשוב להקפיד שהמכשיר ואזור העבודה יישארו נקיים. לכלוך ואבק עלולים לגרום לחדור למלטשת ולגרום לתקלות מכניות.

·         אף על פי שמדובר בכלי עבודה חשמלי, עדיין יש להקפיד ולבצע פעולות ידניות במלטשת, כמו בלא מעט כלי עבודה חשמליים. כך למשל, כשמסירים צבע או כתמים יש להחליף את נייר / רצועת הליטוש לעיתים קרובות. בנוסף, חשוב לרוקן את שק האבק בתדירות גבוהה ובסיום כל ליטוש.

 

יש עוד אינספור עצות וטיפים למשתמשים בכלי עבודה חשמליים, אבל אם אתם רק מתחילים, עצות בסיסיות אלו יספיקו בשלב זה. ככל שתתנסו ותבצעו יותר ויותר עבודות בבית עם כלי העבודה, כך תשכללו את המיומנות שלכם ותשפרו את ביצועיכם. בשלב הראשון כדאי להיעזר באנשי המקצוע בחנויות "עשה זאת בעצמך", שידריכו אתכם כיצד להשתמש בכלי העבודה. בשלב הבא תוכלו אף לקחת כמה סדנאות בתחום, שיסייעו לכם להגיע לרמת ביצוע גבוהה יותר.     שיהיה בהצלחה!

 

בר את גל - כלי עבודה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב