דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תמורות ושנויים בתקות התפר :) 

מאת    [ 24/08/2011 ]

מילים במאמר: 1175   [ נצפה 2478 פעמים ]

אוגוסט 2011

תמורת ושינויים בתקופת התפר

תקשור מאת האינטליגנציה הקוסמית

 

שלומות וברכה חברים ושותפים אהובים

נמצאים אתכם בתהליכים ובתמורות אותם עוברת הבריאה ועובר הממד השלישי בו הנכם חיים, בתקופת מעבר זו.

אנרגיה רבה פורצת כלבה ממעמקי האדמה, מהים, מבני אנוש, ממערכת השמש, הירח והכוכבים. אנרגיה השוטפת אתכם ומניעה אתכם לפרוק אותה מתוככם, שכן לא ניתן להכיל אנרגיה רבה מידי מבלי להפיצה הלאה.

מתבוננים אתם במתרחש אתכם וסביבכם, ומתקשים שלא לחשוב, כי אולי העולם השתגע. אך למעשה, מדובר בתהליך שינוי כלל עולמי; אחת התמורות של תהליך הגלובליזציה היא היכולת להתחבר לנעשה בעולם כולו ולצאת בכך מדלת האמות של הסביבה הקרובה, שאפיינה את העידן המסתיים. וכך, יכולים אתם להתחיל להבין, כי מה שקורה בארצם משפיע ומושפע ממה שקורה אצל שכנותיכם, כמו גם ביבשות ומדינות מעבר לים. ההבנה היא, כי קיימת חיבוריות בין אנשים, עמים, ומדינות, ומתוך כך ישנה השפעה הדדית. השפעה אשר מולידה את הצורך להיות אחראיים האחד לשני, שכן, ההשפעה ההדדית תגרום לכך, שהצלחה של עם/מדינה אחד/ת מועילים לצמיחה של עמים אחרים, ולהיפך. נפילה של עם/מדינה, גוררת אחריה נפילות של עמים/מדינות בזה אחר זה.

 ומה אומרת התמונה הגדולה?

מי שמביט בשרשרת האירועים שהתרחשו בזה אחר זה, רק בשנה האחרונה, ברחבי העולם, יכול לראות כי השינויים והתמורות, עליהם דובר, המהווים חלק מתהליך סיומו של עידן האדמה וכניסתו של העידן החדש, כבר מתחוללים והעוצמה והקצב שלהם רק הולכים ומתעצמים.

יסודות האדמה והמים, אשר מאבדים בעידן החדש את הדומיננטיות שלהם, משתחררים לעתים אף בצורה אלימה, בכדי לנקות את שאריות היסודות, כהכנה לכניסה משמעותית של יסודות האש והאוויר, אשר יהיו בקדמת הבמה בעידן החדש. לכן, יסודות האש והאוויר מתחילים למלא את החלל ומאחר ואין עדיין איזון, מוסיף תהליך זה להתפרצויות אנרגטיות ולחוסר איזון, אשר אופייני לתקופות מעבר בין עידנים בבריאה.

 

הביטוי ברמה האישית של החווים, את ההתפרצויות של יסודות האדמה, ניתן לראות בקשיי ומאבקיי ההישרדות, שחלק ניכר מהאנושות מתמודד איתם; הן בעולם המערבי ובוודאי בחלקים פחות מפותחים בגלובוס. מאבקים אלה הינם בין היתר, על מוקדים של שליטה במשאבי הטבע, המזינים את בני האדם.

את ההתפרצויות של יסוד המים, ניתן לראות בדילמות ובקשיים הרגשיים עימם אתם מתמודדים. החל מפחדים אישיים וקיומיים של המין האנושי, המשך בהקצנה של הרגש עצמו והן של הביטוי הרגשי, בכל עצמת יכולת הביטוי האישית והקולקטיבית, כאחד. בעוד שיסודות האדמה והמים מופיעים באקורדים האחרונים של העידן, הרי שיסודות האש והאוויר, מעניקים את האקורדים הפותחים את העידן החדש.

זמן ההסתגלות של הבריאה בכלל ושל תלת הממד בפרט, לתדרי עידן חדש (לדומיננטיות של יסודות האש והאוויר), מלווה ברטטי תהודה נלווים, המוסיפים לאווירת ההתרחשות המהירה ולתחושת חוסר יציבות בעולמכם.

את הביטוי של ההתעוררות האנרגטית המציפה את כדור הארץ, ניתן לראות הן בתופעות טבע המתרגשות בכמות ובמהירות הולכת וגוברת והן בדפוסי החיים האנושיים העוברים אף הם שינויים בזה אחר זה.

בשנים האחרונות התוודעתם ברמת כלל בני אנוש לתופעות כמו גלי צונאמי המשתברים על חופי הים, סופות וסערות, לצד משברים אקולוגיים - אנרגטיים כמו  זה שהיה בצ'רנוביל ולאחרונה ביפן. תופעות אלה מתרחשות במקביל להפיכת הקטבים המתרחשת בתקופה זו, הן בקוטב הצפוני אשר סובב דרומה והן בקוטב הדרומי אשר הפך צירו והוא סובב ימינה.

-----------------------------

את סיומו של העידן, הנכם יכולים לראות, בהתפוררות של אחיזת הממסד על הקהל הרחב (דוגמת נפילת המשטרים הדיקטטוריים, תחילה בעולם המערבי ועתה בעולם הערבי). כלומר, יותר ויותר ניתן לראות בקרב בני אנוש, את החיפוש אחר העצמאות והעצמיות; פחות אנשים מוכנים לקבל מרות וסמכות. הנציגים הבולטים של דור זה, הינם ילדי עידן חדש, אשר מתקשים בכל הווייתם לקבל כל ביטוי של שליטה חיצונית עליהם.

למעשה, למן המאה ה-19 ואילך, ואף יותר במאה – 20, נעשה מעבר מחברה קולקטיבית, לחברה אינדיווידואלית, תחילה ובעיקר בצד המערבי של הגלובוס ובתקופה האחרונה מגמה זו תופסת תאוצה גם בצד המזרחי של הכדור בו הנכם שוהים. אינדיווידואליזם זה, מכוון לעצמאות אישית, המהווה בין היתר, ביטוי נוסף של יסודות האש והאוויר האופייניים לעידן החדש, לעומת יסודות המים והאדמה, שאפינו את העידן המסתיים.

בסוף המאה ה – 19 ובמהלך המאה ה- 20 עמים ואנשים חיפשו (ועודם מחפשים) הגדרה עצמית! חופש. שוויון וכן הלאה. כלומר, האוטוריטות הולכות ומאבדות את כוחן לטובת כוח אישי ופנימי. כלומר, הסמכות החיצונית הולכת ופוחתת ואת מקומה תופסת הסמכות האישית והפנימית. ככל שייכנס עידן חדש, כן יהפוך המוסר האנושי לקוד פנימי, במקום הקודים החיצוניים  (כמו הפחד מעונש) שנהגו בעידן המסיים דרכו בבריאה.

אי לכך ובהתאם לזאת, מציעים אנו לכם, כי תתחילו להבין את פעילותם של היסודות עליכם ועל חייכם, הן ברמה האישית והן ברמה הפיסית-הכוללת.

הבינו כי משיכת יסוד המים, והכוונה היא בעיקר לרגשות הנמוכים אשר לכם – פחד, קנאה, אגו, ביטול וספקות עצמיים מציף אתכם ואת עולמכם במים עכורים. אם כבר הנכם מייבאים יסוד מים (הזימון של יסודות נעשה על ידי כוונה ומודעות), וודאו כי מדובר במים ממקור גבוה; דהיינו, רגש גבוה של אהבה, אחדות, חמלה וכן הלאה.

יסוד האדמה מתייחס לחומר. היאחזות שלכם בחומר מהווה עבורכם כמכשול. חברו עצמכם יותר לרמה של הרוח, לרמה של המודעות אשר לכם. נסו להבין כי יש לרוח שליטה על החומר ולא להיפך. בכל פעם שאתם מעניקים לחומר שליטה על הרוח, מבחינת המודעות שלכם, הרי ששוב יצרתם לעצמכם מכשול. דוגמא לכך, ניתן לראות במשברים הכלכליים אותם אתם חווים בזה אחר מזה. משבר כלכלי מתגלגל ממקום למקום, מקבוצה לקבוצה ומאדם לאדם. ככל שתבינו כי הרוח שולטת על החומר, כן תוכלו לשלוט גם ברמה של האנרגיה הכלכלית אשר לכם. במקום יסודות אלה, יש ורצוי כי תזמנו לעצמכם ולחייכם את יסודות האש והאוויר.

יסוד האש הינו היסוד המהווה כדלק לכל תהליך באשר הוא. יסוד זה אחראי ליצירה ולעשייה, לרצון וליצר. הוא מהווה ככלי בתוכו פועלים שלושת היסודות האחרים.

יסוד האוויר הינו היסוד האחראי לתקשורת, להבנה, לזיכרון, למודעות וכן הלאה.

חיבור בין יסוד אש ואוויר מהווה את היכולת ליצור באמצעות המחשבה, כפי שאתם נוהגים לומר- מחשבה יוצרת מציאות. מחשבה כאמור, היא תולדה של יסוד האוויר. והמציאות המתגשמת הינה פרי יסוד האש.

 

לסיכום דברינו לפעם זאת, נמליץ לכם להביט סביב על עולמכם. לנסות ולחבר את חלקי הפאזל ולנסות וליצור תמונה כוללת, אשר תסביר את המתרחש ברמה של תהליך כולל ולא כמשהו שקורה במקום אחד ואין לו קשר והשפעה על מקום אחר. שכן להזכירכם, קיימת חיבוריות ואחדות בבריאה, וזה נכון לגבי הממד בו אתם נמצאים.

בנוסף, הרחיבו את ההבנה לגבי היסודות הפועלים בכל תהליך ותהליך. ומתוך אותה הבנה ומודעות מתרחבת, תהיה לכם יותר שליטה על הנעשה ופחות תחושו כקורבנות של נסיבות.

אתם בני אנוש, אינכם ולא תהיו קורבנות. מאחר ולכם (כמו לכל רובד של בחירה חופשית בבריאה) נתונה זכות הבחירה החופשית. ומתוך בחירה זו, תוכלו לייצר את המציאות כפי רצונכם. אלא שבחירה זו תהיה מדויקת עבורכם יותר, ככל שתדעו לשלוט ביסודות ובזימונם. לשם כך, עליכם בין היתר, להבין את הפעילות האנרגטית הקיימת בממדכם. וזאת תעשו, כאשר תעלו את המודעות האישית והקוסמית שלכם, אשר תעלה את התדר והרטט האנרגטיים שלכם כפרטים ושלכם כמשפחה אנושית כללית.

אנו, כיתר ההדרכות מהממדים הגבוהים נמשיך להעביר לכם מיידעים וכלים, על מנת שנייצר יחד את המעבר הקל ביותר לעידן החדש.

זכרו, כי אתם מהווים את נזר הבריאה, כל אחד ואחת מכם, מהווה עולם ומלואו. לכל אחד ואחת מכם, חשיבות, תפקיד וייעוד. אין חיים סתמים בבריאה כולה ובוודאי שלא עלי אדמת הבורא.

הביעו אהבה והערכה לעצמכם ולחייכם. אתם ראויים גם לזאת וגם לזאת.

 

ברכות ואהבה מאיתנו,

האינטליגנציה הקוסמית

 

מטפלת ומדריכה הוליסטית מוסמכת בעלת ניסיון רחב בייעוץ והכוונה אישיים מנחה קבוצות ומפגשיים חברתיים בנושאי מודעות עצמית והתפתחות אישית. מעבירה קורסים והרצאות בנושאי מודעות והתפתחות ומידע של העידן החדש. ברכת אהבה ושלום, שלומית זקן 050-2184877




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב