דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטרות ותוצאות של ניתוח הגדלת חזה 

מאת    [ 24/08/2011 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 2966 פעמים ]

הרצון להשתנות, לייפות ולשדרג את כל מה שדורש שיפוץ, נעשה פופולארי יותר ויותר עם הקדמה והאפשרויות הטכנולוגיות החדשות. ניתוחים פלסטיים לצורך הקטנת חזה או הגדלתו מבוקשים מאוד בקרב נשים רבות, ומושפעים לא מעט מתכתיבים חברתיים.

ניתוחים אלה מאפשרים פתרון מהיר ופשוט יחסית לשינוי מראה הגוף ובכך גם להעלאת הביטחון העצמי. לכן, רבות מהמטופלות מביעות שביעות רצון מהתהליך. קיימות מספר סיבות אשר יובילו לפנייה למנתח פלסטי לצורך ניתוח חזה - סיבות מגוונות, כמו הרצון להקטנה או הגדלה של החזה, איזון בין הצדדים, הרמת חזה לשדיים נפולים וכו'.

הפנייה יכולה להיעשות גם לצורך שחזור שד בעקבות ניתוח רדיקלי מסיבה רפואית או כל צורך אסתטי אחר. ניתוח הגדלת חזה מלווה בייעוץ, שיחות וליווי של מנתח פלסטי, אשר ייתן בדרך כלל את חוות דעתו המקצועית.

המטרות של ניתוח הגדלת חזה

הרצון לניתוח הגדלת חזה משותף לנשים מקשת רחבה מאוד של גילאים. צעירות בעלות חזה קטן שואפות להגדלת השד, לטובת מראה סקסי ונשי יותר. מבוגרות ירצו על פי רוב בתוספת נפח שאבד במהלך ההריונות וההנקות, למען הצערת המראה.

אלו וגם אלו ירצו לתקן חוסר סימטריה בין הצדדים, במקרה והוא קיים. טכניקות הניתוח החדשניות יכולות להתאים לכל אישה באופן ספציפי ולתת מענה בצורה האישית ביותר. טכניקת הניתוח וסוגי השתלים נבחרים בקפידה, לאחר תיאום ציפיות בין המנותחת לרופא, על מנת להשיג תוצאות משביעות רצון.

מטרת הניתוח אינה בהכרח הגדלה לכדי חזה מנופח ומלאכותי, כפי שהיה נהוג בעבר, אלא תיקון מראה החזה כך שייראה כמה שיותר טבעי. לצורך קבלת ההחלטה הנכונה, יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים, כמו נתונים פיזיים של השד, סוג העור ואיכותו ורצון המנותחת.

למה לצפות במהלך ניתוח הגדלת חזה?

ניתוח הגדלת חזה, כמו ניתוחים אחרים, מתבצע תחת הרדמה כללית ואורך כשעה. שתלי הסיליקון אשר נבחרו מבעוד מועד מוחדרים באחת מהשיטות הנהוגות: בקפל מתחת לשד, דרך היקף הפטמה או באמצעות חתך בבית השחי.

גם שיטת ההחדרה של השתלים תיקבע טרם הניתוח, על פי העדפות או צרכים עתידיים, כמו הרצון להניק. לכל אחת משיטות ההחדרה יש יתרונות והגבלות. סגירת מקום הניתוח נעשית בדרך כלל על ידי תפירה, ולכן השחרור מבית החולים יכול להתבצע עוד באותו יום.

הכאבים, אשר סביר להניח יטרידו את המטופלת בסיום הניתוח, יכולים להיות מטופלים על ידי משככי כאבים רגילים, אולם כדאי להיות מודעים לסיכונים ולסיבוכים שהניתוח טומן בחובו, כמו בכל ניתוח.

בניתוח הגדלת חזה קיים סיכון לדימום, זיהום או צלקות. הרגישות והתחושה בחזה סובייקטיביות: לעיתים המצב יחזור לקדמותו לאחר מספר ימים, אך ישנן נשים שסבלו מבעיה זו גם כמה חודשים לאחר הניתוח.

להיות אחרי ניתוח הגדלת חזה

החזרה לשגרה מתאפשרת לרוב לאחר שבוע מיום הניתוח, במקרה והעבודה אינה כרוכה במאמץ פיזי – אליה אפשר לחזור רק לאחר כשלושה חודשים (אך זה תלוי גם במיקום השתל). כדאי ורצוי ללבוש חזייה למשך השבועיים הראשונים שלאחר ניתוח הגדלת חזה. לרוב, גם לאחר מספר ימים, תזדקקי למשככי כאבים ואנטיביוטיקה.

למרות הסקרנות שבוודאי מלווה את תהליך ההחלמה, התוצאה הסופית תיראה רק כשישה שבועות לאחר ניתוח הגדלת חזה. המחמירים אף אומרים כי התוצאות יכולות להיבחן רק כעבור שנה, אז השתלים מקבלים את צורתם ומיקומם הסופי. גם הצלקת תיעלם ותיטשטש עם הזמן, על פי רגישות העור.

מיכאל איצקסון מנתח פלסטי מומחה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב