דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה לעבוד עם פרילנסרים ולא עם חברות? 

מאת    [ 24/08/2011 ]

מילים במאמר: 549   [ נצפה 2196 פעמים ]

הרבה מאוד פעמים עולה הדילמה הבאה: אני מעוניין לקדם איזה שהוא פרויקט, נניח קידום של האתר שלי בגוגל או בנייה של אתר נוסף לעסק שלי. אני מאוד רוצה להזיז את הפרויקט הזה, אבל לא בטוח בכלל מה יותר נכון: לשכור חברה שמתמחה בקידום או בנייה של אתרי אינטרנט או לקחת פרילנסר שמתמחה באותם תחומים? מבחינתי כבעל העסק, שניהם נראים בסדר גמור וכל אחד מהם, גם חברה וגם פרילנסר, יכולים לעשות עבודה מצוינת. אז מה לבחור? פרילנסרים או חברות, זאת השאלה הגדולה.

ההמלצה שלנו, תמיד הייתה ותמיד תישאר- לעבוד עם פרילנסר מאשר לעבוד עם חברה. בכל תחום שזה לא יהיה, בניית אתר אינטרנט או קידום אתר אינטרנט, פרילנסר תמיד יעשה עבודה טובה יותר מאשר חברה באותו תחום. אנחנו הולכים לפרט במאמר הנוכחי, למה בעצם פרילנסרים עדיפים על חברות המתמחות באותם תחומים:

1. פרילנסר תמיד יהיה זמין יותר- כאשר עובדים על פרויקט אינטרנטי, הדבר החשוב ביותר הוא הזמינות והדינאמיקה בין הפרילנסר שמבצע את הפרויקט לבין בעל העסק שצריך את הפרויקט הזה. הרי הדבר המעצבן ביותר זה כאשר אתה צריך נציג מסוים בחברה שמבצעת לך את העבודה ולא מצליח להשיג אותו או שצריך לעבור דרך מרכזייה של שלוחות כאשר בצד השני אין תשובה בכלל. אני בטוח שזה כבר קרה לכם, אם יצא לכם לעבוד עם חברה המתמחה בנייה או קידום אתרי אינטרנט.

לעומת זאת פרילנסר, תמיד נמצא במרחק של צלצול פלאפון אחד. ברגע שתצטרכו אותו, הוא תמיד יהיה שם. אין מרכזיות, אין שעות עבודה של תשע בבוקר עד חמש בערב. מתקשרים ישירות לבן אדם שעושה את הפרויקט בפועל.
מסיבה עיקרית זו, לדעתינו עדיף לעבוד עם פרילנסרים ולא חברות, הזמינות היא זו שקובעת בעולם העסקים של היום. אף אחד לא רוצה לחכות ליום העסקים הבא כדי לקבל את התשובה שהוא צריך. אנו בטוחים שתרגישו הרבה יותר בטוחים כאשר האיש שעובד על הפרויקט שלכם בפועל נמצא שניה אחת בלבד מכם ולא עשר דקות של המתנה מכם. קידום אתרים זה תחום מאוד דינמי, חייבים להיות גמישים ועם היד על הדופק כל הזמן.

2. פרילנסר לרוב יהיה בעל קשר אישי יותר לפרויקט מאשר חברה- חברה מטפלת בהרבה מאוד פרויקטים במקביל, כאשר כל עובד של החברה עובד על קטע מסוים של כל הפרויקטים הללו. מה שזה יוצר זה ניתוק רגשי בין העובדים לבין הפרויקטים. לעומת זאת פרילנסר, עובד על כל הפרויקט כולו. הוא איש המכירות, איש שירות לקוחות, איש הביצוע וגם זה שעושה גבייה. מה שזה גורם זה קשר וחיבור רגשי אל הפרויקט ואל תוצאות הפרויקט ובעיקר אל בעל הפרויקט. הרי ברגע שאתם עובדים מול בעל הפרויקט, אתם מזדהים הרבה יותר עם המטרות שלו וההישגים שלו, מאשר במצב שבו אתם בכלל לא יודעים מי זה בעל האתר שאתם עובדים עליו. פרילנסר יעניק לכם טיפול אישי יותר וחיבור רגשי יותר עמוק אל הפרויקט עצמו. הוא פשוט יהיה מחויב יותר אל הצלחת הפרויקט או כישלונו.

3. תקציב- אנחנו שוב רוצים להזכיר, שבבחירת גוף מבצע לפרויקט חשוב, התקציב הוא ממש לא השיקול העיקרי. בדיוק מסיבה זו הוא מדורג שלישי ברשימת הדברים שצריך להקפיד עליהם. אך עדיין, עבודה מול פרילנסר לרוב תהיה זולה יותר מאשר עבודה מול חברה. יש חיסכון אדיר במנהלות, כאשר עובדים מול אדם ולא מול חברה. אין מזכירות ומשרדים שצריך לממן. ההמלצה שלנו היא לעבוד מול פרילנסרים, במקרים רבים כמה שיותר. זה יעיל יותר, זול יותר ולרוב ייתן תוצאות מהירות יותר. האם זה לא כל מה שאתם צריכים? נשמח לשמוע מה יש לכם להגיד בנושא.
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב