דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיפוצים - מסע ארוך, אך הסוף טוב 

מאת    [ 24/08/2011 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 2134 פעמים ]

שיפוץ בית זו משימה לוגיסטית מורכבת הדורשת היערכות רבה. קיימים פרטים רבים שכדאי לקחת בחשבון בעת התכנון וכמובן שגם בעת השיפוץ עצמו. לא תמיד אפשר לשנות תכניות באמצע השיפוץ. מסיבה זאת , שיפוץ בית מלווה בהיערכות מנקודת מבט לוגיסטית ונפשית תכנון קפדני מראש, לחשוב אודות כל הפרטים הקטנים ועל המשימה העומדת בפנינו. יש שביעות רצון בזמן שרואים את סיום העבודה שבוצעה כפי שתוכנן.
שיפוצים – ממה להתחיל?
הפרמטר הראשון שחשוב לקחת בחשבון לפני שמתחילים כל תהליך שיפוצים הוא כמובן המחיר. רצוי לקצוב מראש מהו הסכום אשר אתם מוכנים להקציב לשיפוץ ולנסות לא לחרוג ממנו. כדאי מאוד להחליט כללי קדימה במה להשקיע ולא להתפתות למוצרים יקרים וחדישים. * הצעת המחיר שייתן הקבלן מסוגלת לקבוע את מהות רצינותו. קבלן שאינו רציני ומפוזר ייתן גם הצעת מחיר לא ברורה ולא מדויקת. הצעת מחיר אשר נכתבת בצורה מקצועית ותכלול את כל הסעיפים החל מלוח הזמנים לביצוע השיפוצים וכלה בפריסת התשלומים מעידה על קבלן זה כי הוא מקצועי וכך בוודאי גם עבודת השיפוצים שלו. * כדאי מאוד שתחת הסעיף: "פירוט העבודה" ייכתבו בפירוט כל הפרטים הכי קטנים של הרמונט, החל במרצפות וכלה בידיות למגרות. כדאי מאוד שיהיה פירוט על נתוני העבודה, גורם שימנע חיכוכים וחוסרהבנות בין הקבלן לקליינט .

 

שיפוצים בעת החלטה על על עיצוב הבית מחדש

כאשר אנו כבר מחליטים על שינוי בעיצוב פנים הבית כדאי לנו לקחת כבר בחשבון שיפוץ כללי של הבית בו בזמן גם שיפוץ פנימי וגם חיצוני. מחסן להשכרה יפתור חלק מבעיות האחסון והעיצוב בחוץ. כי כבר את האי נוחות של הלכלוך והרעש שמלווים את עיצוב הבית , אנחנו כבר חווים, אז לפחות שנחווה ניקיון לאחר שיפוץ פעם אחת מרוכזת ואחר כך נזכה בשקט למספר שנים לפחות.

עבודות עיצוב הבית נעשות על ידי שיפוצניקים אשר בשמחה יוסיפו לפרויקט העיצוב שלכם גם כמה סעיפים של שיפוצים כלליים בביתכם, כל שעליכם לעשות הוא לתכנן את השיפוץ ואת הליקויים שברצונכם לתקן בבית כגון: הזזה של ברז כזה או אחר, שיפוץ מקלחת, שיפוץ אמבטיה , שיפוץ מטבח, צביעה וסיוד של קירות הבית , החלפת מרצפות, איטום הגג ,תיקון מרזבים, חלונות, צביעה וחידוש של דלתות, עבודות אינסטלציה, עבודות חשמלאות וכ"ו...


שיפוצים – שיפוצים בעונת הקיץ
תקופת החופש אינה זמן מוצלח לעריכת שיפוצים כשהילדים נמצאים בבית, בחדשי יולי ואוגוסט. בעלי מלאכה העובדים בבית הם לא הדבר אידיאלי כשהילדים בחופשה וצריךלדאוג לתעסוקה עבורם. כמובן, לפעמיםשיפוץ דורש מכם הרבה תשומת לב והתייחסות אישית לכל הפרטים החשובים, לכן רצוי לבצעאת השיפוצים בתקופה שבה העבודה שלכם יותר גמישה ואף מאפשרת לקיחת כמה ימי חופש. אם מדובר בשיפוץ אשר מכיל בתוכו פעולות איטום, רצוי לעשותו לפני החורף. לצורך בשיפוץ כזה יש צורך בגישה אל החלק החיצוני של הבניין ובחלק מהמקרים זה נעשה בבניינים רבי קומות. ציוד סנפלינג הוא הציוד המתאים ביותר לצורך העניין. כדי שתהיה אפשרות להגיע לכל חלק מהבניין משתלשלים הפועלים באמצעות הציוד, דבר המאפשר להם להתנייד בכל הגבהים.
מסקנות - הדרך הנכונה לשפץ דירה
לפני שהחלטתי איזה מחשב לקנות ערכתי חיפוש יסודי באינטרנט, כך גם כדאי לעשות לפני שעורכים שיפוצים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב