דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקוי שטיחים בבית 

מאת    [ 24/08/2011 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 2362 פעמים ]

אין כמו שטיח כדי להעביר את ימות החורף הקרים. אפשר לשבת מול הטלוויזיה על השטיח ולא על הרצפה, להישען על כריות גדולות ולהתכסות בשמיכה, כשכוס שוקו חם ועוגייה ביד וסרט טוב מוקרן על המסך. אין כמותו גם כדי לגדל ילדים, שאוהבים את המצע הרך מתחת לגופם הקטן. הם יכולים גם לשכב עליו בנוחות וגם להתגלגל עליו כמו שילדים אוהבים, וגם אם הם נופלים (והם נופלים...), המכה לא כל כך כואבת כי יש משטח מרופד שמרכך אותה. אבל, על מנת שכולכם תוכלו ליהנות מיתרונותיהם הרבים, חשוב לבצע אחת לחצי שנה או אחת לשנה ניקוי שטיחים מקצועי, שגם יבטיח שאתם יושבים ושוכבים על משטח נקי וגם ישמור על עמידותו של השטיח לאורך זמן.

ניקוי שטיחים עצמאי – רק בזהירות

על מנת לשמור על ניקיונם של השטיחים חשוב, כמובן, גם לנקות אותם באופן עצמאי, אולם יש להיזהר משיטות שונות שאולי היו מקובלות בעבר, אולם היום יודעים שהן רק מזיקות ופוגעות מאוד במראה השטיח ובעמידותו. הדרך המומלצת לבצע ניקוי עצמאי של שטיח הוא באמצעות שאיבתו פעמיים בשבוע, והפיכתו פעם בחודש על מנת לדרוך עליו ולגרום לאבק ולחול שהצטברו בתוכו להגיע אל חלקו החיצוני. בסוף היום יש להפוך אותו שוב ולשאוב אותו פעם אחת בשואב. מלבד טיפולים אלה מומלץ שלא לבצע שום טיפול נוסף, כי כל טיפול שכזה יכול רק להזיק. כך למשל, ניקוי באמצעות מברשת רטובה עלול לגרום לשינוי כיוון שערות השטיח ולגרום לו להיראות מאוד לא אסתטי, וגם הרטבתו יכולה לגרום להרס, ולכן לא מומלץ לנסות לנקות כתמים במים וגם כאשר מנקים את הרצפה מומלץ לגלגל את השטיח ולהרחיקו מהמקום על מנת שלא יירטב. באופן עקרוני, תחזוקה שוטפת באמצעות שאיבה פעמיים בשבוע והפיכה אחת לחודש, בהחלט אמורים להספיק כדי לשמור על המצב הטוב של המשטח הרך והנעים שבביתכם.

ניקוי שטיחים – רק בחברה טובה

כאמור, מעבר לתחזוקה השוטפת, מומלץ להזמין חברה המתמחה במתן שירותי ניקוי שטיחים אחת לחצי שנה או לשנה, בהתאם למצב השטיח. חשוב להזמין אך ורק חברה שקיבלתם עליה המלצות טובות ממכרים או דרך האינטרנט, ואשר עושה שימוש בציוד מתקדם ובחומרים שמגנים על השטיח. הניקוי מתבצע בשיטה של קרצוף יבש או של קרצוף רטוב, בהתאם לסוג השטיח. בשיטת הקרצוף הרטוב מפזרים קצף על השטיח באמצעות מברשת ממונעת או מכונה מיוחדת, המכיל חומרים מיוחדים שגורמים ללכלוך לעלות כלפי מעלה. לאחר מכן שואבים את הקצף יחד עם הלכלוך, ומקבלים שטיח יבש ונקי למשעי. קרצף יבש מתבצע באמצעות מכונה בעלת מאוורר שמקציף את חומרי הניקוי השונים. יש פחות קצף והייבוש מהיר יותר, והתוצאות מצוינות. ישנן שיטות נוספות לביצוע ניקוי שטיחים מקצועי, כגון ניקוי באדים וניקוי באמצעות פדים, כאשר נציגי החברה בוחרים בשיטה המתאימה ביותר לסוג השטיח ואשר תשיג את התוצאות הטובות ביותר.

על מנת שזה אכן יקרה, חשוב לבחור בחברה מקצועית בעלת ניסיון רב שנים בתחום של ניקוי שטיחים. אם תעשו כן, מובטח לכם שבסיום העבודה תוכלו ליהנות משטיח נקי שנראה ממש כמו חדש. בהצלחה! 

ניקוי שטיחים - כתר שטיחים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב