דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום בגוגל והפחד משינוי 

מאת    [ 23/08/2011 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 2196 פעמים ]

מה מאפיין היום את העידן של קידום אתרים בגוגל? אין ספק שהתקופה של  קידום אתרים בגוגל מתאפיינת בהרבה מאוד רגשות של היסוס ופחד מביצוע שינויים באתר. אתם בוודאי שואלים, איך קשורים הרגשות ההססניים האלו אל קידום אתרים בגוגל?

קידום אתרים בגוגל הוא עניין עדין. אחרי שהאתר כבר מקודם והוא הגיע לראש התוצאות בעמוד הראשון של גוגל, לפעמים אנו מפחדים לעשות בו שינויים. אותו קידום נעשה בעבודה שחורה, ידע וניסיון רב וכמובן סבלנות.

הרבה אנשים בתעשייה של אתרי אינטרנט חושבים על קידום אתרים בגוגל כמו על מגדל קלפים. הזזת בטעות קלף אחד, והכול עלול להתנדנד ולקרוס ברוח, כמו עלה נידף...קידום בגוגל הוא נושא רגיש במיוחד כשמדובר בשינוי של תכנים. התכנים הם אלה שדחפו את האתר למקומו המכובד, כל שינוי שלהם יכול להיות מהותי.

אפשר להפליג במחשבות ולחשוב, אולי קידום בגוגל מעכב את הצמיחה של אתרי אינטרנט. אין ספק שתעשיית בנייה ועיצוב אתרים כל הזמן משתנה, כל הזמן מתפתחת, אבל אולי קידום בגוגל הוא כמו מקל בגלגלים? כל ההיסוס, כל המחשבות האלו, כל שינוי קטן שמצריך התייעצות עם ראש מחלקת קידום, אולי קידום בגוגל הוא מה שעוצר את עולם האינטרנט ומקבע אותו מבחינה וויזואלית וטקסטואלית?

מבחינה ויזואלית, האתר כמובן כפוף להרבה מאוד חוקים, והוא למעשה נועד לשרת את הקידום. העיצוב הוא כבר לא ישות אוטונומית שמתקיימת בזכות עצמה. היום, לקוחות שרוצים לבנות אתר צריכים לשלם לא רק עבור תכנות האתר, עיצוב, כתיבת תכנים שיווקיים, אחסון, דומיין ואתר פייסבוק, הם צריכים גם לשלם סכום רב עבור קידום. ואם לא יטרחו לשלם עבור קידום? מי בכלל ייכנס לאתר שלהם, איך הם יקבלו חשיפה? החשיפה היא הרי כל הרעיון שעומד מאחורי ה"טרחה" וההשקעה של בניית אתר מושקע ומרשים.

מצד שני, עם כל הקיבעון הזה, הפחד לדרוך על ביצים, ההיסוס וההתלבטות - אסור לשכוח, קידום בגוגל הוא תעשייה שמעסיקה המוני אנשים. מקדמי אתרים, כתבי תכנים, מחליפי קישורים, מכל הסוגים והמינים, כל הגילאים, ברמות שונות ומגוונות של ידע. יש את ה"נמלים הפועלות", שכל עבודתן שחורה ומונוטונית, עובדים שבמשך ימים שלמים עושים "העתק הדבק" אל פורומים ואתרי מאמרים. עובדי קידום אחרים אחראיים על מלאכת השכתוב המתישה והמעייפת ועל הימנעות מוחלטת מכפל תכנים, שכידוע לא חביבה בכלל על גוגל. עובדים אחרים ניחנו בידע מעמיק יותר ובהבנה רחבה ואסטרטגית של נושא הקידום, ראייה שנבנתה בזכות לא מעט ניסיון ועבודה שחורה. כן, תעשיית הקידום מחזיקה על כתפייה המון אנשים, חלקם מפרנסים משפחות. זו אחריות גדולה, ואולי היא מצדיקה את הקיבעון. 

 

אתר על קידום אתרים: http://iashvilihospital.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב