דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אתרים: הרבה דגים בים - אבל גם מדוזות 

מאת    [ 23/08/2011 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 2505 פעמים ]

יש המון חברות עיצוב אתרים ברשת. בתור לקוח, בדרך כלל תעדיף חברה שהומלצה לך ע"י חבר קרוב או בן משפחה. לא תרצה לסגור עם חברה "על עיוור", אבל לפעמים אין ברירה, ותמצא את עצמך "מהמר". ככל שאתה, הלקוח, פחות מתמצא בעולם עיצוב אתרים ולא ממש מרבה לגלוש ברשת, כך יש יותר אפשרות שחברת אינטרנט יכולה להשתמש בתמימות הזו לרעתך. הנה כמה דוגמאות.

למכור לך עיצוב מיושןעיצוב אתרים הוא תחום שתמיד משתנה, תמיד מתעדכן. למרות זאת, יש חברות עיצוב אתרים שמשתמשות בטמפלייטים מיושנים, עיצובים ארכאיים מעולם האינטרנט של אתמול. יתכן שאתה לא ממש מבין בעולם האינטרנט, וכך אתה עשוי להיות מטרה קלה לסוכני המכירות של חברת עיצוב אתרים, שישכנעו אותך שמדובר בעיצוב מנצח שיכניס לך הרבה פניות.

לשכנע אותך שמדובר באתר בהתאמה אישית – הרבה לקוחות מאמינים שחברת עיצוב אתרי אינטרנט בנתה להם אתר במיוחד לפי צרכיהם, בזמן שמדובר בטמפלייט שחוק שהחברה השתמשה בו כמעט בעשרות אם לא במאות אתרים של לקוחות אחרים. אם עניין הייחודיות חשוב לך, יתכן שתרצה להתבלט ולבקש אתר בהתאמה אישית. כלומר – אתר שעוד אין כמוהו בשוק. אתרים כאלו הם יפים יותר משמעותית מאתרי טמפלייטים...

שיתוף פעולה – האם החברה של עיצוב אתרי אינטרנט משתפת אותך בתהליך העיצוב? האם מבקשים ממך דוגמאות לאתרים שאהבת? האם אתה מרגיש שקשובים לצרכייך וביקשו את דרישותייך לאתר, או שפשוט "דוחפים" לך עיצוב? חברות של עיצוב אתרי אינטרנט לפעמים רואות בזבוז זמן בישיבה עם הלקוח פנים מול פנים, בטלפון או במייל ובהקשבה לציפיות שלו. הלקוח הוא הלב הפועם של החברה, הוא מכיר את השוק, את הלקוחות, את הלקוחות הפוטנציאליים – ואגר ידע רב וחשוב. דילוג על תהליך זה משמעו רק דבר אחד – אתה לא מעניין את החברה. ואין להם מספיק כוח אדם בשביל לשבת איתך...

דלות תכנים – הרבה חברות מציעות, בנוסף לשירות עיצוב אתרי אינטרנט, גם שירות של כתיבת תכנים לקידום בגוגל. לעיתים התכנים עלולים להיות ברמה מאוד ירודה, ולייצר תדמית זולה וחפיפניקית לאתר. סביר להניח שגם אתה, לקוח, תצטרך קידום לאתר, אם אתה רוצה שאנשים יגיעו עליך. כדאי לבקש קבצים של התכנים לפני שהחברה מעלה לאתר, מפני שאחר כך יהיה קשה מאוד להפטר מהם, אם בכלל. עיצוב אפשר לשנות תמיד, אבל לגבי טקסטים מקודמים  - אפשר לומר שאתה נשוי להם בחתונה קתולית.

מבחן הזמן – האם האתר המוגמר מטעם אותה חברת עיצוב אתרי אינטרנט ישרת אותך לאורך זמן רב? האם מדובר בתוצאה שמשביעה את רצונך, או במשהו שאתה מתפשר עליו? 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב