דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבת מאמרים - כך תקדם את האתר שלך 

מאת    [ 23/08/2011 ]

מילים במאמר: 325   [ נצפה 3909 פעמים ]

קידום אתרים הוא תהליך מורכב אשר כולל כמה שלבים. כל שלב בקידום הוא בעל חשיבות שונה וביצוע נכון של כל אלו מבטיח לאתר באינטרנט דירוג גבוה במנוע החיפוש גוגל ובמנועי חיפוש אחרים.

על מנת להצליח בקידום האתר, צריך להבין לעומק כיצד לעשות קידום אתרים ומה המטרה של כל אחד מהשלבים בקידום. חובבנים שרוצים ללמוד קידום אתרים על קצה המזלג יכולים להציץ באתרים מתחרים, אלו שעוסקים באותו תחום ושמדורגים גבוה בתוצאות החיפוש. ניתן לראות שאתרים שממוקמים גבוה בנויים בצורה מסוימת שמוצאת חן בעיניי גוגל ושאר מנועי חיפוש. בין השאר, באתרים שממוקמים גבוה יש קישורים רלוונטיים ושימוש רב במילות מפתח שקשורות לתחום שהאתרים עוסקים בהם ושגולשים מחפשים. המילים השונות צריכות להופיע בכל אחד מהעמודים באתר ובמידה הנכונה (כך שמנועי החיפוש לא יחשדו שיש משהו מסריח).

חוץ מהתוכן המילולי שבתוך האתר, מי שיודע דבר או שניים על קידום אתרים יודע שכתובת האתר (הדומיין שלו) היא בעלת השפעה גדולה על דירוג האתר במנועי החיפוש. המילים המופיעות בכתובת והסיומת שלה הן חשובות מאוד וגם הן משפיעות על דירוג האתר. לדוגמא, אם אתר פונה לגולשים בישראל כדאי שהסיומת שלו תהיה ישראלית.

חוץ מאופטימיזציה של האתר ויצירת קישורים נכנסים לאתר, קידום אתרים בגוגל ובשאר מנועי חיפוש דורש כתיבת מאמרים שיפנו אל האתר שמנסים לקדם.

כתיבת מאמרים לצורך קידום אתרים בגוגל מצריכה התייחסות לגולשים ולגוגל. כלומר, למרות שהמאמר נועד ברובו המוחלט לקדם את האתר, הוא צריך ליצור עניין מסוים בקרב הגולשים שקוראים אותו.

כתיבת מאמרים לצורך קידום אתרים צריכה להיות מעניינת ומקורית ככל שניתן, בעיקר אם המאמרים נמצאים באתר נלווה שיש בו קישורים יוצאים לאתר שמנסים לקדם. מאמרים באתרים נלווים כאלו ומאמרים שמפרסמים באתרים חיצוניים צריכים לכלול את מילות המפתח שרלוונטיות לתחום שבו האתר שמקדמים עוסק ורצוי שיהיו אלה מילים שהגולשים מרבים לחפש.

מאמרים שנועדו לקדם את האתר צריכים למצוא חן בעיניי גוגל, ולא תמיד המשימה קלה. על כן, קידום אתרים בגוגל באמצעות כתיבת מאמרים יכול לקחת זמן עד להופעת תוצאות, אבל כמו בכל דבר אחר- הכי טוב לאט ובטוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב