דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזל טוב! כבר בחרתם צלם הריון לאירוע? 

מאת    [ 23/08/2011 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 1726 פעמים ]

אז הגיע הרגע ובשעה טובה נכנסת להריון. פעם, היה מספיק לספר לכולם על ההריון המרגש. טלפונים לקרובים, לכתוב לרחוקים. היום זה לא מספיק. היום צריך גם לשלוח תמונות. חוץ מזה, צריך גם לתעד בשביל הדורות הבאים, לא?

מה זה צלם הריון בעצם?

זה לא בדיוק מקצוע מוסדר, אולם זוגות רבים נעזרים בשירותיו לצלם הריון בשלבים שונים של ההריון. המדובר בתקופה כל כך משמעותית בחיי כל אישה ובכלל של זוג. תקופה של שינויים רבים. צלם הריון מאפשר לכם לתפוס את התקופה המרגשת ובעלת המשמעות האישית ובאמצעות הצילומים, לשמור לעצמכם מזכרת מהתקופה היפה הזאת. ככל שחולף הזמן צלם הריון הופך למקצוע של ממש. כבר היום יש צלמים המתמחים בתחום המסוים של צילום הריון.

מה שונה בין צלם הריון אחד למשנהו?

ניתן היה לפתור את העניין במשפט אחד קצר, כי הרי בסופו של דבר זה עניין של טעם, אולם ההיצע הרחב בשוק של צלמים המציעים חבילות צילום הריון דורש עשיית סדר בבלאגן.

ישנם פרמטרים רבים המבדילים בין הצלמים השונים. אולם, כיוון שמדובר בסופו של דבר בעניין של טעם, מומלץ להתחיל מהסוף ולבחון את התוצאות של הצלם. כל צלם מחזיק ספר צילומים אותו מציג. בחנו את הסגנון שלו ובדקו עד כמה מוצאות חן בעיניכם עבודותיו. אחרי שצמצמתם את הרשימה, בדקו את שאר הפרמטרים.

מיקום

כדאי לבחור צלם הריון שהסטודיו שלו יהיה במקום שנוח לך להגיע אליו. צלם הריון שנמצא רחוק יכול להצריך שעות רבות בנסיעה אליו, או ביטול ימי עבודה בשביל סשן צילום של שעתיים. התייעצו עם הצלם, לגבי מיקומים נוספים לצילום לפי רצונכם – לא כל צלם הריון מוכן לצלם בחוץ – באור טבעי – אולם גם זאת אפשרות.

נוסף על כך, ככל שהצילום יתבצע בסטודיו כדאי לברר אם הסטודיו מאובזר כראוי, אם יש בו בגדים שונים לצורך הצילום, אביזרים וכיוצא באלו.

שעות העבודה

לא כל צלם הריון עובד בהכרח באותן שעות. בד"כ הזמן הפנוי שלך: בערבים, סוף השבוע – הוא גם הזמן הפנוי של עובדים אחרים. יש לוודא מול הצלם ששעת הצילום נוחה. בהתאם למקום הצילום ייתכן גם שיהיה צורך לבקש מאותו צלם הריון להגיע בשעה מסוימת למקום מסוים.

פרטים אחרונים

בטרם ההחלטה על צלם הריון או צלמת, מומלץ לבקר בסטודיו עצמו ולוודא גם שהמקום אינטימי ונוח. לראות שיש לך מקום נוח להתלבש בו וכיוצא באלה. בסופו של דבר, את הכוכבת של הצילום וכדאי להיכנס להלך הרוח הנכון לצילום. ככל שתרגישי בנוח בסטודיו, הדבר ישתקף בתמונות.

סטיילינג ומוטיב

לא בחרת צלם הריון בשביל להצטלם ולהיראות בתמונות כמו שאת נראית בעבודה. רצוי לשאול אם הסטודיו מאובזר ויכול לספק בגדים ואביזרים או שמא צריך להביא אותם מהבית. כדאי בכל מקרה להביא איתך כמה דברים, כגון צעיפים או תכשיטים ובכלל בגדים שאת מעדיפה בשביל להצטלם. הבאת פריטים כאלה יכולה להגדיל את האפשרויות העומדות בפני הצלם ולהפוך את הצילום לחוויה אישית יותר.

ליצירתיות בינינו מומלץ לבחור גם מוטיב מסוים, או אפילו כמה מוטיבים ולבצע סדרות צילומים על פי אותם מוטיבים. הדבר יאפשר לך לעשות סט צילומים שונה מכל אלה שנראו ואישי יותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב