דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום בגוגל- במיוחד לעצלנים! 

מאת    [ 23/08/2011 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 2323 פעמים ]

טריק לפרסום ממיר במנועי חיפוש, מיועד במיוחד לעצלנים.

 

בשביל להשתמש בטריק שאציין, אתם הקוראים חייבים קודם לומר לעצמכם את המשפט הבא:

"אני לא מעוניין בעבודה קשה!"

 

עכשיו, לאחר שנכנסתם למצב רוח מעט יותר עצלני, אנסה לפרט.

השימוש בטריק יקפיץ לכם את יחס ההקלקה בערך פי 2-3.

 

הטריק הוא כדלהלן:

גוגל ובינג נותנים אפשרות להשתמש באופן דינאמי במילות החיפוש בתוך מודעות הפרסום, כך שתוכן המודעה רלוונטי יותר למשתמש.

לדוגמא:

נניח שיש לי פרסום על שתי מילות חיפוש:

"אופני הרים לילדים", בהתאמה רחבה

"טבעות יהלום" בהתאמה רחבה.

כמובן שמקרה זה הוא לצורך הדוגמא בלבד, שהרי אין הרבה הגיון בהצמדת שתי מילות חיפוש שאינן קשורות.

אם אשתמש בטריק, אוכל לגרום לכך שכשהמודעה מוצגת עבור מילת החיפוש "טבעות יהלום בגבעתיים", לדוגמא, המינוח "טבעות יהלום" יוצג בה. בהתאם, יוצג המינוח "אופני הרים לילדים" כשהמודעה תוצג עבור מינוח זה.

 

במילים אחרות, יש לנו דרך לבנות את המודעה כך שתציג את מילת החיפוש עבורן המודעה מוצגת.

ייתכן כי רבים מכם כבר אומרים: "מי לא מכיר את הטריק הזה?" או "למה זה טוב?".

ובכן, אני מוצא שהרבה אינם מכירים, או שאינם משתמשים בשיטה הזו כיאות.

מניסיוני אני מוצא ששימוש בטכניקה הזו מקפיץ את יחס ההקלקה לפחות פי 2-3 ולפעמים אף בסדרי גודל נוספים.

אל תשכחו שהמודעה שלכם מוצגת לפי ההתאמה של מילות החיפוש שבחרתם עם החיפוש שביצע המשתמש, כך שאם בחרתם מילות חיפוש בקפדנות, הופעה של מילות חיפוש אלה במודעה משפרת את הרלוונטיות של המודעה עבור המשתמש.

 

איך הטכניקה עובדת?

בגוגל ובבינג אופן הביצוע דומה, למרות מספר הבדלים שלא אציין. כרגע אתייחס רק לגוגל.

ובכן, בפרסום צמוד החיפוש בגוגל, לכל מודעה יש את המאפיינים הבאים:

א. כותרת המודעה, באורך של עד 25 תווים.

ב. שורה ראשונה של תוכן המודעה - עד 35 תווים.

ג. שורה שנייה של תוכן המודעה - עד 35 תווים.

ד. הכתובת המוצגת.

ה. כתובת ההפניה אליה יגיע המשתמש אם ילחץ על המודעה.

 

הטכניקה המוצעת מבוצעת על ידי שימוש בנוסח: {keyword:}, בכל מקום במודעה בו מעוניינים בהתאמה.

גוגל רואה את הסוגריים המסולסלים ויודעת ששם היא צריכה להכניס את מילות החיפוש עבורן המודעה הוצגה, או אם אין מספיק מקום, את הטקסט שמופיע כברירת המחדל ().

 

לדוגמא נסתכל במודעה הבאה:

כותרת: {Keyword:ייעוץ מקצועי לעסק}

שורה 1: רוצה {Keyword:ייעוץ מקצועי} לעסק?

שורה 2: התקשר עוד היום ל-xxxx

 

נניח שהמודעה מוצגת עבור שתי המילים: "תמיכה עסקית" ו- "ליווי מקצועי".

 

אם משתמש יחפש : "תמיכה עסקית ומקצועית", הוא יראה את המודעה:

כותרת: תמיכה עסקית

שורה 1: רוצה תמיכה עסקית לעסק?

שורה 2: התקשר עוד היום ל-xxxx

 

אם יחפש "ליווי מקצועי ועסקי", יראה את המודעה:

כותרת: ליווי מקצועי

שורה 1: רוצה ליווי מקצועי לעסק?

שורה 2: התקשר עוד היום ל-xxxx

 

הצלחתם להבין את היתרון הגלום פה?

 

דבר נוסף חשוב לסיום - גוגל מדגיש את המילים המתאימות לשאילתת החיפוש, כך שבמקרים אלו, חלק גדול מהמודעה יהיה מודגש.

למשל במודעות הדוגמא, המילים "תמיכה עסקית" ו"ליווי מקצועי" תהיינה מודגשות גם בכותרת וגם בגוף המודעה.

 

 

 

נכתב ע"י חברת אולה שיווק וקידום אתרים

בברכה, ניר צין


טל. 02-6549912 פקס. 02-6549911


ת.ד. 163 קרית ענבים


www.ole-tech.co.il  *  www.ole.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב