דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נפט לחימום הבית בעונת החורף 

מאת    [ 23/08/2011 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 2731 פעמים ]

נפט, אותו נוזל דליק שמקבל תהודה רבה בעולם כולו בגלל מחיריו ההולכים ומאמירים ובגלל חשיבותן של מדינות אשר במחוזותיהן הוא נמצא, הוא בעצם נוזל דליק שצבעו שחור, חום או ירוק, והוא מצוי באזורים מסוימים ברובד העליון של הקליפה שעוטפת את כדור הארץ. נוזל זה משמש לביצוע פעולות רבות, כגון הנעת כלי רכב שונים, וכן לייצור כימיקלים שונים, שני שימושים שהופכים אותו לאחד ממוצרי הגלם החשובים והמבוקשים ביותר בעולם.

 

אמצעי חימום – נפט מזוקק

החומר שמשמש אותנו כסוג של דלק הוא אינו אותו נפט טבעי, אלא קרוסין, נפט שעבר זיקוק בטמפרטורות של 150 ו- 275 מעלות צלזיוס. נוזל חסר צבע זה שימש בעבר בתפקיד דלק להסקה ולעששיות, אולם היום עושים בו שימוש בעיקר כדלק למטוסי סילון. למרות זאת, ישנו עדיין ביקוש מסוים לקרוסין בעבור תנורי נפט לחימום ביתי.

 

חימום ביתי באמצעות נפט

אמנם, הטכנולוגיה הביאה איתה מכשירים חדישים שמאפשרים לנו לחמם את הבית בקלות וביעילות כמו מזגן ורדיאטורים, אולם לאלה יש חסרונות לא מעטים. כך למשל, המזגן מייבש מאוד את האוויר וגם צורך הרבה מאוד חשמל, ואילו הרדיאטור אמנם לא מייבש את האוויר ויוצר חום נעים מאוד, אולם הוא לא מסוגל לחמם אזורים נרחבים ועל מנת לחמם את הבית כולו יש להציב רדיאטור בכל חדר, והדבר כרוך, כמובן, בהוצאה כספית גבוהה עבור השימוש בחשמל. מכל הסיבות האלה ישנם אנשים רבים עדיין מעדיפים לחמם את הבית באמצעות תנורי נפט, אשר גם מחממים את הבית במהירות ומפיצים את החום למרחקים, גם מפיצים חום שלא מייבש את האוויר ואת העור וגם זולים לשימוש מכיוון שהם אינם פועלים על חשמל. אמנם, על מנת שהם יפעלו יש לרכוש נפט, אולם היום חברות רבות מספקות שירותי דלק, כולל אספקת נפט על פי הצורך.

 

בחירת חברת דלק

מכיוון שבשוק של אספקת שירותי דלק פועלות חברות רבות, הנה לפניכם מספר טיפים שיסייעו לכם לבחור את החברה שתספק לכם דלק לחימום ביתי באמצעות קמיני נפט. חשוב שזו תהיה חברה שתוכל לספק לכם נפט באופן מיידי, על מנת שלא תצטרכו לקפוא מקור עד שתגיע המכלית. בנוסף, חשוב שלחברה יהיה ניסיון רב בתחום, על מנת שאתם תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים דלקים איכותיים ולא חומרים מסוכנים לשימוש או חומרים שלא יעשו את העבודה. בקשו לראות רישיון לאספקת שירותי דלק, על מנת שתוכלו להיות בטוחים שאכן מדובר בחברת דלק אמינה ומהימנה. כמובן שמומלץ לבצע גם סקר שוק על מנת להשוות מחירים, ולבחור את החברה שמציעה לכם את השירות המשתלם ביותר, על מנת שאתם תוכלו ליהנות מחורף חם. בהצלחה! 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב