דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פנקסי חשבוניות 

מאת    [ 23/08/2011 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 3104 פעמים ]

פנקסי חשבוניות:

כל עסק מורשה הפועל במדינת ישראל צריך לדאוג למספר דברים עוד לפני שהוא מתחיל לפעול כעסק פעיל ולהעניק שירות או מוצרים ללקוחות תמורת תשלום, אחד הדברים החשובים ביותר הוא הרשמה כעסק פעיל וכעוסק מורשה וזאת לצורך כך שהמדינה תוכל להכיר בעסק כעסק חוקי ולהעניק לו זכויות שוות ערך לזכויות של בתי עסק אחרים, הזכויות הנ"ל הם כאמור הולכים עקב בצד אגודל עם החובות של אותו בית עסק. אחת החובות הראשונות של בית העסק הוא הדפסה של פנקסי חשבוניות.

פנקסי חשבוניות הינם חשובים בכל מחלקה המטפלת בכספים של כל עסק.

את החשבוניות אנו מוציאים ללקוח לאחר שאנו מעניקים לו שירות או מוכרים לו מוצר, החשבוניות הם מאוד חשובות מאחר והם מהווים גם מאין חותמת לעסקה שבוצעה בינינו לבין הלקוח ובנוסף לכך אנו אמורים להגיש את החשבוניות למס הכנסה בסוף כל שנה לפי חוקי מדינת ישראל.

לא כולם רשאים להוציא פנקסי חשבוניות, יש כאלה שאין להם אישור להוציא חשבוניות מס מאחר והם לא נחשבים על פי החוק לעוסקים המורשים לבצע פעולה של הוצאת חשבונית מס, עדיין לא ניתן להם אישור רשמי על ידי רשויות המס להוצאה של מס תמורת השירות או המוצר שהם נתנו תמורת תשלום, אותם עסקים לא רשאים לגבות מע"מ (מס ערך מוסף), אך חשוב לזכור כי גם רשויות המס לא ידרשו מהם תשלום מס ערך מוסף.

אם כן, פנקסי חשבוניות הם פנקסים המכילים בתוכם חשבוניות מס שמהוות הוכחה לעסקה שהתבצעה בין מוכר וקונה, המוכר יכול לצורך העניין להיות טכנאי שמעניק שירות ולא מוצר.

רק אלו הרשומים כעוסקים מורשים רשאים להוציא חשבוניות מס מתוך פנקסי חשבוניות שהם מחזיקים באמתחתם. דבר חשוב מאוד הוא תקינותן של חשבוניות המס, הם אמורים להכיל מספר פרטים חשובים כמו: שם וכתובת העסק, הכיתוב "עוסק מורשה" על גבי החשבונית, מספרו של העוסק המורשה, מספר החשבונית, סכום/מחיר העסקה שבוצעה (כולל המע"מ), חתימה של נותן השירות או המוכר, תאריך הנפקת החשבונית. קיימים עוד מספר נוסף של פרטים אך חשוב מאוד להשגיח שהפרטים הנ"ל יכללו בכל חשבונית שתצא מתוך פנקסי חשבוניות שאנו מחזיקים בתור עסק מורשה.

פליירים-

מעבר לפנקסי חשבוניות, בית דפוס יכול לייצר הרבה מאוד מוצרים מעולים שיכולים להקל על חיי העסק שלכם המון. ברגע שאתם מפתחים מערכת יחסים נכונה ובריאה עם בית הדפוס שאתם עובדים איתו- תוכלו להרוויח ממנו המון ומהר מאוד.

כאשר אתם שולחים פליירים להדפסה, אין שום ברירה אלא פשוט להדפיס אותו כמו שהוא, אבל כאשר אתם מתייעצים עם אחד המעצבים בבית הדפוס, ניתן לקבל הרבה מאוד מידע מועיל שיכול לתת לכם דחיפה שיווקית מצוינת, בדיוק כמו שאתם צריכים. אז תחשבו שהדפוס הוא חבר שלכם ולא אויב, זה יהיה צעד ענק קדימה.

 

 

 

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב