דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להפוך את אתר הבית למקור מוביל לגיוס עובדים 

מאת    [ 13/10/2007 ]

מילים במאמר: 513   [ נצפה 3265 פעמים ]

אתר הבית כחלון ראווה
אתר הבית מהווה את חלון הראווה של החברה בפני לקוחות עתידיים ולא פחות חשוב מכך - בפני מועמדים פוטנציאלים. מועמדים מנצלים את הנגישות של העולם המקוון בכדי ללמוד על החברה אליה הם מעונינים להצטרף או שאליה הוזמנו לראיון עבודה.
איך להפוך את עמוד ה"קריירה" לזמין ונגיש למועמדים
איתור מהיר של משרה רלוונטית: אחד הכלים הנפוצים למציאת עבודה הינו השימוש במנוע החיפוש של Google. בכדי לוודא שהמשרה שלך תעלה במקום גבוה ברשימת הקישורים מומלץ לבצע אופטימיזציה של תוכן המודעה ותוכן העמוד.
קישורים ממומנים: דרך נוספת למשוך מועמדים הינה על ידי שימוש בקישורים הממומנים של Google Adwords, - וזאת על ידי איתור המילים הרלוונטיות למשרות המבוקשות, ותשלום פר-לחיצה בכדי שמודעות הדרושים שלך באתר תופענה בתחילת העמוד.
גישה מהירה ונוחה לעמוד ה"קריירה": ממומלץ שהקישור לעמוד ה"קריירה" יופיע בעמוד הראשי של החברה במקום בולט, ויוביל ישירות לאזור בו מפורטות המשרות.
איזה מידע צריך להכיל עמוד הקריירה?
ניכרת שונות רבה בדרך בה ארגונים שונים שפתחו באתר הבית עמוד "קריירה" מתייחסים לעמוד ולדיאלוג שהוא מייצר עם המועמדים.
פרטי המשרות הפתוחות: ארגונים המפרטים בעמוד ה"קריירה" את המשרות הקיימות, את דרישות התפקיד ובעיקר את האתגרים שהוא מציע, מאפשרים למועמדים לבחון לעומק כל תפקיד ולשלוח קורות חיים לתפקידים המעניינים אותם, במידה והם מוצאים שכישוריהם תואמים את צרכי הארגון.
תיאורי תפקיד מלהיבים: לא אחת אנו נתקלים בתיאורי תפקיד שנראים חסרי יצירתיות ודומים לגמרי להגדרות התפקיד של המתחרים. יש לבנות את הגדרת התפקיד כך שתראה מאתגרת ושונה מאילו של המתחרים. תיאור התפקיד צריך להכיל לא רק את הדרישות הטכניות והניסיון הנדרש אלא גם את תחומי האחריות של התפקיד ואת האתגרים והפרויקטים שבפניהם יעמדו הזוכים בתפקיד.
תיאור התרבות הארגונית: מומלץ להוסיף מידע על התרבות הארגונית בנוסף לפירוט המשרות הקיימות. הדגש על התרבות הארגונית מאפשר לשקף למועמדים את החיים בתוך הארגון ולהזמין כך, באופן הנוגע בצורה אישית למועמדים שסוג התרבות הזו מתאימה להם, להגיש מועמדות.
תיאור חבילת ההטבות והדרכים לפיתוח אישי: מועמדים המשווים בין ארגונים כדי להחליט אם לנסות ולהגיש מועמדות למשרה, יתעניינו בחבילת ההטבות שהארגון מציע ובהזדמנויות שהוא פותח להתפתחות אישית בארגון - מומלץ לפרט ככל הניתן.
הכל מתחיל בעיצוב
חיפוש קל של משרה רלוונטית: חיפוש המשרות המתאימות בין כלל המשרות של החברה חייב להיות קל ופשוט לשימוש בכדי שלא ירתיע את המשתמשים. מועמדים שירגישו שהם מבזבזים זמן על חיפוש משרות פשוט יעזבו את האתר.
העלאה נוחה של קורות חיים: לאחר איתור המשרה המבוקשת וקריאת פרטיה, צריך לאפשר העלאת קובץ קורות- חיים בצורה מהירה וקלה עבורה. נתקלנו לא אחת בארגונים בהם תהליך הזנת קורות החיים למערכת היה ארוך ומתיש, שתיסכל את המועמדים הפוטנציאליים וגרם לכך שהם יפסיקו את התהליך באמצע.
"שלח משרה לחבר": יתכן שהמשרה המוצעת לא רלוונטית לגולש בעמוד המשרות, אבל חברתו בדיוק מחפשת משרה דומה. הוספת האפשרות "שלח משרה לחבר" ליד כל משרה - יכולה להביא לאתר מועמדים שכלל לא גולשים בו ולהגדיל את כמות החשיפה למשרות הפתוחות בצורה משמעותית.

לסיכום
בתחרות הקיימת כיום להשגת הכשרונות המתאימים לארגון, בניית אתר קריירה יעיל יתן לחברתכם עוד יתרון יחסי אל מול המתחרים. למועמדים כיום ישנם מספר אלטרנטיבות, והאתר שלכם יכול לגרום להם לרצות ולעבוד אצלכם. חברתכם צריכה לעשות את המקסימום בכדי שחלון הראווה שלכם יהיה המושך ביותר עבורם. בסופו של דבר - אין לכם הזדמנות שניה להשאיר רושם ראשון חיובי.
מורית רוזן היא מנהלת חברת HRD המתמחה בייעוץ למשאבי אנוש ופיתוח ארגוני.
החברה מתמחה בעיצוב ושיפור תהליכי גיוס, בניית תשתיות Relocation, מניעת הטרדה מינית בארגונים ועוד.

מורית מביאה ניסיון מעשי רב בתפקידי ייעוץ וניהול משאבי אנוש ביניהם שימשה כמנהלת Relocation, מנהלת גיוס ומנהלת ייעוץ ארגוני.

לקוחותינו נמנים עם הארגונים המובילים במשק ומגיעים ממגזרים שונים.

חברת HRD פיתחה את המודל המקיף ביותר לבחינת ועיצוב מערך גיוס מנצח.
סל הפתרונות שלנו כולל הגדרת מקורות גיוס חדשים, בניית אסטרטגיית גיוס, הדרכת מנהלים ואנשי מש"א בביצוע ראיונות התנהגותיים, ליווי בבחירת והטמעת מערכת גיוס.

למידע נוסף על הפתרונות שמציעה חברת HRD ניתן לבקר באתר http://www.hrd.co.il/
או לשלוח מייל אל:
info@hrd.co.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב