דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסדרות הישראליות ב-VOD עושות כבוד 

מאת    [ 22/08/2011 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 2684 פעמים ]

 

צריך גם לזכור כי חלק מהסדרות החדשות המוצעות כיום ב-VOD מגיעות מיד לאחר השידור המקורי שלהן, מה שמאפשר מעקב צמוד אחר התפתחות העלילה. אם בעבר היינו רגילים לחכות שבועות או אפילו חודשים לשידורים חוזרים, הרי שכיום סדרות ישראליות חדשות ב- VOD זמינות לצפייה קרוב מאוד לבכורה. בין היתר אפשר לציין את העונה התשיעית של "החיים זה לא הכל", ואף את סדרת ההמשך לקאלט "אחד העם": "אחד העם 101" המסקרנת.

סדרות ישראליות בקטגוריות שונות

לצד הסדרות המוכרות, ישנן גם סדרות ישראליות ב- VOD אשר לא שודרו בערוצים המסחריים. "אבודים באפריקה" המצליחה היא אחת מהן, וכמובן גם הגרסה הישראלית ללהיט "המשרד". בגזרת הדרמה והמתח אפשר למצוא ב-VOD ואפילו באיכות HD גם את "בלו נטלי" עם צביקה הדר ואת הדוקו "בלי בושה" המתעדת את חיי הצעירים בישראל. אי אפשר לציין סדרות ישראליות ב- VOD בלי להזכיר את "חי בלה לה לנד", גם היא זמינה באיכות HD, ואת "השועלים" שהספיקה להתחבב על בני נוער בגילאים שונים. למי שמעוניין בקצת אקשן, העונה החדשה של "אנשי החוק" מציעה הצצה לחיי השוטרים והסדרה החדשה "X4" מציעה מבחן לגבולות היכולת האנושית. אם אתם בעניין של בידור ושעשועונים, תוכלו ליהנות מ"מי שואל אותך?" עם ליאור כלפון, "101 דרכים לעוף משעשועון" עם המנחה עופר שכטר וממופעי הסטנד אפ הקורעים של "צחוק מעבודה".

האם הסדרות החדשות ב-VOD מסמנות מגמה של מעבר לתכני HD?

ה-VOD מלא בתכנים המתאימים לכל המשפחה, החל מסדרות ועד סרטים מצליחים בינלאומיים, אך לסדרות הישראליות שמור מקום של כבוד. כיום צילום סדרות ישראליות בטכנולוגיית HD הוא חלק בלתי נפרד מהדרישות של ההפקה, ומעניין לראות את ההיצע הגדול של תכנים מן הסוג הזה לעומת העבר. עד לפני מספר שנים קשה היה למצוא סדרות ישראליות ב-HD, אך כעת לצד כל שידור באיכות רגילה של סדרה ישראלית אפשר למצוא גם שידור באיכות הצפייה הגבוהה ביותר. ניתן לייחס זאת להתפתחות טכנולוגית, אך אפשר לקשר את זה גם לדרישות הצופים אשר העלו את הסטנדרטים. מלבד העובדה שלא ניתן להשוות בין תוכן ב-HD לבין תוכן רגיל, היות ושאר הסדרות המגיעות בעולם דואגות להחזיק בתקן HD מן הראוי לדרוש זאת גם מהסדרות הישראליות. 

ומה צופן העתיד עבור סדרות ישראליות חדשות ב-VOD?

אפשר לשער בסבירות גבוהה כי בשנים הקרובות נמשיך לראות סדרות ישראליות חדשות המצולמות ב-HD, לא רק ב-VOD  אלא גם בשאר הערוצים ואולי אפילו בערוצים המסחריים. היות וכרגע זה לא המצב, ה-VOD נחשב לאחת הפלטפורמות היחידות בהן תוכן מן הסוג הזה זמין לצפייה ישירה ומיידית. במקביל, תוכן HD אינו עולה יותר כסף ומוצע לצופים על מנת לשדרג את חווית הבידור הביתית. לצד התחרות הגדלה מצד האינטרנט, ה-VOD מציע תכנים חוקיים במחירים הוגנים ובאיכות אופטימאלית, ולכן מקבל עדיפות אצל צופים רבים לא רק בישראל ? אלא בכל העולם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב