דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משוב אונליין - שימוש במשובים וסקרים אינטרנטיים 

מאת    [ 22/08/2011 ]

מילים במאמר: 561   [ נצפה 16090 פעמים ]

משוב אונליין - שימוש במשובים וסקרים אינטרנטיים

מעבר ליתרונות הברורים, משוב אונליין אינטרנטי נותן כיוונים חשובים למען קידום הארגון או העסק באמצעות משובים וסקרים הנשלחים ללקוחותיו, לקבלני משנה או אל העובדים בארגון.

נדון בשלושה נושאים בנוגע למשובים סקרים וטפסים אינטרנטיים. הראשון הוא זמן השהות של גולשים באתר שלך. זה לא חדש שככל שגולש נמצא יותר זמן באתר שלך כך הוא יותר חשוף לתכנים והרעיונות שאתה מנסה להעביר, ומכאן שהוא יותר חשוף למותג שלך. סטטיסטיקות מדברות על שלוש חשיפות מינימום לפרסומת כדי שהמסר יתחיל לחלחל, והאמת היא שהיום כבר יש מספרים גבוהים עוד יותר, שכן אנחנו מופצצים בפרסומות מכל עבר והמוח למד להתמודד עם הרעש הזה על ידי סינון מאוד חזק של המידע שמציף אותו בזמן שהותו באינטרנט או סתם תוך כדי נסיעה ברכב. היתרון של שימוש במשוב אונליין הוא ברור במקרה זה, שכן המשוב הוא הזדמנות פז לגולש להיחשף לתכנים ולרעיונות שאתה מנסה להעביר דרך מנגנון אחר של המוח. במקום שהמסר שלך יתקל בהתנגדות אוטומטית ובמערכת סינון מתוחכמת של תת-המודע שלנו, הקורא בוחר באופן מודע וישיר להיענות למעין "אתגר" מוחי שדורש ומאפשר אינטראקציה עם האתר. העניין אולי נשמע מעט זר לאדם שאינו מגיע מהתחום, אבל מחקרים על מיומנויות למידה מראים כי שימוש בשאלון שכזה יוצר גירוי אחר לחלוטין במוחו של הקורא ובכך מעביר את הרעיון דרך מנגנון אחר בו הוא מציב את המסר המועבר באור הזרקורים ותוך לכידת תשומת הלב המלאה של הקורא.

משוב אונליין או סקר אינטרנטי וחשיבותם בקידום האתר

עובדה נוספת שרבים וטובים מבעלי האתרים אינם מודעים אליה היא האלמנט של "זמן השהייה" בכל מה שקשור לאספקט של קידום האתר במנועי החיפוש. מנועי חיפוש שונים, ובראשם גוגל, מתייחסים למספר רב מאוד של גורמים כאשר הם מדרגים את האתר שלכם. דירוג האתר יקבע האם אדם שמחפש מוצר או מילה מסוימת ימצא אתכם בראש רשימת האתרים שמוצגים לפניו, או בתחתית, או שאולי לא ימצא אתכם כלל.

אחד מהגורמים המשפיעים ביותר הוא זמן השהות באתר. מנועי חיפוש אוספים אינפורמציה מתוך האתר שלכם ומדרגים אותו בהתאם לאלגוריתם מורכב ומשתנה.  דירוג זה איננו קבוע, והתנועתיות, בעיקר בתחילת דרכו של אתר, היא רבה ולעיתים משונה. אחד מן הגורמים שמשפיעים בצורה חזקה על דירוגו של האתר במנוע החיפוש הוא זמן ההישארות באתר, כאשר זמן זה הוא מעין ערך המצביע על הרלוונטיות של האתר שלכם למילות המפתח שהובילו את הגולש אליכם.

כאשר מנועי החיפוש השונים מזהים כי אדם שהגיע אליכם מתוך חיפוש מילים "איקס" נשאר באתר זמן ממושך יחסית, הם מסיקים כי האתר שלכם הוא רלוונטי מאוד למילות החיפוש "איקס" ולכן יקודם האתר שלכם עוד ועוד בסולם הדירוג של מנועי החיפוש השונים ביחס ישיר למילה הזו. שימוש בכלי כמו משוב אונליין אינטרנטי נותן מענה ישיר וממוקד לצורך זה, ונותן לכם יתרון אדיר מול המתחרים השונים בשוק, שכן זה בטבע האנושי להימשך לשאלונים וסקרים אינטראקטיביים, והמוח שלנו נוטה לעצור רגע ולהשתהות מול השאלות השונות בצורה אוטומטית כמעט. זמן זה בו הגולש עצר והתמקד במשוב נותן יתרון אדיר בקידום האתר, יתרון שרבים אינם מודעים אליו כלל ועיקר. אתם, לעומת זאת, כבר מודעים לאלמנט הזה והיתרון כבר בכיס שלכם.

משוב אונליין ?סיבות לשימוש במשובים וסקרים אינטרנטיים

שתי הסיבות שהצגנו כאן הינן טיפה בים היתרונות שמציג השימוש במשוב באתר האינטרנט שלכם. שאלונים שונים בתחומים שונים מציעים מגוון אינסופי שתלוי רק ביצירתיות והרעיונות שלכם, ויתנו לכם דחיפה חזקה לכיוון ההצלחה של הארגון או העסק. ככל שהשאלון יותר ממוקד ומפוקס על המילים הנכונות שבאמת מייצגות את המידע אותו אתם מספקים - גם אם מדובר במוצר מסוים וגם אם מדובר בשירות, כך או כך המיקוד במשוב או בסקר האינטרנטי יביא לתוצאות מפתיעות וחזקות.

 

ליאור לוגסי - אייפידבק - בעלים ומנהל פיתוח
מערכת משובית סקרים וטפסים אינטרנטית
http://www.iFeedback.co.il

info@ifeedback.co.il
03-5600670




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב