דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נופש בסוכות באילת 

מאת    [ 22/08/2011 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 2193 פעמים ]

אין מועד טוב יותר לחופשה באילת מאשר סוכות. חג הסוכות שחל בדרך כלל בחודש אוקטובר, מאפשר חופשה במזג אוויר אידיאלי. הסתיו מגיעה לאזורינו והקיץ מפנה את מקומו. הטמפרטורות צונחות אך עדיין נעים, וגשם לא נראה באופק.

נוסף על כך מרבית מקומות העבודה סגורים בחול המועד אך האטרקציות פתוחות ופועלות ללא הפסקה, ספורט ימי, ריף דולפינים, עיר המלכים, מצפה תת מימי, בית קולנוע איימקס, טיולי ג'יפים וטרקטורונים, כל אלו ועוד רק מחכים לכם. נופש בסוכות אינו מצריך לקיחת חופש במיוחד מהעבודה.

נופש בסוכות גם מאפשר להתפרס על פני תקופה ארוכה מהרגיל, אפילו שבעה ימים וליהנות מחופשה איכותית ומפנקת. בסוכות בני ישראל מארחים אחד השני בסוכות וגם בתי המלון באילת משתתפים בחגיגת החג ובונים סוכות לנוחיות האורחים.

דילים לאילת, הבחירה הנכונה

ואם נופש בסוכות צריך להשיג דילים לאילת ומחירים מוזלים, איך עושים זאת בדיוק? הרי סוכות נחשב לאחת מהתקופות העמוסות ביותר בעונת התיירות. אם בדרך כלל נהוג להזמין דילים לאילת ברגע האחרון במקרה זה צריך לפעול בדיוק להיפך ולהזמין דילים לאילת זמן רב ככל האפשר מראש. כך גם המחירים זולים וגם אפשרויות הבחירה כולן פתוחות בפניכם. אם תחכו לרגע האחרון, כל המלונות והטיסות יכולים להיות מלאים עד אפס במקום, הביקוש בשיא בתקופה זו.

דילים לאילת מאפשרים ליהנות מכל מה שיש לאילת להציע. מלונות מפנקים ואיכותיים במחירים ללא תחרות. פעילויות ואטרקציות במתחם המלון, שמש , ים, חוף מרהיב, מה עוד צריך. כמו כן ניתן להזמין מראש במסגרת דילים לאילת אטרקציות מסוימות בהזמנה מוקדמת במחיר הנחה מיוחד.

טיסות לאילת, נוחות ומחיר

במסגרת דילים לאילת נכללים טיסה ומלון במחיר אחד. ומדוע להגיע באמצעות טיסות לאילת - היות ומדובר בדרך הנוחה והמשתלמת ביותר. ראשית לעניין הנוחות, הרי אי אפשר להשוות בין נהיגה האורכת כחמש שעות מאזור המרכז מול טיסה שמקסימום אורכת כשעה. הזמן היקר שמתבזבז, העייפות, כאבי הראש, הסכנות שבדרך, כל אלו אמורים לגרום לכם להעדיף טיסות לאילת על פני נסיעה.

ואם זה עדיין לא שכנע אתכם ואתם בטוחים שבכך אתם חוסכים כסף אז טעות בידכם. מאז שחברת אל על נכנסה לתחום טיסות הפנים לאילת, פני הדברים השתנו ומה שבעבר נחשב כמיועד אך ורק לבעלי ממון נעשה זמין לכל כיס.

בתחילה חברות ארקיע וישראייר היו מציעות טיסות לאילת במחירים גבוהים יחסית, אך מאז שאל על הצטרפה, גברה התחרות בשוק טיסות לאילת וניתן למצוא מחירים מפתים שלעיתים לא חוצים את רף 200 השקלים. הכל תלוי בביקוש ובעונה. בדרך כלל במהלך אמצע שבוע ובשעות הפחות נוחות של היום תמצאו טיסות לאילת במחירים אטרקטיביים, אולם בסוכות כל זה אינו תקף הרי מדובר כאמור בעונת שיא. לכן מומלץ להזמין מראש טיסות לאילת ולסגור את הזמנים המועדפים המתאימים לכם, אין לחכות לדקה -90.

ואיפה בדיוק מוצאים את אותם דילים לאילת? פשוט וקל, מאז שהאינטרנט נכנס לחיינו הכל זמין ונגיש. חיפוש קל במנוע החיפוש גוגל יימצא במהירות הבזק הצעות מחיר ודילים, הן באתרי הבית של חברות התעופה, רשתות המלונאות ואתרים המתמחים בתיירות פנים וחוץ.

אסף לוי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב