דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לקראת עשור של מסכים סקר ABI: תוך חמש שנים ההכנסות בתחום השילוט הדיגיטאלי יצמחו ל-4.5 מיליארד דולר 

מאת    [ 22/08/2011 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 2165 פעמים ]

בבתי העסק בישראל יש כיום כ- 80,000 מסכי שילוט דיגיטאלי מנוהלים, במרכזי קניות, רשתות קמעונאיות, שדות תעופה ובנקים, המקרינים תכנים שמועברים בזמן אמת ומותאמים למיקום, לשעה ביום, למבצעים מיוחדים, ואפילו למזג האוויר
------------------------------------------------------------

מחקר שוק שערכה חברת המחקר ABI מעריך כי השוק העולמי של השילוט הדיגיטאלי יגדל מהיקף של 1.3 מיליארד דולר כיום להיקף של 4.5 מיליארד דולר בשנת 2016. על פי ABI, תחום השילוט הדיגיטאלי הגדיר מחדש את מודל ה"פרסום מחוץ לבית" בשנים האחרונות, על ידי הטמעת שילוט דיגיטאלי מסוגים שונים במציאות המקיפה אותנו, בין השאר במרכזי קניות, רשתות קמעונאיות, שדות תעופה ובנקים, כש"התכנים מועברים בזמן אמת ומותאמים למיקום, לשעה ביום, למבצעים מיוחדים, ואפילו למזג האוויר".

על פי המחקר עולה, כי מרבית ההתקנות מנוהלות דרך הרשת, נגני המדיה (לתכנים המוקרנים) מחוברים לשרתי ניהול מרוחקים וכי הקשר יכול להיות חוטי, אלחוטי או סלולרי. בעולם דיגיטאלי הפרסום הסטטי, כך מסתמן, נשאר הרחק מאחור, אומרים ב- ABI. "זרם מתמשך של תכנים טריים ורלבנטיים הוא מה שמבחין בין פרויקט שילוט דיגיטאלי מוצלח לפרויקטים כושלים", אומר לארי פישר מ-ABI. "רלבנטי, משמעותו תלוי זמן, לוקאלי בתכנים ומותאם לזמן ביום או לנתונים הדמוגרפיים שמסביב, של הקהל הצופה במסכים".

"כיום קשה להיתקל באתר ציבורי בו אין נוכחות כלשהי של מסכים דיגיטאליים", אומר אביחי מיכאלי, מנכ"ל פעילות ישראל ב- YCD מולטימדיה, המפתחת ומספקת פתרונות מלאים של מדיה דיגיטאלית חכמה לסביבה הקמעונאית. "קל למצוא כיום גם בישראל עסקים רבים שכבר השכילו לנצל את המדיה הקיימת ולשדרגה ממדיה שרק מקרינה תכנים וסרטונים לחיזוק המותג והחוויה לטובת כלי עזר מכירתי המעצים את חווית הקנייה. מחקרים אחרונים מראים כי מסרים דיגיטאליים בולטים, בשילוב מוסיקת רקע נכונה, (infotainment) מעבירים מסר רב-חושי, שזכירותו אצל הלקוח גבוהה עד פי שלוש מביקור באותו המקום ".

להערכת מיכאלי, בבתי העסק בישראל יש כיום כ- 80,000 מסכים מנוהלים. "אין לי ספק שהנתונים של הסקר האחרון הם רלבנטיים גם לישראל. הביקוש עולה בהתמדה ולא מעט מבתי העסק הקמעונאים בוחנים יישום של פתרון שילוט דיגיטאלי מנוהל".

חברת YCD מולטימדיה, מפתחת ומספקת פתרונות מלאים של מדיה דיגיטאלית חכמה לסביבה הקמעונאית. פתרונות אלו מאפשרים יישומי מדיה בנקודות המכירה, ובכלל זה: שיווק ומבצעים, מיתוג, העשרת חוויית הקנייה, יישומי תקשורת פנים ארגונית ואינטראקטיב. החברה הוקמה בשנת 1999 ע"י נועם לבבי ודני זאבי ומשרתת כיום למעלה מ-1,500 לקוחות, ובכלל זה כמה מהמותגים הידועים בעולם דוגמת טויוטה, קודאק, הילטון, ליוויס והוגו בוס, ובארץ דוגמת קבוצת כלל, סלקום, דור אלון, רשת ארומה, ארקפה, רשת חנויות הנוחות Yellow, רשת AM PM, ג'יימס ריצ'רדסון, רשת מנגו, אלדו, כלמוביל ועוד.
לפרטים: www.ycdmultimedia.co.il

דוניצה תקשורת שיווקית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב