ניקיון לקראת החגים הכרחי גם בעסק
דף הבית  >> 
 >> 
הרשם  |  התחבר
מאמרים

ניקיון לקראת החגים הכרחי גם בעסק 

מאת    [ 22/08/2011 ]
מילים במאמר: 471   [ נצפה 1330 פעמים ]

 
 

"ניקיון" פסח  יכול להתבצע לא רק בבתינו, אלא גם בעסק שלנו, אך ניהול עסק אינו תמיד משאיר זמן לביצוע הניקיון...הגשת דו"חות המס למדינה, תשלום מיסים שונים, שלא לדבר על הפעלת העסק באופן שוטף ויומיומי. אני כל הזמן משכנעת את עצמי שלאחר שכל זה יגמר אוכל לנשום עמוק, להירגע קצת ולהשלים את רשימת "ניקיון" העסק שלי.

אני מקווה שכמה מכן תמצאנה ברשימה זו סיוע בסידור היבטים שונים של העסק שלכן, לחדש את היצירתיות שלכן, לעשות מספר שינויים רבי עוצמה שיכולים לשפר את הנתיב העסקי בו אתן צועדות:

1. תייקו או זרקו מסמכים, הקבצים או דואר שכבר אינם רלוונטים, מכיוון שהם נערמים וכמובן לפח המחזור.

2. נקו וארגנו את המחשב. תייקו בקבצים או מחקו מסמכים/ קבצים שונים בשולחן העבודה.

3. הפעילו תוכנות הגנה ועדכוני וירוסים וגבו נתונים על בסיס קבוע.

4. נקו את תיבות הדואר הנכנס, וצרו כללים למיון וסינון הודעות.

5. שנו סיסמאות.

6. רעננו ועדכנו טפסי שאלונים.

7. העריכו מחדש את המטרות העסקיות וודאו שהן על המסלול. הגדרת המטרה היא דבר חשוב להצלחת כל עסק קטן. משמעות הדבר היא להסתכל לטווח הקצר ולטווח הארוך. קבעו עדכון כל חודש, ושלושה חודשים. האם המטרות העסקיות שלכן עומדות במבחן של חמשת השלבים איתם ניתן להעריך את היעדים העסקיים:

היו ספציפיים - קביעת המטרה אותה אתם רוצים להשיג, למה זה מועיל, מי יהיה מעורב, היכן זה יקרה ואילו דרישות ואילוצים מעורבים.

דעו כמה - מטרה צריכה להימדד באמצעות מענה על השאלה הכמותית.

היו ריאליים - היעד חייב להיות מציאותי ולא מעבר להישג יד.

היו חכמים - היעדים העסקיים צריכים להיות רלוונטיים לתנאי השוק הנוכחיים.

מגבלת הזמן - היעדים מושגים בתוך מסגרת זמן מסוימת.

דוגמה ספציפית למטרת 5 השלבים תהיה - להשיג גידול חודשי  במתן שירותי איפור קבוע עד סוף שנת הכספים הנוכחית באמצעות פעילויות שיווק ברשת.

8. לבצע שיפורים באתר - עדכון הדפים, העלאת תמונות או סרטי וידאו, הוסיפו עמוד חדש המתאר את השירותים והמוצרים.

9. לרענן כרטיסי ביקור ומוצרי שיווק.

10. השקת מוצרים/ טיפולים חדשים.

11. בקשו המלצות מלקוחותיכן.

12. בגלל שרוב הפניות כיום מגיעות מאתרי דירוג עסקים, זה הזמן לפתח אסטרטגיה על מנת להגביר את ההשפעה. משמעות הדבר היא צלילה אל עולם של מדיה חברתית. לפני שתתחייבו בזמן ובמשאבים, הצעד הראשון יהיה ביצוע מחקר הוגן כדי לקבוע איזו מדיה תתאים ביותר לעסק, ללקוחותינו וליצירת מוביל חדש.

13. לסקור ולעדכן פרופילים ברשתות חברתיות.

14. הגדרת תהליך של בקרת נזקים מקוון כדי להגן על התדמית העסקית והמוניטין (גוף חיצוני – רואה חשבון, כלכלן, איש שיווק ועוד...)

15. בדיקת הוצאות עסקיות מיותרות.

16. לשלם את דמי החברות לארגונים מקצועיים ולהתעדכן בנעשה בנודע לשינויי חוק, יש לעודד קולגות לעשות את אותו הדבר.

17. קבעו פגישה עם עמית, או אפילו מתחרה, כדי לחקור מאמץ משותף.  

שיהיה לכן ראש השנה נפלא, אבל קודם לכן סיימו את ניקיון העסק שלכן על מנת לשמור על מוטיבציה ומרץ.

 

מרים קיסר אסתטיקה ומרכז להדרכה מקצועית בע"מ www.keisar.co.il

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב