דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחפש עבודה? למה שלא תפתח עסק משלך ללא השקעה כספית? 

מאת    [ 22/08/2011 ]

מילים במאמר: 328   [ נצפה 3773 פעמים ]

איפה לחפש עבודה? האם לעבוד כנציג שירות מכירות? האם להתחיל לחפש בלוח דרושים? כיצד לקבל הצעות עבודה? היכן להתחיל בחיפוש אחר משרות עבודה? כיצד להתכונן לראיון עבודה?

לא קל לעבור את הסלקציות ולמצוא מקום עבודה כדי להיות שכיר בחברה או עובד של מישהו. בהחלט לא קבל, אבל זו גם לא מציאה כל כך גדולה אם ניתן לבחון את החלופות שיש בידנו ואת ההזדמנויות שלפנינו.

מה עדיף לעבוד כשכיר אצל מישהו ולהרוויח כל החיים משכורת קבועה, לקום בבוקר מתוסכלים, בלי חשק ורצון ללכת לעבודה, בקושי להתחיל את היום, לספור את השעות עד סוף יום העבודה וללכת מתוסכלים הביתה, או שיש אלטרנטיבה.

להיות בוסים לעצמכם, להרוויח פי 10 ויותר משכיר ובעצם להרוויח כמה שתרצו – הכל תלוי בך ובמטרות שלך, ובעצם לתת לעצמך פעם בחיים לעשות משהו שלא כמו שבתופעת העדר שכולם הולכים אחריה ובסוף החודש כשיושבים בין חברים כולם מתוסכלים ומספרים עד כמה קשה להם בעבודה ולא משתלם להם להיות מועסקים אצל מישהו אחר.

אז אתה מחפש עבודה שתרצה לקום בבוקר בחיוך, שתהיה בוס לעצמך ותעבוד בשבילך ובשביל המשפחה שלך... זה בהחלט אפשרי באמצעות קורס סטארט אפ לעסקים של אלי שביט.

שנים של ניסיון וניתוח של טעויות של אחרים לימדו אותי לפתח מסלול לימודים מיוחד שיכשיר אותך החייל המשוחרר, הסטודנט שמחפש עבודה, עקרת הבית שמחפשת רענון וקריירה או אתה הנשוי הטרי או בעל משפחה שרוצה להתקדם ולהתפתח.

בקורסים של אלי שביט סטארט אפ לעסקים לפתיחת עסק עצמאי לומדים באופן אישי מהבית מהמחשב הפרטי שלכם ולא צריך לקחת הלוואות. לומדים בקורס להקמת עסקים חדשים ללא הון התחלתי חרדים וחילוניים, חיילים וסטודנטים, עקרות בית ובעלי משפחות, מובטלים ומחפשי עבודה. ובעצם כל אחד שואף לעתיד טוב ולרכישת מקצוע לחיים.

אתה חייב לתת לעצמך הזדמנות. את חייבת לאפשר לעצמך להגשים את החלומות שלך ובעצמם תתעוררו מהסרט הרע שבו אתם שרויים ותתחילו להרוויח למען ביתכם ולא למען החברות שאתם עובדים בהן. בידך הזדמנות לשנות את חייך ולהצליח. ומי לא רוצה להצליח.

להרשמה לניוזלטר החינמי של אלי שביט למידע נוסף על קורס סטארט אפ לפתיחת עסק חדש www.start-up.co.il

 

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il  לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבורpublic relations   http://www.googleyourname.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב