דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה הם השלבים החשובים 

מאת    [ 22/08/2011 ]

מילים במאמר: 344   [ נצפה 1794 פעמים ]

מה הם השלבים החשובים?

 

עסקים למכירה הינו שוק מורכב מאוד וחשוב לדעת את האלמנטים הבסיסיים שבו. יש ללמוד ולהבין את התחום כמה שיותר ולקבל הדרכה ממומחים, אשר עוסקים בתחום עסקים למכירה, כדי שיעזרו לכם בסגירת עסקאות אלו בדרך הטובה ביותר. במאמר זה ניגע מעט בתחום עסקים למכירה ונציג בפניכם מה הם השלבים החשובים בנושא עסקים למכירה.

בהנחה שכבר קניתם עסק [אשר אותו אתם מעוניינים למכור], השלב הבא הוא לנסות ולמכור אותו, כמובן. לאחר שלמדתם את הנושא וקיבלתם את הייעוץ הנדרש – תצטרכו להכין דו"ח הוצאות והכנסות של העסק. הדו"ח הזה יהווה שקיפות מלאה עבור הקונים הפוטנציאליים, אשר ירצו לרכוש ממך את העסק שאתה מוכר. ברור מאליו הוא, כי רצוי מאוד שלתהליך זה תשכרו שירותי עורך דין ושירותי רואה חשבון, על מנת שיוכלו לאמת ולאשר את פרטי הדו"ח שהכנתם.

לאחר שסיימתם את הביורוקרטיה הראשונית, הגיע הזמן לפרסם את העסק שברצונכם למכור במדור " עסקים למכירה" – הן בעיתונים והן בלוחות עסקים למכירה באינטרנט.

לאחר שפרסמתם את המודעה בעיתונים ובאינטרנט – הגיע שלב "המכירתיות" שלכם – אם אתם בעלי כריזמה וזיקה למכירות – עשו זאת בעצמכם. אם אתם טיפוסים שך "המוח החושב והיוזם" ופחות הטיפוס "המכירתי" – אל תחסכו בהוצאות.

ככלות הכול, אם לא תפעלו בשלב זה, שהוא שלב עקרוני מאוד בתהליך, בצורה נכונה – "תפילו" את העסקה; השכילו לבחור איש מכירות "פלפל", מהימן ובעל ניסיון רב במכירות, רצוי מתחום עסקים למכירה, אבל לא חובה, כי איש מכירות טוב יכול למכור הכול, שיהיה אחראי, בראש ובראשונה, לשיחות הטלפון, אשר תקבלו עקב פרסום מודעת עסקים למכירה.

הקפידו (או אמרו לאיש המכירות שלכם...) לדבר בחביבות ובחום עם הפונים שלכם וכל שאלה שתישאלו – היו מוכנים מראש – ענו במקצועיות ובשפה יפה ואל תאבדו סבלנות – באם תישאלו יותר מדי שאלות, שיעצבנו אתכם או שייראו לכם שוליות.

השתדלו להימנע מלתת מחירים בטלפון – הרבה פעמים אנו נתקלים בתופעת "הכימיה בפגישת עסקים" – כלומר, אם תגידו מחיר גבוה מדי בטלפון – ייתכן שתאבדו ברגע זה את הלקוח הפוטנציאלי שלכם, אבל אם תיפגשו פנים מול פנים והפגישה תהיה קולחת ובאנרגיות חיוביות, מאוד יכול להיות שלמחיר העסקה יהיה משמעות פחותה, עקב הפגישה המוצלחת ביניכם.

 

גוד רייטינג




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב