דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות רומנטיות - יום כיף זוגי ומדהים ליום נישואין 

מאת    [ 22/08/2011 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 2948 פעמים ]

 

מתנות רומנטיות – יום כיף זוגי ומדהים ליום נישואין

יום נישואין הנו מועד המציין את הרגע המרגש והשבועה הנפלאה אשר נשבעתם זה לזו בעבר ואת הקשר האהוב והמסור ביניכם. אם אתם חוגגים בקרוב יום נישואין ורצית להפתיע את אשתך בחוויה יוצאת דופן ומרגשת ביותר? במאמר זה נציע לך לחגוג יום נישואין מדהים ובלתי נשכח יחד עם בת זוגך וליהנות מכמה מתנות רומנטיות המוענקות עבור שניכם באירוע רומנטי ומפנק אחד ומיוחד ביום הנישואין שלכם.

מתנות רומנטיות ראויות להינתן לזוג מושלם ואוהב ביום מיוחד וסמלי עבור שניהם – יום נישואין. מתנות רומנטיות יפנקו את שניכם, ירגשו, יחזקו ויחדשו את הקשר ביניכם לחוויה מדהימה ורומנטית כאילו היה זה רק אתמול כאשר נפגשתם לראשונה. הנך מוזמן לקחת יום חופש יחד עם אשתך הכולל שלל מתנות רומנטיות אשר יגעו ויפנקו אתכם עד השעות הקטנות של הלילה. התחילו את היום המיוחד ביציאה לטיול זוגי בצפון בפינות טבע ירוקות הנסתרות בין כוכי סלע ומפלי מים יפהפיים ונחלים זורמים אל תשכחו להביא את המצלמה כדי להנציח רגעים מיוחדים בלתי נשכחים אלה. המשיכו במסלול הליכה עד הגיעכם לתצפית גבוהה של החברה להגנת הטבע רק שניכם צופים בנופי טבע מול שמיים וארץ. רגע מיוחד זה יתאים להענקת כמה מתנות רומנטיות לאשתך האהובה הכוללות סט תכשיטי יהלומים יוקרתיים המוענק באהבה ממך.

בהמשך המסלול, תגיעו עד לחוף ים פרטי יפהפה, כאשר מתנות רומנטיות נוספות מחכות רק לך ולאשתך להנעים אתכם ביום כיף רומנטי וחושני מיוחד. יאכטה מפוארת שכורה תמתין צמוד לחוף, רק לשניכם עם שלל מתנות רומנטיות בתוכה אשר יפנקו אתכם ביום הנישואין שלכם. ביאכטה היוקרתית והמאובזרת רק שניכם מתארחים בה, השמיים והמים הצלולים והכחולים מלווים אתכם בכל שעות היום. באווירה רגועה ומרגשת זאת הנכם מוזמנים להתרווח בתוך ספה רכה, להרים כוסית שמפניה או מבחר יינות לפי טעמכם האישי לחיי זוגיות מאושרת ולפצוח בארוחת דגים טריים הישר מן הים בתוספות סלטים, רטבים, אורז בלסמי ותפוחי אדמה אפויים וכן שפע קינוחים מתוקים לחוויה גסטרונומית רומנטית בלתי נשכחת – רק ללקק את האצבעות, מתנות רומנטיות כה מדהימות.

בהמשך שפע הפינוקים הכוללים מתנות רומנטיות, מחכה לכם ג'קוזי לחוויה זוגית מפנקת המאובזר בחלוקי מגבת מפנקים, מגבות וסבונים, סוויטה יפהפייה תנעים את זמנכם יחד, טלוויזיה מסך פלזמה ענקי תלוי על הקיר ומכשיר CD לתקליטורים ומכשיר DVD יבדרו אתכם אם תחפצו בכך.

ליום נישואין מושלם ולהעצמת האווירה הרומנטית האינטימית ביניכם, הנכם מוזמנים לשלל טיפולי ספא אלטרנטיביים המתקיימים בספא מפואר הסמוך ליאכטה. מטפלים מקצועיים ברפואה משלימה יעניקו לכם טיפולים זוגיים על פי בחירתכם כמו: עיסוי שוודי, עיסוי רקמות עמוק, שיאצו, טווינה, טיפול רפלקסולוגיה וכדומה.

את הערב תקנחו בארוחת גורמה בשרית עשירה וטעימה מעשה ידי שף מקצועי ומיומן ביאכטה מול נוף ים ושקיעה יפהפייה ונהדרת – אין כמו סיום רומנטי מעין זה יחד עם שפע מתנות רומנטיות ביום נישואין מפתיע ומרגש זה עבור שניכם

 

 

 

 

 

 

השכרת יאכטות גלי נעמה, הפלגה חלומית ביאכטה. לקבלת יעוץ חינם בנושא השכרת יאכטות התקשרו עכשיו ל - 0504600470 אתר - www.yachta.org.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב