דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כך תשדרגו את הצפייה: הזמנת סרטים דרך לוח השידורים 

מאת    [ 21/08/2011 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 1960 פעמים ]

עם זאת, יש לציין כי לוח שידורים מעודכן ואיכותי הוא תנאי להזמנת תכנים מוצלחת. לוח שידורים שאינו מספק את כל המידע הרצוי או לחילופין מציג מידע שגוי יכול לגרור עוגמת נפש רבה, ובטח שלא משיג את המטרה. הזמנת סרטים ישירות דרך לוח שידורים צריכה להיות פשוטה, משום שהצופה הוא זה שמחזיק בידיו את הכוח. בנוסף, העובדה כי כיום כל לוח שידורים הוא אינטראקטיבי ואינו מוגבל בזמן או בשימוש מייעלת גם היא את תהליך ההזמנה.

יתרון המגוון של סרטים המוזמנים דרך לוח השידורים

יתרון נוסף של שימוש בלוח שידורים לצורך הזמנת סרטים הוא המגוון. ילדים, בני נוער, הורים או משפחות שלמות יכולות להתעדכן דרך לוח השידורים, ולבצע הזמנת סרטים הרלוונטיים לכולם. ימים של חופש מהלימודים או מהעבודה הם הזדמנות מצוינת לצפות בכל התכנים שפוספסו, ואף להזמין סרטים ותכניות לצפייה עתידית. לחיצת כפתור פשוטה היא זו שמשנה את יחסי הגומלין בין לוח השידורים לצופה, ובאמצעות הזמנת סרטים כל אחד יכול להבטיח שתמיד יהיה לו מה לראות בטלוויזיה. יחד עם זאת, מאפשר לוח השידורים לכל הורה מעקב אחר הסרטים והסדרות בהם צופים הילדים ואף מציע להם להזמין עבורם סרטים ספציפיים.

אפשרות נוספת להזמנת סרטים: VOD

במקביל להזמנת סרטים ישירות דרך לוח או מדריך השידורים, קיים גם שירות של הזמנת סרטים לצפייה ישירה. ה-VOD אשר פרץ לחיינו בשנים האחרונות הביא למאגר כמעט בלתי מוגבל של סרטים בהם אפשר לצפות בכל שעה. מהבחינה הזו, הזמנת סרטים למעשה מחליפה את הנוכחות של לוח השידורים משום שה-VOD אינו מגביל את הצופה לזמן ושעה הקבועים מראש. אך לא רק בצד של הצופים ניתן לראות שינוי, אלא גם אצל גופי השידור. גם מבחינת ערוצי הטלוויזיה הביאו שירותי הזמנת סרטים ב- VOD לשינוי תודעתי. אם בעבר היה נהוג לבנות ערבי שידור קבועים הפועלים על פי רציונאל מסחרי או תוכני, הרי שכיום הזמנת התכנים נעשית בצורה אינדיבידואלית. צפייה בסרט בערוץ אחד אינה מבטלת את הצפייה בסרט המשודר בערוץ מקביל, משום שניתן לבצע הזמנת סרטים מראש וליצור ספריה אישית.

ההיצע גדל, וכך גם הרצונות של הצופה

ישנם מומחים ואנשי מקצוע המקשרים בין השינוי שעבר על לוח השידורים המסורתי לבין האינטרנט. היות וכולנו התרגלנו להיצע גדול של תכנים שונים, הזמנת סרטים ומדריכי שידורים מודרניים מיישרים קו עם הרצונות של הצרכן. התחרות הביאה להגדלת השירותים ולהורדת מחירים, כך שכמעט בכל בית בישראל קיים מסך טלוויזיה אשר משדר ברגע נתון רק מה שמעניין את הצופים. ההשפעה של המגמה הזו גדולה, וניתן לראות בכל רחבי העולם יצרני תוכן אשר פועלים למען תשתית תכנים איכותית ומשופרת אשר תענה על הצרכים החדשים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב