דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקון תריס חשמלי: עבודה לבעל מקצוע 

מאת    [ 21/08/2011 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 2569 פעמים ]

תיקון תריס חשמלי צריך להתבצע על ידי איש מקצוע בלבד, כלומר, טכנאי מוסמך לענייני תיקון תריס חשמלי, מיומן ומקצועי שעבר כבר בעשרות בתים עם תריסים בעייתיים (למרות שכל טכנאי יגיד לכם שאין תריסים בעיתיים, יש רק אנשים "בעייתיים" עם ידיים שמאליות, שלא יודעים איך להתנהג עם תריסים..). אך למרות זאת, הרבה אנשים חושבים שהם יכולים לוותר על תשלום עבור תיקון תריס חשמלי, לחסוך כמה מאות שקלים, לוותר על המתנה של מספר שעות לטכנאי ולבצע את התיקון במו ידיהם. זו טעות לחשוב כך. בואו ונראה מדוע כדאי להזמין טכנאי ולוותר על התענוג של ביצוע התיקון לבד.

תיקון תריס חשמלי במו ידיכם יכול במקרה ה"טוב" לגרום להרס של המנוע. במידה ותפגעו במנוע, תצטרכו להזמין טכנאי עבור תיקון תריס חשמלי, אך מדובר בתיקון יקר שעלול להרקיע למאות שקלים ואף יותר. לא נעים בכלל. כל ניסיון שלכם והתעסקות שלכם עם אותו תריס חשמלי מקולקל יכולה רק להחמיר את הבעיה.

במקרה הרע, תיקון של תריס חשמלי בכוחות עצמכם יכול להביא להתחשמלות. למרבה הצער, אנשים רבים לא מודעים לעובדות אלו ומתוך התעסקות עם תריס חשמלי, הם רק מחמירים את הנזק עוד יותר...הישראלי הממוצע ניחן בביטחון רב, בגאווה טיפוסית ובגישה של "מה הביג דיל? כולה תריס מקולקל. אני אסתכל פה, אסתכל שם – והבעיה תיפתר..."

אז לאחר שהבנו שאין מנוס מלהזמין טכנאי שיסדר לכם בביתכם תריס חשמלי, בואו נקווה שמדובר בתיקון קטן במחיר יחסית נמוך – אולי מתג ההפעלה פשוט התקלקל ושבק חיים? החלפה של מתג לא אמורה לעלות מעל 150 ש"ח, אך מאוד ייתכן שטכנאי תריס חשמלי יגבה מכם תשלום נוסף עבור הביקור עצמו - 200-250 שקל עוד לפני שאמרתם "רובינזון קרוזו". יתכן שהבעיה של התריס נעוצה במקור אחר, והרצועות של התריס קרועות. כמו שציינו, לא כדאי לעוט על הבעיה בעצמכם. כמו כן, גם לא מומלץ להזמין טכנאי על עיוור. גם אם אתם לחוצים בטירוף, עשו סקר קטן, כמה טלפונים, בררו ובדקו, עשו השוואת מחירים. אחרי הכול, לא מדובר במקרה חירום היסטרי, הבית עדיין יכול לתפקד גם בהעדר תריס תקין... זה לא שמכונת הכביסה התקלקלה והבית טובע בערימות של גרביים מעופשות ותחתונים. סקר קטן עכשיו יכול לחסוך לכם הרבה כסף אחר כך. היום אין ממש פיקוח מסודר על שוק טכנאים היום, כך שמאוד יתכנו הפרשים גבוהים בין התעריפים מטכנאי לטכנאי.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב