דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מועדון בת מצווה: לא כמו כולן? 

מאת    [ 21/08/2011 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 2104 פעמים ]

מזל טוב, הילדה שלכם מתקרבת לגיל 12. היא מתחילה לדבר על מועדון לבת מצווה? גם אם אתם ההורים לא ממש מתלהבים מהרעיון של חגיגת מועדון לבת מצווה, סביר להניח שהבת שלכם תתעקש ולא תסכים לוותר על הרעיון, לא משנה מה תאמרו לה. גם אם תבטיחו לה טיול באירופה ושופינג בכל חנות וחנות ברחובות האלגנטיים של פאריז או קניות בחנויות מעצבים במילאנו, הילדה שלכם תתעקש, תחלום, תתרגש ותרצה מסיבה סטנדרטית כמו כולן.  חלק מהסיבות להתעקשות של הילדה על הפקת אירוע, היא בגלל לכל מסיבת בת מצווה מתלווה הפקה חלומית של בוק שעושה צלם מקצועי... כן, יום שלם שמוקדש לצילומים. אתם ההורים בטח יודעים כמה הילדה אוהבת להצטלם, לעשות פוזות, לרוץ לפרסם בפייסבוק ולעשות לעצמה טאגינג, כדי שכולם יראו ויתלהבו...כמו שאתם אוהבים לפרסם תמונות בפייסבוק ולקבל תגובות, כך גם היא.

יש כאן עניין של לחץ חברתי, כי כל החברות של הילדה סוגרות עם מועדון לבת מצווה, מדובר בנוהל מקובל היום. כמו שכולן הולכות לבושות ב- H&M ומחזיקות באייפון צמוד, כך גם כולן עושות מסיבת בת מצווה מושקעת. חשוב לדעת, מסיבת מועדון לבת מצווה דורשת הכנות רבות לפני כן, וכמובן, מצריכה רשימת הוצאות שצריך להתארגן לקראתה בהתאם...

מועדון לבת מצווה הוא אירוע מרגש עבור הילדה, וגם אם אתם לא ממש מבינים מה כל העניין סביב זה ומה כל הבלגן והבאז, לא תצליחו להוציא לה את זה מהראש.

מועדון בת מצווה מאפשר לביתכם הקטנה להיות, להיות אחד, נסיכה. אז קודם כל, בואו נודה, מועדון בת מצווה יעשה רושם על כל החברים, גם בגלל בחירה של מקום נאה ומוצלח (בעיינכם הוא מרשים וחגיגי, בעיניה הוא מגניב ו"מעלף"), וגם בגלל שמדובר ביום שבו היא יכולה "להפגיז" את כולם ביופייה.

מועדון בת מצווה הוא הזדמנות לכל ילדה שהופכת לנערה, לטעום קצת מהקסמים של הנשיות ולהרגיש איך זה שהמבטים של כולם הם עליה. כמו שכולן חולמות על נשף הפרום בסיום התיכון, כך גם הן מתרגשות ממסיבת מועדון בת מצווה.

מועדון בת מצווה הוא הזדמנות מצוינת לעשות רושם על החברים, וכנראה שבין כולם יש מישהו שהיא מחבבת קצת יותר מכולם. כן, גם אתם הייתם ילדים פעם, נכון? אין ספק שבין כל הבנים זבי החותם היא מחבבת אחת מהם קצת יותר מהשאר. כן, גם אם זה גיל שמקובל לא ממש להסתובב עם הבנים – הבנות יכולות להסתכל, לרכל ולצחקק עליהם מרחוק...

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב