דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גאדג'טים - תודה רבה לקידמה 

מאת    [ 21/08/2011 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 2587 פעמים ]

אנחנו רגילים לשמוע בחדשות ובכל מיני ערוצי חדשות שכאלו על גאדג'טים כאלו ואחרים אשר יצאו לשוק ושאמורים לעשות את החיים שלנו קלים ומשעשעים יותר, אילו גאדג'טים באמת עושים זאת ואילו מבזבזים לנו זמן אוויר.

כמה חשוב לנו להתקדם בחיים, כמה חשוב לנו תמיד ללכת יד ביד עם הקידמה ולקבל כמה שיותר את מה שהקידמה מביאה לנו, גאדג'טים כאלו ואחרים אשר נותנים לנו את החיים על כפית מזהב, כל מיני אייפודים, אייפונים, טאבלטים ומכשירים אשר אמורים לעשות את החיים מעניינים יותר. זה יכול להתחיל מהסמארטפונים אשר גרמו לנהירה אמיתית בכל העולם וגם בארץ עצמה. כיום, בארץ ישנם יותר מ5,000,000 סמארטפונים אשר כנראה עשו חיים קלים יותר לכל בעלי הניידים. גאדג'טים שכאלו גרמו לאנשים לשכוח לפעמים מהמחשבונים, יומנים, תוכנות יעילות שבנייחים ואפילו גרמו לילדים להשתפר בשיעורים. 

אנחנו כולנו אוהבים את הקידמה ומה שהיא הצליחה להביא לנו. כולנו אוהבים את מה שאנחנו לא מכירים ובטח שאנחנו תמיד אוהבים טכנולוגיה, האם הטכנולוגיה היא זו שגם עוזרת לנו או ישנן כאלו שכם תכשילנה אותנו בצורות כאלו ואחרות. 

האזנות סתר ומצלמות אבטחה לבית ולמשרד

אמנם עולם הגאדג'טים הולך ומשתפר מיום ליום אבל אשמח לעדכן בכמה גאדג'טים שאולי לא כולנו שמנו לב אליהם, למשל – מצלמות אבטחה לבית ולמשרדים שלנו, איך אנחנו בתור הלקוחות באמת מזהים אותם? הרי מצלמת אבטחה למשרדים קיימים לרוב למען אזהרה והתרעה אל מול הפורצים, גנבים ושלל שקרנים אבל מצלמות אבטחה לבית? יש מצלמות אשר יכולות להיות מוסלקות בכל מקום, לא תדברו על דברים שאתם לא רוצים שיידעו במקומות שלדעתכם אף אחד לא שומע או מקשיב, אחרי הכל כיום, בעזרת הקידמה הנכונה, מלצמות אבטחה לבית יכולות להיות מוסלקות אפילו בתוך כובע פשוט, רמקולים של הבית.. אי אפשר לדעת היום איפה באמת יש מצלמה אם אנחנו נמצאים במקומות שלא באמת רוצים להראות לנו (כמו בדוגמת המשרדים והחנויות). 

דאגו לשמור על עצמכם אמיתיים, כנים וישרים תמיד בשביל לא להימצא יום אחד מאחורי סורג ובריח בשל כך שרציתם לספר מעשה כזה או אחר ליד אוזני הכותל, אתם יכולים לשאול אנשי הממשלה, רבים מהם היום נענשו בשל קידמת המצלמות ואותן האזנות סתר אשר גרמו להם להגיד מילה רעה או שניים. מילים רעות אודות עסקים / חברות אחרות יכולות להפיל כל אחד מאיתנו וכל זה רק בזכות איזה גאדג'ט כזה או אחר של הסלקות טובות של מצלמות אבטחה. כל עוד לא תגידו רע על אף אחד – לא יהיה אכפת לכם ממצלמות. לימדו להישמר או לימדו לשתוק, אמת זה כל מה שיש לנו כשנולדנו – אז אין סיבה שלא נישאר איתה עד סופנו. 

VPR, חברת בנייה וקידום אתרים בגוגל. VPR תמיד צעד אחד קדימה בכל הקשור לתחומים כמו קידום אתרים אורגני וממומן, בניית אתרים ועיצוב אתרים ייחודי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב