דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוח מפת החיים, שביעון שלישי-שביעון רביעי-שביעון שביעי 

מאת    [ 20/08/2011 ]

מילים במאמר: 929   [ נצפה 4237 פעמים ]

                שביעון שלישי- שביעון רביעי- שביעון שביעי

 

מתחילת שביעון שביעי קיימת מציאות של לך לך מארצך, מוטיב זה שזור בביוגרפיה

ובפרט בגיליים 26, 34, 42, מעבר ועקירה למקום חדש תוך כדי מציאות קשה מאוד.

מוטיב הלך לך הממשי קשור גם בציווי של לך לך מהרצונות והמאוויים שלך לקראת

כבוש ארצות ומחוזות רוחניים בהתאם לתפקיד והייעוד שלך ושלם את המחיר אף אם הוא גבוה.

העקירה מהקריות לקרית טבעון בגיל 42 מעין הגרוש מגן עדן אחרי חוויית ההארה בדין

קשה בקרית ביאליק. שקוף של גרוש מגן העדן החל בשביעון השלישי.

מוטיב הגרוש מגן העדן אף הוא עובר כחוט השני בביוגרפיה, כאשר גרוש נוסף קיים גם

בסמיכות לחווית הארה ולידה מחדש בגיל 48 , עדיין בתוך אותו שביעון, שהוא שקוף

של השביעון השלישי המבטא גרוש מגן העדן. שביעון רביעי יציאה לחו"ל למספר חודשים

כולל ביקור במחנה דכאו בגרמניה, שקוף לכך התפתחות תודעת מות ותחייה בהדרכה

במערות קבורה בבית שערים בשביעון השביעי. יציאה מהארץ היא מעין עזיבת גן העדן

ויש הרואים בכך את חטא המרגלים שמאסו בארץ חמדה.

השביעון הרביעי, תקופת הנדודים אכן התאפיינה בכך, אולם מעברים תכופים גרוש

וגלות שררו כל העת עד השביעון הנוכחי בו אני נודד פיזית רק מבית לבית במרחבי קרית

טבעון [כצפר נדדת מן קינה כן נדד איש ממקומו], בתקופת שביעון שביעי עדיין מתקיים מוטיב הנדודים כדרך חיים,      נדודי תודעה וטראנספורמציה תמידית.

בשביעון שלישי [ונוס, מחשבות דתיים], קשר עם חבר דתי תימני שאיליו התלוויתי לכנס חג הגאולה בכפר חב"ד            קשר הרה גורל בטווח היותר ארוך, שכן היה כרוך במאבקי שליטה קשים וחוסר קבלה אותי מצדם גם בתקופה שלפני המשבר בגיל 35 בזמן הסתלקות הרבי ושבירת הלוחות וגם וביתר תוקף לפני המשבר בגיל 42 דבר שהוליך למעשה אובדני אקטיבי כמענה לחילול ה' ששרר באותה עת בזמן מלחמת ארבעת המלכים ובהם כדרלעומר, בחמישה.

עבודה בקבוץ שניר בחנוך ובענפים חקלאיים ובהם ענף מרעה בקר וקשר לנוער מנו"ף בשביעון

רביעי ושקוף לכך עבודה בחנוך עם נוער בנהלל בשביעון שביעי.

גיל 28, סוף שביעון רביעי טפולי לייזר לסירוגין באיבר הברית, דבר מוחשי המסמל חוסר

יכולת הולדה [עקרות] וצער ברית מילה [מעין ברית מילה בגיל גבורות],

שקוף לכך הוא ברית מילת הלב בגיל 49, בסוף שביעון שביעי הנוגע לבורא רפואות

ולפסוק מי יעלה לנו השמימה [ראשי תיבות מילה], בגיל זה מתרחש גם צא מן התיבה

[תיבה במשמעות של מילה ואות  ראשי תיבות אדם ובהמה תושיע ה'] . זה סוד תוספת ההא

לאברהם עם הולדת יצחק, כי ביצחק יקרא לך זרע.

גיל 35-36 כרוכים זה בזה, כאשר בחזרה משהות של שנה בירושלים [וישב אברהם למקומו]

חל המשבר [השני] וריתמוס יופיטר של 12 שנה משבר נוסף [רביעי] שמהווה השלמת תהליך

וסגירת מעגל ונקודת מפנה כיוון שקיימת תחושה של החלמה וריפוי והגשמת הייעוד שלי

כמודל ודוגמא למרפא תחלואי הנפש והגוף לאחר החורבן והגלות, בבחינת משואה לתקומה

ומאפילה וצלמות לאור הגדול של צהרי היום בו לא ניכר אור הנר [כשרגא בטיהרא.כאשר

מצוות בטילות], אור הגאולה, [על כך נאמר ואוהביו כצאת השמש בגבורתו].

כלה שזנתה בחופתה בשביעון רביעי והשקיית האשה הסוטה, ופרע הכהן את ראש האשה, אותם שמתקיים

בהם כבקרת רועה עדרו, צבאות ה', בשביעון השביעי. כאן מתגלה כושר מנהיגות, כאשר הנשמה [הרכב ]                   

 מנהיג ומכוון את סוסי המרכבה [הרוח ], אל יעד היחידה שבנפש, חיבור כל פרט ופרט אל עצמותו ומהותו,              

 והאני הגבוה שלו.   

הגירושין בגיל 25 [מארס] מבשרים על שבר בשגרת החיים ויציאה לקרב ומאבק השרדות.

שקוף של מאבק זה בגיל 46 [ מארס בתוך מארס ] עם ההדרכה בבית שערים הקשור בחזון

הכרוך במות ותחייה. כאשר הופר האיזון שלי כמאזניים ע"י תודעת טלה והשפעותיה, נוצר

מאבק תוך כדי כבוש מחוזות חדשים.

בשביעון שביעי שהוא מארס יש תחושה נמשכת של קרב ומלחמות וכבוש ארצות ע"י הטבעת

חותם ונס להתנוסס: במדרשה באורנים, קורסים בקבלה שהנחיתי בטבעון ובקרית אתא

שעורי חסידות וכנסים [ ובמשנה תוקף השתתפתי בכנסים כבר בשביעון השישי ] וזאת תוך

כדי שקום נפשי וגופני ע"י טיפולים אלטרנטיביים שונים.

מוטיב ובחרת בחיים חודר ועובר בביוגרפיה כחוט השני. בגיל 26 [יופיטר] קריאה בספר בעל

שם זה המטיף לחזרה בתשובה. בגיל 29 תהליך של חזרה בתשובה וקיום מצוות מעשיות

כחפוש ובקשת פשר למאורעות הטראומטיים בקבוץ [מקרי מות ובהם התאבדות של חבר

פטירתו בטרם עת של אבי וחברות עם בחורה בעלת נטיות אומנותיות עם בעיות נפשיות,מאפיין

שהיה דומיננטי מאוד גם בשביעון השישי].

קיימים שתי פנים בבחירה בנתיב זה,האחד הוא הענקת פשר ומשמעות לסבל [לוגותראפיה]

והשני הוא ההבנה שנוצרה בדיעבד שאין זה כי אם אכילה מעץ הדעת אך היה שלב הכרחי אף שקשה

להשלים עם כך, לשעבוד המלכויות שאותו חוויתי בחזיון סולם יעקב ושנועד להיות שלב בכיבוש

ארצות שבעת גויים וארצות קיני קניזי וקדמוני [אדום,מואב,ועמון] שהם כנגד ספירות כתר,חכמה,בינה.

עם הולדת האני הגבוה וחווית מבשרי אחזה אלוה, בגיל 42 ,מוטיב ובחרת בחיים קיבל תפנית ומשמעות

הפוכה תהליך שהחל עם נטישת דרך המצוות באופן הדרגתי שחל בגיל 36 תוך כדי יסורי וחבוטי נפש

נוראים ושהייה בבור אין בו מים ובמעי הדגה.

מוטיב זה ופרשנות חדשה זאת נוגעת להליכה בדרך ייחודית לי ושנסללה על ידי קשורה לייעוד שלי.

ובחרת בחיים כנושא למאבק על דרכי הקשור לרעיון שמצוות בטילות כעת עם תחיית המתים

ודבר זה מקנה ומעניק משמעות למאורעות חיי.

בגיל 47 [יופיטר] נקודה משמעותית בהתפתחות תודעת החלל הפנוי והצמצום המאפשר בריאה

וקיום לנבראים ולידת החורים השחורים, התגלות נקודות הרוע שבאלוהות כתוצאה מהחשפות לקרינה

מלמעלה ושהייה בחלל הפנוי.

עניין זה הוא חלק מהתגשמות בחינת אין וקריעת ים סוף כאשר כל שבט וכל זרם פוסע בנתיבו אל הגדה

שמעבר,אל הר סיני כתעלת הלידה של התהוות עם העברים בארץ ישראל.  

שמעון טל רז




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב