דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב הזמנות לחתונה 

מאת    [ 19/08/2011 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 3044 פעמים ]

הזמנה לחתונה, יחד עם רכישת השמלה, החליפה והטבעות, מהווה את אחד השלבים המרגשים ביותר לקראת החתונה. חלוקת ההזמנות בין החברים והמשפחה גורמת לכולם לחוש שהשמחה קרבה ובאה. עיצוב הזמנות לחתונה נעשה על ידי בני הזוג ומהווה פעולה קלילה יחסית בהשוואה לשאר ההכנות ה"כבדות" לקראת החתונה. לעיצוב מוקדשת מחשבה משותפת המהווה עוד הזדמנות של הזוג לבטא את אהבתו.

עיצוב הזמנות לחתונה יכול להתבצע בשתי דרכים עיקריות: או על ידי הזוג לבדו, או בשכירת שירותיו של גרפיקאי. לאחרונה, מתאפשר גם לעצב הזמנות בחינם באמצעות תוכנות הנמצאות באינטרנט.  התוצאה הסופית היא פונקציה של מחיר, של אופי האירוע שעתיד להתקיים וכמובן – של סגנון הזוג. מדובר אמנם בנייר הנכנס למעטפה ומאבד את הרלוונטיות שלו לאחר החתונה, אך בשביל הזוג מדובר על הרבה יותר מזה.

לצאת מהמסגרת

כיום, ישנם ספקים וחברות רבות המתמחות בשירות של עיצוב הזמנות לחתונה. התחרות גדולה מאוד, וכמו בכל תחום יצירתי – השמים הם הגבול. הספקים השונים מייחדים את עבודתם באמצעות קו סגנוני שהם מאמצים אשר חותר להיות מיוחד ומקורי. לזוג המחפש גרפיקאי לעיצוב ההזמנה מומלץ לבצע סקר שוק ולבחור במעצב אשר עבודותיו מוצאות חן ואשר יש עמו כימיה משותפת. התקשורת עם המעצב חשובה במיוחד במקרים של עיצוב הזמנות מיוחדות, אשר מתייחדות במקוריות רעיונית וסגנונית.

הזמנות מקוריות לחתונה הן ביטוי למגמה הולכת וגדלה של שימוש ושילוב אלמנטים אשר מייחדים את האירוע. זוגות צעירים עושים היום הכל על מנת שהאירוע שלהם יהיה מיוחד ומקורי, ומה יותר פשוט ומתבקש מאשר לבטא זאת גם במסגרת עיצוב הזמנות לחתונה? במקום לשלוח משהו שבלוני ומשעמם, אפשר לחשוב על ניסוחים מקוריים, תמונות משעשעות או סגנון מיוחד אשר ייתן רמז מטרים על אופי וסגנון האירוע הקרב ויצור ציפייה בקרב המוזמנים.

הומור – זה שם המשחק

שימוש בהומור הוא אחד הכלים המוצלחים ביותר ליצירת הזמנות מקוריות לחתונה: אמנם מדובר על מעמד רציני, מרגש וסוחט דמעות אבל צחוק וחיוך יכולים רק להועיל לכך. קריקטורות של הזוג: תמונות מצחיקות שלו או שימוש במשפטים משעשעים הופכים את ההזמנה השגרתית למשהו שכיף לקבל ומשעשע לקרוא. שימוש בבדיחות פרטיות של הזוג וחבריו עשוי להיות מקור נוסף להומור או אפילו עיצוב של ההזמנה כולה ככרטיס לוטו, כרטיס טיסה או כרזת פרסומת.

מלבד השימוש ההומוריסטי, עיצוב הזמנות לחתונה מבטא כמה קווים עיקריים: קו קלאסי אשר בדרך כלל מתאפיין בצבעים ניטראלים וללא כיתוב מיותר; קו רטרו, המתאפיין בצורות גיאומטריות, צבעוניות רבה ובאימאג'ים הלקוחים מכרזות ישנות: קו מאוייר, שהולך וצובר תאוצה, הכולל איורים של הזוג או סגנון ילדותי, וקו הכולל תמונה של בני הזוג אשר מהווה את עיקר ההזמנה. שימוש באריזות או שילוב של מגנטים בהזמנה הם עוד ביטוי של הזמנות מקוריות לחתונה, אשר משקף השקעה רבה של הזוג.

iMarry - חתונה של פעם בחיים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב