דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אלי שביט- הצעת עבודה | מאגרי עבודה 

מאת    [ 19/08/2011 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 2847 פעמים ]

אם אתם מחפש עבודה? אם את מחפשת מקום פרנסה? אם אתם חייבים להגדיל את ההכנסה ומתקשים לגמור את החודש כדאי שתחשבו על קריירה חדשה ומקום עבודה חדש שיהיה שלכם.

נכון, יכול להיות שדווקא עכשיו בשעה שאתם קוראים את המאמר שלי, אתם יושבים ושוברים את הראש מה לעשות והיכן למצוא עבודה מתגמלת ושווה. נכון שאולי כרגע אין לכם מצב רוח, אין לכם מוטיבציה ובעצם אתם מחוסרי אנרגיה.

אם כך המצב או דומה לו, יש לכם הזדמנות לעשות סטארט אפ לחיים שלכם ובעצם לא להחליף מקומות עבודה בסיטונאות ובכל פעם להתאכזב מחדש.

איך למצוא עבודה? גם את וגם אתה יכולים לפתוח עסק עצמאי ללא הון התחלתי. אתם יכולים ללמוד על הקמת עסק חדש ועל פתיחת חנות חדשה גם בלי שיהיה לכם גרוש על הנשמה. כן זה אפשרי בהחלט וגם לא תצטרכו ללכת לבנק לקחת הלוואות או לבקש כסף מההורים.

על פי השיטה של אלי שביט ניתן להתחיל עסק חדש, מיזם חדש, חנות חדשה, אתר חדש גם בלי להיות עשירים וגם בלי לקחת סיכונים מיותרים ועם מגוון רעיונות לעסקים.

את כסף שאתם מוציאים מידי חודש על סיגריות, ארוחות בבתי קפה ומסעדות או על בגדים וכל מיני דברים שאתם לא ממש צריכים, תוכלו להשקיע בקורס מיוחד שישנה את החיים שלכם מקצה לקצה.

אתם לא תצטרכו לנסוע באוטובוסים או במכונית כדי להגיע ללימודים, אתם לא תצטרכו לשבת בכיתה עם עוד 30 סטודנטים וגם לא תצטרכו לעזוב את מקור ההכנסה שלכם.

באמצעות קורס סטארט אפ שלי אלי שביט ניתן ללמוד באינטרנט את כל השלבים לאיך לפתוח עסק עצמאי ולהצליח בחיים ואיך להרוויח כסף. הקורס מועבר בשלבים והוא כולל מעקב אישי אחר ההתקדמות.

אם תבחרו שאתם רוצים לעבור מהפך בחיים, להיות בפעם הראשונה בוסים לעצמכם ולפתוח עסק פרטי שיהיה רק שלכם ויגדיל את ההכנסה, חשוב מאד להירשם לניוזלטר החינמי של אלי שביט ולהירשם לקורס.

אז אם התחלתם בחיפוש עבודה, אם חרשתם על מציאת עבודה באתרי דרושים, חיפשתם במאגרי עבודה, עברתם על לוח דרושים, ביררתם לגבי קורס לקידום עבודה או בעבודה מהבית ואולי גם הייתם באינספור ראיונות עבודה, תדעו לכם שיש אלטרנטיבה ויכול להיות שאתם בשלים מספיק כדי לקבל סטירת לחי מצלצלת ואז להגיע לקורס סטארט אפ להקמת עסק עצמאי ללא הון התחלתי.

אגב, לא חייבים לקבל סטירת לחי מצלצלת או לעבור משבר עמוק כדי להכיר בעובדה שאתם זקוקים לשינוי. חשוב מאד שתשקלו את עתידכם, לחשוב על איפה אתם רוצים להיות בעוד שנה ובעוד כמה שנים ולקחת אחריות על החיים שלכם.

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il  לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבורpublic relations   http://www.googleyourname.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב