דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האח הגדול 

מאת    [ 19/08/2011 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 3824 פעמים ]

למרות שהם המתחרים של החברה שבה אני עובד צריך לתת קרדיט מתי שמגיע, החיפוש של גוגל מדהים. אין שום נושא שאני מחפש ולא מוצא תוך כמה דקות. זה כאילו יושב מישהו בצד השני קורא את המחשבות שלי ואומר "טוב, אם אתה מחפש 'חופשה פרטית לגברים נשואים'" האתר הכי טוב בשבילך הוא זה.
אבל גוגל לא עושה מה שהיא עושה כפילנתרופיה, היא מנצלת את העובדה שלמעלה משמונים אחוז של החיפוש באינטרנט עובר דרכם כדי לעשות כסף, הרבה כסף, בעיקר מפרסומות והכי חשוב בשיתוף עם הגולשים. אחת הדרכים הכי פשוטות נקראת "גוגל אדסנס" וכל מה שצריך זה אתר אינטרנט. דבר ראשון אתה מגיש את האתר לבדיקת גוגל כדי שהם יוודאו שאין באתר חומר שאינו ראוי ואז אם האתר מאושר אתה יכול לשים באתר פרסומות של גוגל וכל פעם שמישהו לוחץ על הפרסומת אתה מקבל כסף. יש שתי דרכים, אחת לקבוע מראש את התוכן של הפרסומות, השניה שעל פי התוכן של הדף יקבע התוכן של הפרסומות. גוגל מרוויחה ע"י כך שהיא גובה X סנטים מהמפרסם ונותנת לך הרבה פחות מ X סנטים על כל לחיצה של גולש על הפרסומות.
אני כבר שומע את כל התחמנים שמתכננים לשים פרסומות וללחוץ עליהם אלפי פעמים ולבקש מאחרים גם לעשות כך, תירגעו לגוגל יש דרך לגלות זאת ולזרוק אתכם לכל הרוחות.
אז אחרי שהבנתי את הרעיון המבצעי של "גוגל אדסנס" הוספתי לאתר הפרטי שלי שבו אני מפרסם את כל הטורים שכתבתי והתחלתי להפיץ בין חברים, מכרים, משפחה כל מי שלא יתעצבן עלי שאני שולח לו דואר כי הרעיון הוא ליצור תנועה באתר. אם 1000 ביום איש יגלשו וחמישה אחוזים ילחצו על הפרסומות אזי אפשר ליצר הכנסה פאסיבית יפה.
ההתאמה של הפרסומות לתוכן של הטורים היא פשוט לא תאמן. שכתבתי על העובדה שאני נשוי עשר שנים הפרסומות הם בדרך כלל לעורכי דין לגירושים, בדף של הטור על הארנבים שיש לי הפרסומות הם לוטרינרים, בעמוד שמופיע הטור על איכות הסביבה מצאתי פרסומות לקומפוסטר, מדהים.
אך למרות שיש תנועה באתר שלי גיליתי שהנתון שישראלים לא לוחצים על פרסומות הוא נכון כי במשך עשרה חודשים כמעט אף אחד לא לחץ על הפרסומות ובינתיים ההכנסות שלי מסתכמות בחמש עשרה דולר בלבד (רובן מלחיצות שלי).
בעודי מאוכזב מכישלון ההכנסה הצדדית שלי שמתי לב לפרסומות בדף הראשי שלי שבו כתובים כמה משפטים עלי. בהתחלה נראה לי כי תוכן הפרסומות הוא מקרי אבל אט אט שמתי לב שהם מתאימות למהלך חיי. כשהופיעה פרסומת על השקעות סולידיות נפלה הבורסה והפסדתי לא מעט, כשצצה פרסומות על ביטוח חיים קבלתי צו מילואים ושהתחלנו לתכנן את היום הולדת של הבנות רוב הפרסומות היו על מתנות לילדים.
אתמול שגלשתי לאתר שלי הופיע פרסומת לטיפול בפטרייה וגינאלית, בלת בררה מיד הרמתי טלפון על מנת לקבוע לי תור אצל גינקולוג.

 

ניר כץ - הומוריסטן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב