דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שלושה הרגלים רעים שעוצרים אותך מלהצליח 

מאת    [ 18/08/2011 ]

מילים במאמר: 531   [ נצפה 3055 פעמים ]

יש הרבה אנשים בחוץ שחולמים שהם היו יכולים להפוך למיליונר. אתם לא יכול להגיע לשם בלי שיהיה לכם את המנטליות של מיליונר. פוסט זה עוסק ב-3 דברים נפוצים מאוד שאנשים עושים,  ושמונעים מהם אי פעם שפע פיננסי.

 הרגל רע #1 – אף אחד לא רוצה לעזור לי … 

"אף אחד לא עזר לי, וגם לא נראה לי בכל עת, כי זה היה חובה של מישהו" (איין ראנד, המחברת של "מרד הנפילים" ו"כמעיין המתגבר")
 "החיים לא הוגנים; התרגלו לזה." (ביל גייטס)

זה עשוי להיות הדבר הנפוץ ביותר שאני שומע מאנשים שרוצים ליצור הצלחה. זה רציונליזציה. בכל עת, ואני מתכוון, בכל עת, שאתם מאשימים את חוסר ההצלחה שלכם על מישהו או משהו מחוץ לעצמך, אתם תכשלו!

אף אחד לא רוצה לעזור לכם? במקום לבכות, תתגברו על זה. אתם אחראיים על ההצלחה שלכם, לא רק שאנשים לא תמיד ירצו לעזור לכם, אפילו יהיו אנשים שינסו להכשיל אתכם! האם אתם חושבים שחבריכם ובני משפחתכם רוצים בהכרח לראות אתכם מצליחים הצלחה אדירה? לא בהכרח. לפעמים הם יעדיפו שתשארו מי שהם כבר התרגלו להכיר. אם אתם באמת רוצים להצליח, הסתכלו במראה ותמצאו את המשאב היחיד שאתם יכולים לסמוך עליו, אם, תלמדו לפתח את המנטליות של המיליונריים.

הרגל רע # 2 – אתה לא יודע איפה אני הייתי … 

"על ידי מעבר מעל כל המכשולים והסחות הדעת, אפשר בסוף להגיע אל היעד הנבחר או היעד" (כריסטופר קולומבוס)

שימו לב שקולומבוס לא אומר אם יש מכשולים והסחות דעת. הוא משלים עם הרעיון כי יהיו לכם אותם. כל מי שחווה רמה כלשהי של הצלחה יודע כי יש לעבור גיהינום כדי להגיע לשם. אילו הם החלקים הקשים של החיים שלכם שילמדו אתכם הכי הרבה. אתה לומד הכי מעט כאשר החיים שלכם הם בשפע. הצרה היא, שלרוב האנשים יש סדרה או שרשרת של דברים רעים שקורים להם, והם מחליטים כי ההצלחה שלהם פשוט לא נועדה להיות. אתם, לא הנסיבות שלכם, הם היחידים שיכולים לעצור את עצמכם.

"לפעמים אנחנו מביטים כל כך הרבה זמן על דלת שנסגרת, שאנו רואים מאוחר מדי זאת שפתוחה." (אלכסנדר גרהם בל)

גם עליכם עוברת תקופה קשה? מזל טוב, ברוכים הבאים לרוב. על רוב האנשים סביבכם עוברים זמנים קשים. זה איך שאתם מגיבים להם כי שייקבע איפה אתם תהיו בסופו של דבר. אם תתרכזו בלספר לכולם את הסיפורים המצערים שלכם, אתה לעולם לא תוכלו להתעלות מעל הנסיבות שלכם. תפסיקו לספר את הסיפור שלכם של איך דברים הם רעים. רוב הסיכויים שלאנשים מסביבכם כבר נמאס לשמוע על זה בכלל.


הרגל רע # 3 – להם לא מגיע …

"חלק מהאנשים מוצאים פגם כאילו שהם מקבלים על זה שכר." (זיג זיגלר)

האם אי פעם דברתם עם חבר או בן משפחה ושיתפתם אותם שאתם מעריצים מישהו והם במהירות אומרים, "כן, אבל" והם בוחרים להצביע על הפגמים של האדם שאתם מעריצים? קורה כל הזמן, לא? רוב האנשים הם כל כך לא בטוחים שמישהו יכול להיות ממש ראוי להצלחה, ואז במקום לשמוח על מישהו, הם בוחרים להסביר מדוע אדם זה הגיע להיכן שהוא או ביצעו דברים לא מוסריים כדי להשיג את ההצלחה שלהם.

זכרו שלפגמים של מישהו אחר אין שום קשר עם ההצלחה שלכם. ואם אתם בוחרים להצביע על ליקויים אצל אלו שיש להם את אורח החיים, הכסף או היחסים שאתם הייתם רוצים, אתם אומרים לעצמכם בתת מודע שאתם לא רוצים את מה שיש להם, וכתוצאה מכך אתםאף פעם לא תקבל את מה שאתם רוצים. פיתוח המנטליות של המיליונריים משמעה יצירת עולם בתוך עצמכם שמברכת ומאפשרת שפע. עולם פנימי זה דוחף אתכם לעבר החלומות שלכם, ולא לועג לאלה שכבר יש להם והשיגו את החלום שלכם. היזהרו מאוד עם ההרגל הרע הזה. אם תמשיכו להפריד את עצמכם מאלו שיש להם, אתם פשוט לעולם לא תוכלו להגיע לרמה כלשהי של שפע.

 

חזי הרשקוביץ הוא מומחה לשיווק באינטרנט ולמדיה חברתית. למידע נוסף הרשמו לקורס החינמי ללימוד שיווק רשתי באינטרנט שהוא מעביר יחד עם אדריאנו לשקוביץ מהאתר NICE2CQ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב